Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1575
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door d_vdploeg »

En nu we het dankzij de goede tip van @IngridUSA :thumbup: toch over reisverzekeringen hebben:

Check of je wel verzekerd bent op de reisverzekering van je ouders als jij ALLEEN gaat reizen. Dat is namelijk niet altijd zo als de verzekeringsnemer (vaak je vader of moeder) niet mee reist.

Als je alleen kunt reizen op de reisverzekering van je ouders, of als je een nieuwe verzekering voor jezelf moet afsluiten, kijk dan ook meteen of er dekking is voor corona gerelateerde zaken, bij een oranje reisadvies. Onder andere de ANWB en Allianz bieden hier dekking voor, maar de meeste verzekeraars sluiten deze kosten uit als jij afreist naar een gebied met een oranje reisadvies (alleen noodzakelijke reizen).

Als je reisverzekeraar dekking biedt voor covid zaken bij oranje reisadvies is wel het wel verstandig om medische kosten mee te verzekeren, of kijk naar je zorgverzekering wat die aan medische kosten dekt in het buitenland. Sommige zorgverzekeraars vergoeden de werkelijke kosten, er zijn ook zorgverzekeraars die een maximum hebben van bijv. 2x het Nederlandse tarief of iets soortgelijks. Mocht je met covid in het ziekenhuis komen in de VS kom je niet voor verrassingen te staan. Medische kosten in de VS zijn hoog. :thumbup:
Laatst gewijzigd door d_vdploeg op 19 nov 2021, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
Ikgaopreis
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 nov 2021, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Ikgaopreis »

Heel erg bedankt iedereen! Ik probeer een beetje uit te zoeken hoe ik het beste kan bewijzen dat ik echt van plan ben om terug te gaan naar Nederland.Naast dat ik een retour ticket heb en me ga inschrijven voor een studie heb ik eigenlijk niet veel bewijs. Ik heb bijvoorbeeld geen bijbaantje en ik woon nog bij mijn ouders. Wel ga ik naar een psycholoog en volg ik op dit moment therapie. Zou ik dit kunnen gebruiken?
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Coyote »

Reisverzekering, goed dat het genoemd wordt! :thumbup: Ik zat hier ook nog aan te denken vandaag maar zie dat het al door @IngridUSA en @d_vdploeg genoemd wordt. :wink:
d_vdploeg schreef:
19 nov 2021, 13:05
Als je reisverzekeraar dekking biedt voor covid zaken bij oranje reisadvies is wel het wel verstandig om medische kosten mee te verzekeren, of kijk naar je zorgverzekering wat die aan medische kosten dekt in het buitenland.
Dat van die medische kosten is heel belangrijk om te controleren en is altijd aan te raden bij een reisverzekering. In veel gevallen zijn die nml. niet (volledig) op je gewone zorgverzekering gedekt voor het buitenland en dien je bij een reisverzekering de optie 'medische kosten' erbij te nemen.

Ik heb nl. een extra kortlopende reisverzekering moeten afsluiten naast mijn bestaande doorlopende reis- en annuleringsverzekering voor mijn aanstaande trip. Waarom? Omdat mijn huidige doorlopende reis- en annuleringsverzekering (incl. medische kosten) geen oranje gebieden dekt en Amerika op dit moment oranje is. Allianz en ANWB worden al genoemd, ik heb 'm bij mijn huidige zorgverzekeraar, De Friesland, kunnen afsluiten. Wel zo makkelijk, alle zorgkosten onder 1 dak. Ik moest echter wel apart 'medische kosten' aanvinken op de reisverzekering omdat die anders niet gedekt zouden zijn, ondanks dat mijn zorgverzekering ook via De Friesland loopt. De Friesland heeft nl. de mogelijkheid een 'aanvullende verzekering' op je zorgverzekering te nemen (af te sluiten aan het begin van het jaar) en dat heb ik bewust niet bij mijn zorgverzekering gedaan begin 2021. Had ik die er wel bij dan hoefde ik de 'medische kosten' niet aan te vinken voor de reisverzekering die ik nu moest afsluiten en was het automatisch verzekerd. Ik betaal daarom nu wel iets meer premie voor mijn kortlopende reisverzekering maar persoonlijk heb ik de aanvullende verzekering van mijn zorgverzekeraar à € 1,95 p/mnd niet nodig. Het is voor mij dus voordeliger om nu iets meer premie voor de kortlopende reisverzekering te betalen door de optie 'medische kosten' er los bij te nemen ipv deze optie bij mijn zorgverzekering te nemen en ik er het hele jaar aan vast zit.

Snap je het nog? :wink:

Twijfel je of je zorgverzekeraar wel of niet alle medische kosten in het buitenland dekt dan zou ik altijd medische kosten opnemen in je (doorlopende) reis- en (annulerings)verzekering.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1575
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door d_vdploeg »

@Ikgaopreis Nee dat je bij een psycholoog loopt en therapie hebt zou ik er zeker niet bijhalen. Voegt niets toe en kan ze alleen maar argwaan opleveren. Goed dat je voor je uitdagingen hulp zoekt :thumbup: (wat het ook moge zijn) maar dat gaat hun niks aan :thumbup: en gaat je niet helpen.

Gewoon aangeven dat je bij vrienden op bezoek gaat tijdens je break en bewijs van je nieuwe opleiding meenemen + retourticket en zorgen dat je een credit card hebt. Je vriend z’n familie van te voren inseinen dat je dit gaat aangeven bij immigrations, mocht immigrations het verhaal gaan checken.
Laatst gewijzigd door d_vdploeg op 19 nov 2021, 17:23, 2 keer totaal gewijzigd.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Coyote »

Ikgaopreis schreef:
19 nov 2021, 16:58
Ik probeer een beetje uit te zoeken hoe ik het beste kan bewijzen dat ik echt van plan ben om terug te gaan naar Nederland.Naast dat ik een retour ticket heb en me ga inschrijven voor een studie heb ik eigenlijk niet veel bewijs.
Heb je toevallig 'bewijs' (via whatsapp of e-mail bijv.) dat jullie al voordat jij je ticket boekte afgesproken hebben dat je voor maximaal een maand langskomt? Of komt het in conversaties in whatsapp veelvuldig naar voren? Gewoon om te zien of 'de klik' er in real life ook is?

Het zegt nog niet veel maar geeft dan wel aan dat het vanaf het begin van de plannen niet je intentie is geweest te blijven in Amerika.

Anders zou ik het zo ook niet weten als je geen baantje of eigen of huurwoning hebt in Nederland.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Big Al
Amerika-expert
Berichten: 2246
Lid geworden op: 26 jan 2006, 04:00
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 8 jaar in Virginia

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Big Al »

@Ikgaopreis Je situatie komt enigszins overeen met de mijne van een kwart eeuw geleden. Ik mijn geval had ik echter net mijn studie afgerond en zat ik zonder baan. Je kunt je voorstellen hoe zenuwachtig ze daarvan werden.

Officer: Wat komt u hier doen?
Ik: Mijn vriendin bezoeken. Ik ben op vakantie.

Officer: Hoe lang blijft u?
Ik: Vijf weken. (Amerikanen krijgen maar een week vakantie of zo, dus dat was al een rode vlag.)

Officer: Hebt u een baan?
Ik: Nee. Ik ben werkloos. Ik heb een uitkering.

Officer: Maar u bent op vakantie?
Ik: Jazeker. In Nederland heb je recht op vakantie als je werkloos bent.

Officer: Heb je geld bij je?
Ik: Een beetje. En een credit card. (Weer een rode vlag. Hij wist niet dat een credit card in Nederland meestal binnen een maand afbetaald moet worden.)

Om een lang verhaal kort te houden, uiteindelijk somde de beambte het allemaal op. "Je bent werkloos maar je bent hier op "vakantie", je bent klaar met je studie, je hebt hier een vriendin, je hebt geen geld en als je terugkomt zit je in de schulden. Nou, overtuig mij maar eens dat je inderdaad over vijf weken weer op dat vliegtuig stapt."

Tja, ik besefte toen ook wel dat het er een beetje raar uitzag. Uiteindelijk herinnerde ik me dat ik me net aangesloten had bij een plaatselijke kerk en vertelde hem dat. Dat argument had hij denk ik nog nooit gehoord en hij liet me gaan.

Bovenstaande geeft duidelijk aan waar het om draait: ze willen er vrij zeker van zijn dat je binnen de limiet weer netjes het land verlaat en dat je hier geen arbeid gaat verrichten.

Wat jouw situatie betreft zou ik me niet zo heel veel zorgen maken. Doe 'gewoon', maar zorg er ook voor dat je geen dingen doet die de indruk geven dat je hier wil blijven. Neem vooral geen zaken mee die op immigratie zouden kunnen wijzen, zoals diploma's, een grote som geld, of zomerkleding.
@d_vdploeg suggereerde dat je je uittreksel van de burgerlijke stand kan meenemen, maar ik zou dat toch afraden. Immers, welke toerist loopt daar nu mee op zak? Dan geef je toch al snel de indruk dat je hier een baan wil zoeken. Ik zou om die reden ook geen afschrift van je inschrijving voor een studie meenemen. Ik zou echter wel aanraden om die informatie via het internet (bijv. in e-mail) te kunnen laten zien mochten ze ernaar vragen.

Tussen haakjes, je zei dat je bij de ouders van je vriend gaat logeren. Bereid je voor op de vraag wat je gaat doen als het niet naar wens gaat met jullie relatie. Ik zie zo'n beambte best in staat om die vraag te stellen.

Wat betreft de studie, als ze je vragen waarom je niet in de VS zou willen studeren kun je aangeven dat je de financiering voor je Nederlandse opleiding rond hebt. Daar die financiering niet zal gelden voor een opleiding hier en er aan studeren hier een hoog prijskaartje hangt zullen ze begrijpen dat je tenminste tot het einde van je studie in Nederland blijft.

Ten slotte, zoals al door anderen is gezegd, treed niet teveel in details. Beantwoord beleefd de vragen, geef wat aanvullende informatie (zonder dat je je doopceel licht) en het zal hoogstwaarschijnlijk wel los lopen.
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Corv »

Ikgaopreis schreef:
19 nov 2021, 16:58
Wel ga ik naar een psycholoog en volg ik op dit moment therapie. Zou ik dit kunnen gebruiken?
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'zou ik dit kunnen gebruiken'.

'Zou ik ook mijn middelbare school diploma kunnen laten zien als bewijs'

Heb ik al eerder genoemd, maar geen reacties op gekregen. NIEMAND neemt zijn diploma's mee op vakantie, alleen mensen die van plan zijn om te gaan werken in de USA. Als de douane dit vind in je bagage ga je een heel moeilijk gesprek tegemoet.
Ikgaopreis
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 nov 2021, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Ikgaopreis »

Hallo iedereen! Ik had twee vragen over de twee formulieren die je moet invullen voor je vlucht. Ik vertrek op een woensdag, maar ik ben van plan om alle benodigde covid gegevens op maandag op de KLM website te uploaden. Dien ik hiervoor de datum van die maandag in te vullen op de formulieren? Dan staat er ook nog op het Amerikaanse formulier: “Print Name”. Wat wordt hiermee bedoeld? Wordt hier de naam mee bedoeld die in je paspoort staat? Ik had wel gelezen dat dit je naam moet zijn in je hoofdletters geschreven, maar de vraag is dus: welke naam?
Gast

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Gast »

Gebruik even de zoekfunctie op het forum, daar zul je zien dat alles al is beantwoord.(Je bent niet de enige die de formulieren heeft ingevuld)
Ikgaopreis
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 nov 2021, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Ikgaopreis »

Ah, ja natuurlijk. Stom van me, ik zal het opzoeken, Bedankt! (Ik heb op “Datum” gezocht, de namen van beide formulieren. Maar ik kan het niet zo snel vinden? Bij welk topic heb ik de meeste kans? Checklist topic?) :thumbup:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door harryh »

Yep daarom heet het Checklist ;)
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Hockey »

Toch wat aanvullende tips:

* Kaas meenemen kan prima. Mits goed gesealed.
* Ik neem altijd de bonnetjes van de goederen/etenswaren mee. Heb wel eens de vraag gekregen waarom van douane en immigrations. "Because I like to be thorough". Toen kwam deze blik :roll: en kon ik direct doorlopen.
* Ik had vooraf de VS waarde uitgerekend, doe ik elke reis, tegen de koers die op het moment van uitrekenen gold en dit in een spreadsheet gezet en uitgeprint. Kan ik snel het formulier invullen.
* Je mag meer dan €100 meenemen. Maar, vermeld wel alles op het formulier, dus verzwijg niets.
* Vandaar mijn uitgeprinte spreadsheet met NL prijs en omgerekende VS dollarprijs.

Iemand die braaf alles komt aangeven, braaf antwoord geeft, zich netjes gedraagt, beleefd is "yes sir, no sir" en dergelijke roept minder vragen op dan iemand die zich verdacht gedraagt.
Dus het komt goed. Maak je geen zorgen. Maar neem bovenstaande regel in acht.
En mochten ze toch vragen stellen wat je doet: "I'm about to start university."
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Galapogos »

Leuk topic. Leuke reis ook, ik zou dat best spannend vinden. Een eerste real life date en dan meteen een maand blijven. Hopelijk valt-ie in het echt niet tegen. :lol:

Inhoudelijk verder niets toe te voegen, behalve dat ik zou proberen je niet al te druk te maken over immigrations. Uiteindelijk heb heb je er het meeste aan als je niet opvalt. Die gesprekjes duren meestal niet lang (tenzij je er wordt uitgepikt). Dus je hebt het meeste baat bij kort en vriendelijk antwoorden geven op wat je gevraagd wordt. Grote kans dat je binnen een halve minuut een stempel in je paspoort hebt en je bagage kunt gaan pakken van de band.

Geen garanties natuurlijk, maar jezelf drukker maken dan nodig is helpt sowieso niet.

Veel plezier in ieder geval! En laat t.z.t. vooral ook even weten hoe het is gegaan.
Ikgaopreis
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 nov 2021, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Ikgaopreis »

harryh schreef:
25 nov 2021, 23:37
Yep daarom heet het Checklist ;)
Checklist topic bekeken, netjes alle 11 pagina’s gelezen, maar ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden :oops: Ik ben al minstens een uur bezig. Ik blijf zoeken, geef niet zo snel op :P Elk denkbaar zoekwoord gebruikt. Of moet ik het 67 pagina’s topic helemaal doorlezen? Hints zijn van harte welkom :lol:

Mijn vragen:
- Welke datum invullen op formulieren? Datum van vlucht of datum van invullen? (Woensdag vlucht, maar maandag hopelijk corona formulieren ingevuld en uploaden KLM site)
- Welke naam bij “Print name” - volledige naam zoals op paspoort? In blokletters? Of allemaal hoofdletters?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door harryh »

Ikgaopreis schreef:
25 nov 2021, 23:59
Mijn vragen:
- Welke datum invullen op formulieren? Datum van vlucht of datum van invullen? (Woensdag vlucht, maar maandag hopelijk corona formulieren ingevuld en uploaden KLM site)
- Welke naam bij “Print name” - volledige naam zoals op paspoort? In blokletters? Of allemaal hoofdletters?
Datum: datum uploaden, maandag in jouw geval ;)
Print name: achternaam komma alle voornamen zoals in paspoort, hoeft niet in hoofdletters of blokletters zolang het maar leesbaar is.
Gast

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Gast »

Bij immigrations geef je gewoon kort en bondig antwoord op de gestelde vragen en begin vooral niet uit jezelf te vertellen, dan ben je er het snelste van af. Hoe meer je begint te vertellen, hoe meer vragen het kan opwerpen en dat wil je dus juist niet… :thumbup:
Succes!
Gebruikersavatar
Big Al
Amerika-expert
Berichten: 2246
Lid geworden op: 26 jan 2006, 04:00
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 8 jaar in Virginia

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Big Al »

Ikgaopreis schreef:
25 nov 2021, 22:24
Dan staat er ook nog op het Amerikaanse formulier: “Print Name”. Wat wordt hiermee bedoeld? Wordt hier de naam mee bedoeld die in je paspoort staat? Ik had wel gelezen dat dit je naam moet zijn in je hoofdletters geschreven, maar de vraag is dus: welke naam?
"Print" is de term voor blokletters. Voor de volledigheid, het tegenovergestelde is "cursive". Op het eerste gezicht lijkt de aanduiding "print" overbodig, omdat vrijwel niemand in de VS (nog) cursief kan schrijven. Echter, als het bij de naam staat dan is het om te voorkomen dat mensen hun 'handtekening' daar zetten. Amerikanen kennen eigenlijk het concept van een Europese handtekening niet; ze schrijven domweg hun naam cursief - langzaam en netjes. Dat noemen ze hun handtekening.

Een beetje een zijpad, maar het kost de gemiddelde Amerikaan nogal wat tijd om hun 'handtekening' te zetten. Dat is vooral te merken bij zaken als de aankoop van een huis, waar je al snel 50 tot 70 formulieren moet ondertekenen. Gemiddeld neemt zo'n handtekening 15-30 seconden in beslag, afhankelijk van de naam en de persoon natuurlijk. De voornamen worden ook nog eens volledig uitgeschreven - initialen daarvoor worden maar door heel weinig mensen gebruikt.
Als er twee mensen moeten tekenen wordt het al helemaal een tijdrovende bezigheid. Bij elke aankoop van een huis merkte de makelaar op dat ik zo snel tekende - de transactie nam dan ook aanzienlijk minder tijd in beslag dan gepland...
harryh schreef:
26 nov 2021, 00:17
Print name: achternaam komma alle voornamen zoals in paspoort, hoeft niet in hoofdletters of blokletters zolang het maar leesbaar is.
Over het algemeen worden hier toch blokletters bedoeld als er "print" staat. De naam zelf wordt in de volgorde <alle voornamen> <achternaam> geschreven. Veel mensen gebruiken hoofdletters als er "print" staat, maar ik denk niet dat dit een eis is. Ik doe dit alleen als er specifiek staat dat het in hoofdletters moet, omdat hoofdletters moeilijker te lezen zijn dan kleine letters.

Nog een grappige situatie wat namen betreft: als een winkel om al mijn informatie (naam, adres, enz) vraagt als ik iets retourneer dan krabbel ik het met opzet volledig onleesbaar. Die informatie gaat ze niets aan.
Gebruikersavatar
Big Al
Amerika-expert
Berichten: 2246
Lid geworden op: 26 jan 2006, 04:00
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 8 jaar in Virginia

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Big Al »

Hockey schreef:
25 nov 2021, 23:50
* Je mag meer dan €100 meenemen. Maar, vermeld wel alles op het formulier, dus verzwijg niets.
Naar Nederland (informatie van de Douane):
Je mag voor maximaal € 430,- aan spullen van buiten de EU invoeren. Over alles wat daarboven komt, betaal je belasting.
Naar de VS is het wat ingewikkelder. In principe mag je tot $800 vrij invoeren, maar er is een limiet op zaken als alcohol en sigaretten. Let op: de invoerrechten op goederen boven de limiet is vanwege een politiek steekspel opgeschroefd van 3% naar 100%. Dit geldt voor sommige landen, waaronder Nederland.

Mijn regel is altijd om ruim onder de $800 te blijven en foto's van alle bonnetjes op m'n telefoon mee te nemen. Je moet elk artikel afzonderlijk op het formulier aangeven en als je deze informatie bij de hand hebt scheelt dat giswerk.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door harryh »

Big Al schreef:
26 nov 2021, 14:41
Over het algemeen worden hier toch blokletters bedoeld als er "print" staat. De naam zelf wordt in de volgorde <alle voornamen> <achternaam> geschreven. Veel mensen gebruiken hoofdletters als er "print" staat, maar ik denk niet dat dit een eis is. Ik doe dit alleen als er specifiek staat dat het in hoofdletters moet, omdat hoofdletters moeilijker te lezen zijn dan kleine letters.
Dat wist ik niet, weer wat geleerd. Bedankt voor deze uitleg!
Ikgaopreis
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 nov 2021, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Volgende maand alleen op reis - 1e keer Amerika

Bericht door Ikgaopreis »

Misschien een gekke vraag. Ik heb nog nooit gevlogen, maar ik zie nu opeens dat het soort vliegtuig veranderd is. Komt dit vaak voor bij reizen naar Amerika? Het oude vliegtuig had nog veel lege plekken op het kaartje. Nu lijkt het vliegtuig voller. Is dit normaal dat een week van tevoren opeens het soort vliegtuig verandert? Ben benieuwd!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer