Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hi, goed idee zeg deze site hier. Waar begin ik het best?
Hi, goed idee zeg deze site hier. Waar begin ik het best?
User: Nic
Hi,
Vanmiddag aangenaam verrast deze site te vinden op het web.
In augustus staat onze USA trip op het programma, we zijn dus druk bezig met het vergaren van info zodat we alles kunnen boeken. (aug 07)
Doch nog zovele vragen blijven open
Bvb:
- boeken via agentschap of compleet zelf via het net.
- idem voor vlucht.
- huurauto-hotelletjes combinatie versus camper. (of combinatie van de twee)
en dan nog te zwijgen over de route..
Ik merk alvast dat je soms enkele dagen moet in een zelfde streek blijven om het te kunnen afwerken. Ik lees alvast wat verder, de dag is nog jong.
Iemand een idee of er essentiële verschillen zijn tussen boeken via een Nederlands agentschap en een Belgische?
De trip kan zo'n 2 a 2 1/2 weken. Meer tijd hebben we helaas niet.
Groetjes
Nic
Hi,
Vanmiddag aangenaam verrast deze site te vinden op het web.
In augustus staat onze USA trip op het programma, we zijn dus druk bezig met het vergaren van info zodat we alles kunnen boeken. (aug 07)
Doch nog zovele vragen blijven open
Bvb:
- boeken via agentschap of compleet zelf via het net.
- idem voor vlucht.
- huurauto-hotelletjes combinatie versus camper. (of combinatie van de twee)
en dan nog te zwijgen over de route..
Ik merk alvast dat je soms enkele dagen moet in een zelfde streek blijven om het te kunnen afwerken. Ik lees alvast wat verder, de dag is nog jong.
Iemand een idee of er essentiële verschillen zijn tussen boeken via een Nederlands agentschap en een Belgische?
Groetjes
Nic
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Het komt er vooral op neer overal eens te kijken en vergelijken van prijzen .Soms doe je daar een deal en soms weer ergens anders.Voor huurwagens kan je op moment vrij goedkoop boeken bij usareisen.de .Voor tickets verkies ik dan weer een reisbureau (dit keer connections ,maar ook wel eens wirtz),meer uit gemak hoor want je kan ze evengoed online boeken.
Welkom op het forum en je zal heel wat bij te lezen hebben
Welkom op het forum en je zal heel wat bij te lezen hebben

Re: Hi, goed idee zeg deze site hier. Waar begin ik het best
Ik weet niet of je van België of van Nederland bent? Ik ben van België en heb mijn vliegtickets besteld via Joker reizen Brugge. Voor het vervoer (in ons geval een camper) hebben we deze geboekt via Tioga Tours in Nederland, deze kwamen met een prijs van bijna 300 euro goedkoper dan verschillende offertes hier ik België.Nic schreef:User: Nic
Groetjes
Nic
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Hi, goed idee zeg deze site hier. Waar begin ik het best
Ik zou er toch niet meer te lang mee wachten. In de nationale parken is het nu al moeilijk om een plek te reserveren voor september.Nic schreef:Ik lees alvast wat verder, de dag is nog jong.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1717 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties