National Park Visitor Centers - wanneer weer open (COVID-19)?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Big Al
Amerika-expert
Berichten: 2246
Lid geworden op: 26 jan 2006, 04:00
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 8 jaar in Virginia

National Park Visitor Centers - wanneer weer open (COVID-19)?

Bericht door Big Al »

Ik was vorige week in Shenandoah National Park en tot mijn teleurstelling was het Visitor Center nog steeds gesloten. De rangers stonden buiten bij een tafeltje om vragen van bezoekers te beantwoorden.

De winkel was wel open en het was er razend druk, maar het bezoekersgedeelte over het park (in dezelfde ruimte!) was afgesloten.

De officiële reden voor de sluiting is COVID-19 en blijkbaar gaat dit op voor de bezoekerscentra in alle nationale parken.

Weet iemand wanneer ze van plan zijn om weer bezoekers toe te staan?

Overigens vind ik het een beetje zot dat de tentoonstelling gesloten is terwijl het winkeltje, een open ruimte tegenover de tentoonstelling in hetzelfde gebouw, gewoon open is.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4966
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: National Park Visitor Centers - wanneer weer open (COVID-19)?

Bericht door hemmie »

Het verschilt erg per regio. Afgelopen zomer zijn wij vanaf Florida langs de kust tot aan Virginia gereden, en terug via de Smoky Moutains. Eigenlijk alleen in Virginia dichte visitors centra getroffen. In de Smoky Mountains beperkte toegang.
Zomer 2020 waren nog wel de meeste visitors centers dicht (in Utah en Arizona), maar ook toen een paar die wél open waren met beperkte toegang.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: National Park Visitor Centers - wanneer weer open (COVID-19)?

Bericht door Tipsy_1 »

Het is inderdaad heel verschillend.
Sommige zijn wel open, maar dan hebben ze vaak het tentoonstellingsgedeelte afgesloten.
Of er is een maximum capaciteit.
NPS visitor centers zijn ook een van de weinige plaatsen waar je nog een mask moet dragen - hun approach is heel erg conservatief.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer