Waar laten testen in Amerika?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door harryh »

@nina08 toegangsbewijs.nu werkt alleen met hun eigen tests die je dan bij je had moeten hebben. Maar als je flowflex bij je hebt is dit een optie voor 4,99 https://testifly.de/en/, flowflex staat op hun lijst van geldige tests ;)
Gebruikersavatar
Big Al
Amerika-expert
Berichten: 2246
Lid geworden op: 26 jan 2006, 04:00
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 8 jaar in Virginia

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Big Al »

Het lijkt erop dat de inreismaatregelen naar Nederland per 23 maart vervallen:
Voor mensen die naar Nederland reizen van binnen de EU/Schengen vervalt vanaf 23 maart de verplichting om een test-, herstel- of vaccinatiebewijs te hebben. Ook voor EU-burgers die vanuit landen buiten de EU/Schengen naar Nederland reizen, zijn er geen inreismaatregelen meer.

Bron: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... aatregelen
RiesenSet
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jun 2020, 11:14
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door RiesenSet »

nina08 schreef:
13 mar 2022, 17:26
Ik heb gekeken bij dat Azova maar volgens mij kan je niet alleen een consult meer bestellen dus wordt het een test a 180 euro.

Wij hebben zaterdag 12 maart j.l. een testafspraak gemaakt bij Azova via https://www.azova.com/travelvideo/ en op maandag 14 maart de test uitgevoerd. Ging via de app niet soepel (wij waren niet verstaanbaar blijkbaar), maar ik kreeg vervolgens een link naar een Google meet en daar werkte het allemaal prima. Testuitslag geupload in de app van United en deze werd geaccepteerd. Inmiddels zijn we weer in Nederland.
nina08
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 nov 2021, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door nina08 »

Dutchess schreef:
13 mar 2022, 17:37
@nina08 Ik zie nog steeds die optie online staan bij Azova. Lukte het niet om een afspraak te maken?
https://www.azova.com/testing/flowflex/
Bedankt! Zo is het inderdaad gelukt. Werkte prima en is goedgekeurd door de maatschappij (KLM)
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2501
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Dutchess »

Fijn dat het gelukt is - goede reis!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Orlandofan
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb 2022, 13:29
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Orlandofan »

Hi,

Wij gaan in September cruisen met MSC vanaf Miami. De eerste 2 dagen verblijven we in Hilton Downtown Miami.

MSC heeft als eis een Antigen test, waar kan je dat voor een schappelijke prijs afnemen?

Ook lees ik terug in het forum dat je ook zelf een anti-gen test kunt kopen en dan via azova mee kan laten kijken. Geldt dit dan ook voor de cruise?https://www.azova.com/testing/flowflex/ ... l_id=49514

Iemand ervaring mee?

Bvd
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1575
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door d_vdploeg »

Testverplichting is er af per 12 juni. Dat geldt volgens mij ook voor cruises. Het CDC bepaald namelijk die regels en niet de cruisemaatschappij. Zou mij verbazen als de cruisemaatschappij zelf op eigen houtje wel een testplicht houdt.

Edit: voor cruises geldt het nog wel zo te zien:

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-nc ... vid19.html
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
p9ol
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jan 2022, 15:48
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door p9ol »

Wij zitten met hetzelfde, gaan 5aug met de Disney Wish varen.
Dit zegt de site van Disney:

Antigen tests must be completed using a proctored telehealth service and come with digital results that can be uploaded to the Safe Passage website. A nucleic acid amplification test (NAAT) or PCR test also is acceptable. Guests can purchase COVID-19 tests through our third-party vendor, Inspire Diagnostics, or obtain a test from any independent online testing supplier or pharmacy.

Ik denk dat we gaan kijken voor een afspraak bij Walgreens ofzo.
Dat met testen opsturen en/of filmen lijkt mij erg ingewikkeld en spannend
Orlandofan
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb 2022, 13:29
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Orlandofan »

Het is zo onduidelijk. MSC NL en USA gebeld en zeggen dat zelf test supervised niet mag. Geen idee waar ik moet zijn voor een goede test
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door IngridUSA »

Aan het begin van dit topic kom ik bv. deze tegen:
https://delta.trustassure.app/
Als je Miami invoert komen er toch wel aanbieders voor testen. Heb me er verder niet in verdiept, maar misschien is het iets voor jullie.
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1575
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door d_vdploeg »

Toen testen voor de terugweg naar NL nog verplicht was voor vliegen en wij in januari naar Florida zouden gaan (uiteindelijk niet gegaan) heb ik gekeken naar curative. Via https://curative.com/ op aanraden van een mede forumlid, wie is mij even ontschoten.

Zit ook in de omgeving van Miami en is voor zo ver ik weet gratis en ook te boeken voor toeristen, want daar heb ik toen specifiek naar gevraagd.

Je kunt kiezen uit PCR, PCR binnen 2 uur of antigen.

Uiteindelijk dus geen gebruik van gemaakt dus geen ervaring met deze aanbieder.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
Orlandofan
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb 2022, 13:29
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Orlandofan »

Bedankt voor de tips. Curative vraagt nu 100+ dollar voor een test.

Ik ga even het forum vandaag goed doorlezen naar tips
Orlandofan
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb 2022, 13:29
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Waar laten testen in Amerika?

Bericht door Orlandofan »

jastsali schreef:
10 feb 2022, 18:23
Ik weet niet of voor test locaties NOMI-health al eerder is genoemd en anders kan het geen kwaad om nog een keer te delen. Het kan een hoop zorg en stress wegnemen.
Wij zijn nu in Florida (Orlando) en laten ons morgen GRATIS testen (Rapid/antigen) bij Heart of Florida ziekenhuis aan de US27. Achter het ziekenhuis staat een tent waar je met de auto doorheen rijdt. Onze dochter is daar vorige week voor haar terugreis getest, half uur later uitslag in de mail.
Deze test locatie is aangesloten bij de Nomi-health organisatie. Bij Nomi zijn over de hele VS honderden locaties aangesloten. Ik kwam bij Nomi omdat onze dochter de week daarvoor bij een andere Nomi locatie in St Louis ook een Rapid test moest doen Ivm een auditie die ze daar had. Tot dat moment had ik nog niet van Nomi gehoord.
Zie: https://nomihealth.com/covid-test-locations

Afspraak is heel eenvoudig online te maken maar veel locaties kun je ook zonder afspraak naartoe. Zoek de locatie op waar je je wilt laten testen en kies dag en tijdstip. Wel aan te bevelen om via de online chat even te vragen of die locatie ook Rapid/antigen testen doet. Er zijn locaties die alleen een PCR aanbieden.
Nomi accepteert buitenlanders zonder US verzekering.
Bij online afspraak maken wordt gevraagd om een SSN, hier kun je gewoon nullen (zonder streepjes) invoeren. Ook wordt gevraagd om US health-verzekering maar dat is verder niet relevant. Aanvinken dat je het verzekerings bewijs niet bij je hebt is voldoende. Verder gewoon je e-mailadres, personalia en NL adres invullen. Er wordt ook een telnr gevraagd om sms te ontvangen, maar dat werkt alleen met een USnummer(die wij wel hebben) Je kunt wel NL telnr invullen maar je ontvangt geen sms heb ik gemerkt.
De afspraak bevestiging krijg je per e-mail. Dat is een QR code die je op de test locatie moet laten zien.
Half uur na de test ontvang je een pdf per e-mail, die je kunt uploaden naar de vliegmaatschappij. Wij kunnen onze toegangsbewijs.nu testen die we achter hand hebben weer ongebruikt mee terug nemen.

Dat is een hele goede! Ik heb nagevraagd of ze antigeen testen hebben en dat doen ze. Maar ik las ook ergens dat ze op waren en er pcr gedaan werd. Wat zou je dan als backup kunnen doen om toch een antigeen test te kunnen doen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer