Tips gezocht voor 5 dagen chillaxen.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eriq
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 jun 2010, 13:40
Locatie: Delft

Tips gezocht voor 5 dagen chillaxen.

Bericht door Eriq »

Hallo reizigers,

voor komend jaar staat een reis naar Alaska in de planning. Daar kom ik wel uit, maar het is een redelijk intensieve reis en ik zocht nog naar tips of suggesties om een paar dagen ergens te chillen met "zon, zee en strand". Althans ergens even relaxen met een beetje goed weer. Want qua weer in Alaska ga ik uit van een Nederlandse herfst in juni, juli of augustus.

Dus ik dacht als ik nou met de trein vanuit Seattle de westkust ga afzakken, maar dan kom je al snel aan de kanten van San Francisco en LA uit, en dat heb ik nu wel gezien. Zitten er nog pareltjes aan die oceaan-kust? Of toch verder afzakken richting een Mexicaanse kustplaats?
Florida is in de zomer is gewoon geen optie, naast de muggenplaag is het weer er ook niet echt prettig.
Met Alaska Air naar Maui heb ik ook nog even bekeken, dat is nog wel te doen hoewel ik dan weer een beetje op zie tegen de terugreis naar Nederland.

Ik zoek iets van een resort, aan de kust van de zee of bij een meer. Iets dat redelijk goed te bereiken is vanaf Anchorage (of Seattle). Met goed bereikbaar bedoel ik dank niet met meerdere binnenlandse vluchten. Ik denk niet dat we dan nog met een huurauto verder gaan.

Kortom; Heb je een tip uit een van je eigen reizen waarvan je denkt; daar is het top! ik hoor het graag.

Groeten, Eriq.
The Great American Eclipse Trip 2024
mpaauwe
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 mar 2014, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: tips gezocht voor 5 dagen chillaxen

Bericht door mpaauwe »

Tja wel lastig als je echt een resort zoekt om te relaxen.
Ik wil je dan toch als tip een mooi resort in Florida geven; Hyatt Regency Bonita Springs. Echt een toplocatie, meerdere zwembaden, een privé strand waar je met de boot naar toe gebracht wordt en ook nog wat heerlijke shopping centra in de buurt. Qua weer in de zomer prima te doen en de muggen, die komen daar rond zonsondergang, beetje deet doet wonderen.

Een ander mooi resort vind je in Indian Wells, CA. Ook een Hyatt Regency, maar echt bloedje heet in de zomer. Ook in Las Vegas kun je natuurlijk lekker relaxen, maar ook daar is de temperatuur erg hoog.

Succes met het zoeken.
Gebruikersavatar
Eriq
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 jun 2010, 13:40
Locatie: Delft

Re: tips gezocht voor 5 dagen chillaxen

Bericht door Eriq »

Thanks!
Ik heb het Hyatt in Florida gevonden (Coconut Point Resort And Spa), ik zet hem in de favorieten. Dat is ook alweer een stukje richting NL.
Vegas had ik ook al aan gedacht, dat is altijd leuk als het te combineren valt het een show.
Laatst gewijzigd door markro op 20 jul 2021, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenstaand bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
The Great American Eclipse Trip 2024
mpaauwe
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 mar 2014, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: tips gezocht voor 5 dagen chillaxen

Bericht door mpaauwe »

Klopt inderdaad, Coconut Point Resort & Spa. Als je ergens tot rust kan komen is het daar wel.
Tip; boek een Regency Club kamer. Je zit dan op een aparte etage, hebt 's ochtends ontbijt en toegang tot een lounge met 's middags lekkere hapjes en de hele dag drankjes.
Gebruikersavatar
Eriq
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 jun 2010, 13:40
Locatie: Delft

Re: tips gezocht voor 5 dagen chillaxen

Bericht door Eriq »

misschien sla ik dat hele Alaska over... ga ik daar in december de feestdagen uitzitten... klinkt top!
The Great American Eclipse Trip 2024
RaphaelB
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 jan 2018, 11:49

Re: Tips gezocht voor 5 dagen chillaxen.

Bericht door RaphaelB »

Ziet er inderdaad mooi uit, maar wel duur. 1 van de mooiste relaxte plekken waar ik in de afgelopen jaren met m’n gezin geweest ben was Bahia Principe Grand Coba, niet in usa maar in Tulum Mexico. Momenteel hebben ze ook nog 50% korting. Het is een enorm groot resort met prive strand, veel grote zwembaden en goed all incl eten. Er is ook een gedeelte voor adult only als je geen kids om je heen wilt. Het lijkt een beetje op dat resort in Florida
"The world is a book, and those who do not travel read only one page"
Gebruikersavatar
Eriq
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 jun 2010, 13:40
Locatie: Delft

Re: Tips gezocht voor 5 dagen chillaxen.

Bericht door Eriq »

nice, die zetten we er ook tussen.
The Great American Eclipse Trip 2024
T_Erkens
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 okt 2016, 08:10
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Tips gezocht voor 5 dagen chillaxen.

Bericht door T_Erkens »

Een aantal maal verbleven in het Hyatt Regenvy Coconut Point Resort And Spa is mooi en rustig hotel, maar zeker in Florida vind je wel meer van dit soort Resorts. Als je aan de kust van het Westen wilt blijven is de The Seabird Resort in Oceanside misschien een optie. Resort is pas geopend en is echt prachtig. Als het goed is verblijven we hier een paar nachten begin November. Als wij relaxen in het Westen kiezen wij eigenlijk altijd voor Palm Springs/Desert en Scottsdale. Beide plaatsen hebben een Hyatt Regency en beide aanraders. Andere aanrader het Andaz hotel in Scottsdale, een oase van rust en mooi en ruim van opzet. Als je liever op zoek bent naar iets minder kolossaal dan is Holiday House in Palm Springs een optie. Laatste tip is het The Ritz-Carlton Dove Mountain gelegen nabij Tucson.
(12) Januari 2018 Westen
(13) November 2018 Florida
(14) Mei 2019 Westen
(15) Oktober 2021 Westen Canada
(16) Maart 2022 Zuid Westen

Reisverhalen: http://exploriff.com/
Instagram: https://www.instagram.com/t_erkens/
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Tips gezocht voor 5 dagen chillaxen.

Bericht door Tipsy_1 »

Alaska herfst weer?
Wij zijn daar tijdens een juni reis enkele jaren terug aangenaam verrast!
Allemaal van die speciale regen en thermische kleding gekocht. Niets van nodig gehad. Bijna elke dag T shirt weer en prachtige blauwe luchten. :thumbup: Ok, geen 30 graden en strandweer maar zeker aangenaam weer en ik zou zeggen "Belgisch zomer weer'
Gebruikersavatar
Eriq
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 01 jun 2010, 13:40
Locatie: Delft

Re: Tips gezocht voor 5 dagen chillaxen.

Bericht door Eriq »

T_Erkens schreef:
21 jul 2021, 08:33
Een aantal maal verbleven in het Hyatt Regenvy Coconut Point Resort And Spa is mooi en rustig hotel, maar zeker in Florida vind je wel meer van dit soort Resorts. Als je aan de kust van het Westen wilt blijven is de The Seabird Resort in Oceanside misschien een optie. Resort is pas geopend en is echt prachtig. Als het goed is verblijven we hier een paar nachten begin November. Als wij relaxen in het Westen kiezen wij eigenlijk altijd voor Palm Springs/Desert en Scottsdale. Beide plaatsen hebben een Hyatt Regency en beide aanraders. Andere aanrader het Andaz hotel in Scottsdale, een oase van rust en mooi en ruim van opzet. Als je liever op zoek bent naar iets minder kolossaal dan is Holiday House in Palm Springs een optie. Laatste tip is het The Ritz-Carlton Dove Mountain gelegen nabij Tucson.
Ik kijk ook eens bij Oceanside. Dankjewel! Florida heeft zeker genoeg opties, daar kan ik ook nog wel een zoekactie via Tripadvisor op gaan doen.
In Palm Springs hebben we een vriend wonen, die gaat niet accepteren als we daar zijn en dan niet bij hem verblijven.

Tipsy_1 schreef:
21 jul 2021, 13:18
Alaska herfst weer?
Wij zijn daar tijdens een juni reis enkele jaren terug aangenaam verrast!
Allemaal van die speciale regen en thermische kleding gekocht. Niets van nodig gehad. Bijna elke dag T shirt weer en prachtige blauwe luchten. :thumbup: Ok, geen 30 graden en strandweer maar zeker aangenaam weer en ik zou zeggen "Belgisch zomer weer'
hahaha, goed om te weten. Ik had op weer sites gekeken naar de gemiddelde temperaturen. Dat leek op de herfst. En boven de 30º is ook zeker niet echt prettig met het type vakantie dat het gaat worden.
The Great American Eclipse Trip 2024
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer