Iedereen zit al maanden in spanning, daarom een iets luchtiger onderwerp.
Per welke datum zouden de grenzen naar Amerika weer open gaan? We speculeren er lustig op los hier op het forum. Daarom een kleine pol over het openen van de grens met Amerika. Er waren max. 8 opties mogelijk.
Wil je specifiek zijn dan kun je jouw exacte datum ook nog hieronder vermelden.
Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 26 jun 2021, 22:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Na 23 september. De Delta variant van Corona begint nu zijn verwoestende effecten te laten zien. Dat zal ervoor zorgen dat snel de grenzen weer dicht gaan en de landen op rood. Helaas.
Ik ben een optimist en zeg ergens in de eerste helft van juli. Maar als het vóór 4 september is ben ik al blij. En als het iets later is dan boek ik gewoon de tickets om.
Na 23 september. De Delta variant van Corona begint nu zijn verwoestende effecten te laten zien.
Ik vrees dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben…
Vorige week zijn er in Orlando (FL) 3 mensen besmet geworden met de Delta variant terwijl ze volledig gevaccineerd waren!
Na 23 september. De Delta variant van Corona begint nu zijn verwoestende effecten te laten zien. Dat zal ervoor zorgen dat snel de grenzen weer dicht gaan en de landen op rood. Helaas.
Hier vrees ik ook voor, deze variant gaat overal weer voor stijgende cijfers zorgen (nu al te zien in de landen waar het een tijdje geleden zo goed ging)
Vraag is alleen hoe ze er mee omgaan. Terug restricties of misschien gewoon zijn gang laten gaan als de ziekenhuiscijfers onder controle blijven.
Welke verwoestende effecten zie je dan? Besmettingen lopen op, maar dat hou je toch. Ziekenhuis opnames blijven laag zoals je ook zou verwachten als iedereen gevaccineerd is.
Zolang de vaccins werken en de ziekenhuis opnames niet zodanig mee omhoog gaan zal niet alles meteen weer op slot gaan. Anders heeft vaccineren geen zin. Corona gaat niet weg en hopelijk werken de vaccins ook en komen er niet zoveel mensen in de ziekenhuizen.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Ik denk eerst voorzichtig en hopelijk per 1 september volledig en hopelijk mits gevaccineerd. Maar wie weet eerder!!
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Mijn reden om deze datum te gokken: ze zeggen steeds we ‘volgen de wetenschap’. En de CDC heeft tijdje geleden beslist dat mondmaskers tot 13 september verplicht zijn op de luchthaven en vliegtuigen. Mogelijks willen ze die datum dan nemen om vrij reizen mogelijk te maken zowel binnen als buiten de US. Maar dat zijn slechts mijn hersenspinsels en zoals gezegd, ik hoop een stuk vroeger.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.