Tolk meenemen naar een interview

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Carlos_t
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2016, 22:07

Tolk meenemen naar een interview

Bericht door Carlos_t »

Beste leden,

Ik zit met het volgende probleem, ik wil met mijn vrouw en dochtertje op bezoek gaan bij familie in USA.
Ik en mijn dochter hebben de Belgische nationaliteit dus we kunnen zonder probleem reizen met een ESTA-visum.
Mijn voruw komt vanuit Rusland en heeft nog geen Belgische pasport dus ik moet voor haar een D-160 formulier invullen en nadien een B-2 visum aanvragen.
Probleem is het volgende, op de website van de US ambassade van Brussel staat vermeld dat enkel de persoon die de visum nodig heeft binnen mag voor een interview. Mijn vrouw spreekt geen Nederlands of Engels dus mijn vraag is mag ze een tolk met haar meenemen of kunnen we bij de ambassade een tolk aanvragen tijdens de interview?

Alvast bedankt voor de mensen die ons verder kunnen helpen,

Mvg,
Carlos
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Tolk meenemen naar een interview

Bericht door babarage »

In Amsterdam mag dat dus lijkt me dat het in Brussel ook mag:

Who can enter the Consulate? People with an appointment for a consular service (visa, passport, notary appointment) and witnesses (if required). Please note all those participating in the service must be listed on the appointment. If the applicant does not speak English or Dutch they may bring an interpreter

bron
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 299
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Tolk meenemen naar een interview

Bericht door habbekuk »

Ik zou gewoon even bellen met deze vraag dan weet je het zeker.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tolk meenemen naar een interview

Bericht door mtl »

Het kan maar men stelt het op prijs dat de tolk geen familie is van de aanvrager. Verder moet de tolk een ID bij zich hebben.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer