Ervaringen Victoriacamperholidays?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Ervaringen Victoriacamperholidays?

Bericht door BonnyR »

We zitten een beetje te googelen en komen op bovengenoemde site terecht. Prijzen zien er wel heel aantrekkelijk uit. We hebben de site nog niet verder doorgespit, maar het lijkt of er nog een flinke duit overheen komt . ( lees bijvoorbeeld dat in het basisbedrag geen verzekeringen zitten) Iemand toevallig hier al eens offertes opgevraagd? Of gereisd met deze organisatie?
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Ervaringen Victoriacamperholidays?

Bericht door Corv »

De prijs van rond de €35 per nacht is wel mooi. Maar het ligt eraan welke periode dit is. Qua verzekering, Unigarant No Risk camper verzekering sloten wij in NL af voor de USA voor €10 per dag. Vraag gewoon een offerte aan.
niels
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:17

Re: Ervaringen Victoriacamperholidays?

Bericht door niels »

Ken hem ook niet maar net even gekeken voor de periode dag wij geboekt hebben. Wel lastig vergelijken omdat ik niet weet wat huidige prijzen zijn via Tioga tours waar we al eerder in jaar geboekt hebben. Maar prijzen zijn nu in ieder geval veel hoger. We hebben zomer 2022 voor 29 nachten een c30 van cruise america. Maar de kale prijs bij Victoriacampers is nu 600 euro duurder dan onze prijs welke inclusief Miles, Early bird is (totaal prijs 1100 euro hiervan) dus nu boeken was voor ons 1800 euro duurder geweest. Maar zou dus bij verschillende offerte opvragen en dan kijken wat goedkoopste is met vergelijkbare voorwaarden. Gr Niels
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaringen Victoriacamperholidays?

Bericht door BonnyR »

Bedankt voor je vergelijking Niels. Ik houd niet van sites waar ik eerst offertes moet opvragen. Ik wil gewoon een paar keer klikken en dan weten waar ik aan toe ben. Maar ik ga ze wel in de gaten houden.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Ervaringen Victoriacamperholidays?

Bericht door jojostravelusa »

Daarom gebruiken wij graag Camper.nl
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1198
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Ervaringen Victoriacamperholidays?

Bericht door paulr »

Wellicht een beetje bevooroordeeld, want eigenaar Victoria Camperholidays is een ex collega en ook al jaren werkzaam in de reiswereld. Kleine organisatie met persoonlijke service. Meerdere malen bij hen gehuurd en altijd naar wens. Wellicht niet altijd de goedkoopste, maar wel goed !
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 649
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Ervaringen Victoriacamperholidays?

Bericht door Elendan »

Afgelopen weekend een offerte aangevraagd n.a.v. een mailtje van hen dat ze een aanbieding hebben; 25% korting voorjaar 2022.
Kwam al met al behoorlijk duur uit, wel incl. vluchten (ca. € 1400) en twee hotelovernachtingen, maar € 5200 is veel duurder dan mijn huidige boeking. Voorlopig laat ik mijn boeking staan bij bestcamper.de (€1620).
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer