Reizen op / rond Thanksgiving?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reizen op / rond Thanksgiving?

Bericht door Ing »

Ik zou dan zeker alvast die kamers gaan vastleggen voor de Chisos Mountain Lodge in Big Bend, want naar mijn mening/idee is dat wel de beste/mooiste manier om het park te ervaren als je wilt slapen in het park (en dus niet kampeert).
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
swissdutchie
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 jan 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Reizen op / rond Thanksgiving?

Bericht door swissdutchie »

Dat zijn we ook zeker van plan Ing, alleen moeten we dan wel eerst een beslissing nemen wanneer we gaan. Bij de Chisos Mountains Lodge moet namelijk een aanbetaling doen om te kunnen reserveren. Die krijg je wel terug als je op tijd annuleert, maar ik vind het teveel gedoe om op voorhand twee reserveringen te maken en dan t.z.t. weer één te annuleren.
swissdutchie
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 jan 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Reizen op / rond Thanksgiving?

Bericht door swissdutchie »

Vanwege de beschikbaarheid van de Chisos Mountains Lodge hebben we toch voor de latere periode inclusief Thanksgiving gekozen. We zijn ons bewust van het feit dat er op de dag zelf niet veel open zal zijn, maar met een klein beetje improvisatie gaat het ons vast lukken deze dag door te komen. Ontbijt en lunch kunnen we vooraf al bij de supermarkt inslaan en 's avonds vinden we in Houston vast een of andere fastfoodketen die open is. Omdat we noch op de woensdag voor noch op de zondag na Thanksgiving reizen / vliegen, durven we het wel aan om voor deze periode te kiezen.
Nu we weten in welke periode we gaan, heb ik ook gelijk een reservering gemaakt in de Chisos Mountains Lodge. Zou het uiteindelijk toch nog misgaan met onze vakantie, kunnen we die tot 72 uur van tevoren gratis annuleren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer