Hoe kan ik naar Amerika komen om mijn visie waar te maken?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gesloten
Schw12
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2021, 20:26
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hoe kan ik naar Amerika komen om mijn visie waar te maken?

Bericht door Schw12 »

Hallo allemaal,
Mijn naam is Rick. Ik ben 17 jaar oud en heb een droom. Ik hoop dat iemand mij advies kan geven en mij kan helpen. Ik zag dit forum online staan en dacht dat iemand misschien wat tips heeft voor mij. Ik wil graag acteur worden en wil mijn droom in Amerika waarmaken. Ik heb alleen niet veel geld om zomaar naar Amerika te gaan verhuizen en ik had de kans gehad om een aantal goede acteurs te spreken en zij zeiden dat ik iets moest verdienen om naar Amerika te komen en via deze bron makkelijker acteur kan worden. Zoals Arnold Schwarzenegger het had gedaan met bodybuilding. Ik zit momenteel in 5 vwo. Hoe kan ik via een studie of een andere manier naar Amerika komen? Ik zat er over na te denken om Internationaal Recht te gaan studeren, maar dit gaat nog minstens 8 jaar duren en dan ben ik 25 jaar. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt! :)


Note mod:
Topic gesloten wegens dubbelpost
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Hoe kan ik naar Amerika komen om mijn visie waar te maken?

Bericht door harryh »

Dit is het Reizen forum, je kunt de vraag beter in het Emigratie forum stellen viewforum.php?f=12 ;)
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hoe kan ik naar Amerika komen om mijn visie waar te maken?

Bericht door mtl »

@Schw12 alias Rick: gisteren heb je dezelfde topic geopend. Daar zijn ook antwoorden op gekomen.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer