Ticker

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gera_r
Amerikakenner
Berichten: 527
Lid geworden op: 16 nov 2010, 09:18
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Ticker

Bericht door gera_r »

Heb jarenlang dankbaar gebruik gemaakt van myusaticker.nl.
Nu ik voor mijn volgende reis mijn weblog hiervoor wil aanpassen, zie ik dat hij er niet meer in staat. Sterker nog, ik vind hem nergens terug. :?
Is de ticker opgehouden met bestaan?
Zo ja, heeft iemand een tip voor een alternatief?
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14326
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ticker

Bericht door Coyote »

Ik zie inderdaad dat myusaticker.nl bij mij ook niet meer werkt. De maker, @Vulpecula, is ook al sinds mei 2019 niet meer actief op het forum.

Er is wel een alternatief die ook wel door forumleden gebruikt wordt, via TickerFactory.com. Vind die echter niet zo mooi als myusaticker.nl. Geen mooie afbeeldingen van Amerika en de tekst is net iets te groot vind ik. Maar goed, als je een ticker wilt is die er wel. :wink:

Afbeelding

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
gera_r
Amerikakenner
Berichten: 527
Lid geworden op: 16 nov 2010, 09:18
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Gelderland

Re: Ticker

Bericht door gera_r »

Oh, dankjewel Roland. Ik dacht al, waarom zegt niemand iets? Is hij alleen bij mij weg? Dus niet...
Jammer, dat hij dus niet meer bestaat. Maar met deze link is een acceptabel alternatief; via Google vond ik niets namelijk... :thumbup:
Trom
Amerikakenner
Berichten: 905
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ticker

Bericht door Trom »

Oh. Wordt dat bedoeld met een ticket. Ik gebruik de Hurry app om belangrijke gebeurtenissen in te zetten. Hij is gratis. Met een kleine bijdrage krijg je wat extra opties. Je kunt afbeeldingen vanaf het internet halen of eigen foto's gebruiken. Via een Google account kun je hem ook synchroniseren met meerdere devices. Hij komt echter niet op deze site.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer