Waar laten testen in Amerika?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1330
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door ONYX666 »

Curative.com
nathali
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 jan 2015, 13:39

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door nathali »

Helaas geen plek voor antigen
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1330
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door ONYX666 »

Ze hebben een 2 uur pcr test
Kevin77
Amerikafan
Berichten: 138
Lid geworden op: 30 nov 2015, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: Den Haag

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Kevin77 »

Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door asv60 »

nathali schreef:
03 jan 2022, 03:21
Helaas via free testen geen plek ook cvs en wallgreens nog niets. Nog een andere mogelijkheid in Orlando?
https://covidtestingllc.com
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
BorL
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 feb 2015, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door BorL »

Zilver87 schreef:
30 dec 2021, 21:47
In NYC bij Bloomlabs een antigeen. Kost 75 dollar. Afspraak maken online.
Hebben wij ook gedaan gisteren, we hebben wel een half uur in de rij gestaan ondanks afspraak tijdstip.
Uitslag na 2uur op de mail in pdf.
Op voorhand hadden wij hier meer vetrouwen in dan die letterlijk tientallen pop up tentjes en vans omdat "gratis" waarschijnlijk niet zo gratis is met ons buitenlandse verzekeringspasje. Daarnaast gaven veel van die kraampjes al aan dat zelfs de rapid antigen wel 3 dagen kon duren voor de uitslag er zou zijn.
Dus goede ervaring!
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Zilver87
Amerika-ontdekker
Berichten: 78
Lid geworden op: 25 mar 2020, 16:48

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Zilver87 »

Ai das balen dat je alsnog moest wachten maar desondanks een stuk betrouwbaarder dan de tentjes op straat inderdaad! Wij wachten nog steeds op de uitslag van een pcr die we daar 5 dagen terug hebben laten afnemen (om te checken of t wat was :lol: )
ElsjeNL
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 dec 2021, 14:36
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door ElsjeNL »

Oh, wie kan ons helpen?
Ik kan nergens een locatie vinden om te testen voor 4 personen! We vliegen de 6e om 14uur en alles zit vol.

Ik heb vandaag een Amerikaans nummer geregeld en een postcode van het hotel om in te voeren bij het maken van de afspraak.

Ik kan geen commerciële testlocatie vinden waarvan ik dan zeker weet dat we de uitslag op tijd hebben. Ben naar de locatie toegegaan om een afspraak te maken, maar daar kwam ik ook niet doorheen. Tis drama.

We zijn in St.pete beach, Florida postcode 33706. Wie kan voor ons iets vinden zoals dat Bloomberg wat hier werd genoemd?

Alarmcentrale van de reisverzekering gaf aan dat we de ambassade mieten bellen, maar die is alleen voor spoed te bereiken nu.

Kan wel kanken van paniek.
pepilein
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2009, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door pepilein »

curative.com:
nog genoeg plek om te testen in tampa. Op 4 en 5 januari, maar dan wel 1 a 2 dagen wachten op resultaat. Ook deze gevonden: https://orlandoint.gomeyra.cloud/services/tests. Testen bij de Orlando premium outlets. Kosten $75. Resultaat na 10 min. claimen ze.
Wij gaan naar curative.com in Kissimmee. 2 hr PCR test. We vliegen vanaf Orlando op 6 januari. Succes!!
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door asv60 »

Via: https://delta.trustassure.app zijn er ook mogelijkheden bij CVS in St Petersburg.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door harryh »

@ElsjeNL misschien zit hier nog iets bij https://www.abcactionnews.com/news/loca ... a-bay-area
ElsjeNL
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 dec 2021, 14:36
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door ElsjeNL »

Bedankt allemaal!

Die van cvs is opnieuw gevuld met mogelijkheden. Gisteren al deze locaties doorgeklikt en alles was vol. Nogmaals bedankt, het komt goed!
ElsjeNL
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 dec 2021, 14:36
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door ElsjeNL »

Heyy,

Uiteindelijk hebben wij een afspraak gemaakt in Orlando. Ook hebben we gisteren deze teststraat getest: https://www.centerforcovidcontrol.org en dat was ook prima. (Allen negatief getest, gelukkig!). Vandaag gaan we weer naar die laatste toe. Mocht er toch iets niet goed gaan, rijden we vanavond nog 2 uur naar Orlando.

Morgen dus naar huis, heerlijk.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door asv60 »

Bij welke locatie van center for covid control zijn jullie geweest?
Bij de locatie in Kissimmee staat al dagen: temporarily closed.
We fijn dat jullie nu toch een locatie gevonden hebben.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
ElsjeNL
Amerika-ontdekker
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 dec 2021, 14:36
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door ElsjeNL »

In Clearwater, zo'n 45 minuten rijden vanaf St. Petesburg. Daar verblijven we nu.
Pream
Amerika-ontdekker
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 jan 2015, 19:24
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Pream »

Dochter zit in Amerika voor studie en had na verblijf van 4 maanden gisteren zullen terugvliegen vanuit New York.
Op de valreep echter een positieve test en dus wordt het verblijf noodgedwongen nog wat verlengd.
Ze had en heeft (nog) geen klachten dus het wachten is op het moment dat er wel een negatieve test kan worden overlegd.
Nu begrijp ik echter dat je na besmetting en herstel ook nog best lang positief kunt testen.

Je mag dan alsnog terug naar Nederland als:
Een positieve NAAT (PCR) testuitslag van minimaal 11 en maximaal 180 dagen oud op het moment van aankomst in Nederland; en
Een positieve NAAT (PCR) testuitslag van maximaal 48 uur oud op het moment van vertrek OF een positieve sneltestuitslag (antigeen) van maximaal 24 uur oud op het moment van vertrek; en
Een doktersverklaring van maximaal 48 uur oud op het moment van vertrek waarin staat dat hij niet meer besmettelijk is. Deze verklaring moet in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Portugees of Spaans zijn. Ook moet op de verklaring een logo of kenmerk van een instituut of arts staan.


Iemand hier al ervaring met deze procedure en waar een dokterverklaring vandaan te halen ?
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2590
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Bushmaster »

Inmiddels zit ik op het vliegveld van Las Vegas te wachten voor de trip back home,
afgelopen 10 dagen globaal de route: las vegas,valley of fire, zion, south-rim, las vegas, death valley, las vegas gedaan.
In las vegas een aantal keren een "proef test" gedaan bij de wel bekende gratis testlocatie (center for covidcontrol).
Hier was alleen rapid-test (antigeen) mogelijk aangezien PCR was "uitverkocht" deze PCR heb ik daar ook niet meer beschikbaar gezien.
De gratis locatie was nooit druk, maar wel erg wisselvallig v.w.b. de uitslag. dit ging van 2 uur naar 1 dag.
ook zat deze locatie ineens op slot aangezien ze helemaal geen teststrips meer hadden.

Aangezien de antigeen maximaal 24 uur voor je vertrek mag, was deze oplossing voor mij te onberekenbaar.
Testen via de Walgreens CVS en dergelijke was onmogelijk, alle was al dagen van te voren volgeboekt, als niet Amerikaan moest je betalen, en de uitslag kon wel 3 dagen duren.
MGM-resorts biedt ook (betaalde) PCR test aan "in room". Relatief duur, en het leek mij niet handig dat MGM bij een positieve uitslag, hiervan op de hoogte is. Ze zullen je maar het hotel uitschoppen. :wink:

Uiteindelijk beland bij een dure testlocatie https://www.e7health.com/
deze waren het meest duidelijk in de communicatie, en boden de mogelijkheid voor paspoortnummer op je testbewijs.
Testen vanuit de auto, en binnen 1 uur uitslag (PCR test).

Alles verliep zoals aangevev en, en nog voordat ik in m'n hotel terug was had ik al een uitslag in mijn e-mail (ca. 20 minuten na de test).
PDF ge-upload in de united app tesamen met de ander documenten en ik was "ready to fly"
Breg87
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 feb 2019, 11:22
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Breg87 »

Ik word inmiddels aardig zenuwachtig. We zitten in Las Vegas. Vliegen zaterdag rond 16.00u. Ik dacht we doen zaterdagochtend even snel een antigeentest voordat we gaan vliegen. Blijkt nog best lastig te zijn…
Hebben jullie nog tips?
Het liefst niet een test waarbij je 250 dollar betaalt.
We zitten bij de Hampton Inn Tropicana. We hebben geen auto.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben!
Kevin77
Amerikafan
Berichten: 138
Lid geworden op: 30 nov 2015, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: Den Haag

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Kevin77 »

Breg87 schreef:
06 jan 2022, 20:11

Ik hoop dat jullie nog tips hebben!
Kijk hier even naar https://www.azova.com/travelvideo/
Als je ergens één van de vermelde zelftesten kan kopen
dan kun je voor $20,- een video guided test doen met je eigen zelftest. Met travel certificate
matthieuW
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 sep 2021, 10:07
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door matthieuW »

Kevin77 schreef:
06 jan 2022, 20:57
Breg87 schreef:
06 jan 2022, 20:11

Ik hoop dat jullie nog tips hebben!
Kijk hier even naar https://www.azova.com/travelvideo/
Als je ergens één van de vermelde zelftesten kan kopen
dan kun je voor $20,- een video guided test doen met je eigen zelftest. Met travel certificate
Ben heel benieuwd of deze tests door Klm/Delta op vluchten vanuit USA naar Amsterdam worden geaccepteerd. Ik heb deze niet aangedurfd en dus een dure private test gebruikt.

In dit deel van de VS (midwest) zijn nu weinig testlocaties met beschikbare plaatsen en/of duurt de uitslag meer dan 2 dagen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer