Xanterra inloggen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Jolanda68
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:24
Aantal x V.S. bezocht: 4

Xanterra inloggen

Bericht door Jolanda68 »

Als je Op Xanterra in wil loggen, dan moet je volgens mij eerst een park kiezen waar je wil boeken, dan kies je een datum en daarna kom je pas bij inloggen uit. Moet je voor elk park opnieuw en met andere gegevens inloggen? (niet dat ik iets wil boeken, maar ik ben met wachtwoorden bezig, ik weet niet meer hoe ik dat voorheen gedaan heb). Het zou wel zo handig zijn als je voor alle parken in kon loggen en dan door naar het park dat je wil... Maar misschien kijk ik over die mogelijkheid heen. Weet iemand hoe dit gaat? Alvast bedankt voor het meekijken :thumbup:
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41976
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Xanterra inloggen

Bericht door Martin & Marianne »

Ik kijk eigenlijk nooit op Xanterra, maar ga altijd naar de directe site, dus bijvoorbeeld www.yellowstonenationalparklodges.com etc. Daar kom je uiteindelijk toch uit. Ik zie dat wij (daarom?) verschillende inlognamen hebben per park, maar het kan ook zijn dat we er niet bij stil hebben gestaan dat het met dezelfde inlog kon. :wink: Er staat wel ergens: geldt ook voor Glacier, dus wellicht toch 1 inlognaam mogelijk?
Gewoon eens uitproberen zou ik zeggen. Het zal niet om heel veel parken gaan? Er zijn maar weinig die via Xanterra lopen.

Marianne
SvenV
Amerikafan
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 jul 2015, 10:02

Re: Xanterra inloggen

Bericht door SvenV »

Vandaag was het boekingsdag voor juli 2023 in Glacier NP. Wat een ellende. Vanaf 8u kon het, meerdere tabbladen open, laptop en ipad, en alles crashte. De aanhouder wint...
Omstreeks 10u toch nog een cabin in Swiftcurrent Motor Inn en 1 in Apgar kunnen boeken :thumbup:
En eigenlijk alleen maar als back up voor de Many Glacier camping ellende eind januari. Ik ga al met pijn in het hart de boeking deleten denk ik, maar dat zal dan zijn omdat ik een campingplekje heb, dus ik ben er blij mee :D
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer