En nu? (Slecht nieuws voor fans van Bruce Springsteen met een AstraZeneca-vaccin.)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

En nu? (Slecht nieuws voor fans van Bruce Springsteen met een AstraZeneca-vaccin.)

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Goed nieuws voor fans van Bruce Springsteen: The Boss gaat volgende week voor het eerst sinds de pandemie weer optreden. Slecht nieuws voor fans van Bruce Springsteen met een AstraZeneca-vaccin: dan kom je er niet in.

Springsteen treedt vanaf 26 juni tot 4 september op met zijn show Springsteen on Broadway in New York. Kaartjes gaan als warme broodjes over de toonbank en vinden gretig aftrek in Amerika en Canada. De enige voorwaarde voor het mogen bezoeken van een concert van de rocklegende is dat je volledig gevaccineerd bent.
FDA

Het probleem voor veel Canadezen en andere buitenlandse fans is dat sommigen niet het ‘juiste’ vaccin hebben gekregen. Er mogen namelijk alleen fans naar binnen die een dubbele dosis Pfizer-BioNtech of Moderna hebben gekregen, of eenmaal het Johnson & Johnson-vaccin. AstraZeneca staat niet op de lijst.

Live luisteren naar megahits als Born in the USA, I’m on Fire of The River gaat dus niet met AstraZeneca in je arm. Je komt het theater simpelweg niet binnen. Dat heeft alles te maken met de richtlijnen van de FDA, de Food and Drug Administration. Deze Amerikaanse overheidsinstantie keurt de kwaliteit van voedsel en medicijnen en AstraZeneca is in de Verenigde Staten niet door de keuring gekomen.

Als dat ook voor de vluchten gaat gelden voorzie ik toch problemen.


https://www.metronieuws.nl/entertainmen ... trazeneca/
Laatst gewijzigd door markro op 19 jun 2021, 04:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel voor de duidelijkheid aangepast.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5762
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: En nu?

Bericht door bedeve »

@Hard Rock Cafe. Bedankt voor je mooie posting !
Ja ; ik wil Bruce nog een keer life zien....

Het Astra Zenica probleem is en blijft er.
Voor wat de vluchten heb je een oplossing die je bij een Bruce concert niet hebt; De PCR test geeft je toegang tot de vlucht naar de USA.
Terug naar Nederland heb je hem gelukkig niet nodig.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: En nu?

Bericht door TradeMarkNL83 »

GJ
Amerika-expert
Berichten: 1588
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: En nu?

Bericht door GJ »

Ja, maar bij de Foo Fighters maakt het niet uit welk vaccin je hebt.

Ik verheug me nu al op de volgende tournee van The Vaccines. Mede mogelijk gemaakt door the vaccines! :lol:
Gebruikersavatar
gera_r
Amerikakenner
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2010, 09:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Gelderland

Re: En nu? (Slecht nieuws voor fans van Bruce Springsteen met een AstraZeneca-vaccin.)

Bericht door gera_r »

Hard Rock Cafe. schreef:
18 jun 2021, 17:10


Als dat ook voor de vluchten gaat gelden voorzie ik toch problemen.


https://www.metronieuws.nl/entertainmen ... trazeneca/

Nou, lekker dan... ik val in de 60-65 groep en heb dus Astra Zeneca gekregen. Een negatieve test voor het vliegen is natuurlijk een optie. Maar ja, welke situaties kom je verder nog in je reis tegen, waarbij om bewijs gevraagd wordt? Hoop toch, dat het nog aangepast gaat worden. Heel Engeland komt anders 'in de problemen' als ze naar Amerika zouden willen vliegen lijkt me...
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12929
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: En nu? (Slecht nieuws voor fans van Bruce Springsteen met een AstraZeneca-vaccin.)

Bericht door vana »

Er hoeft niets aangepast te worden, want er zijn nog geen regels voor reizigers vanuit Nederland
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5967
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: En nu? (Slecht nieuws voor fans van Bruce Springsteen met een AstraZeneca-vaccin.)

Bericht door Harry »

Heel bijzonder hoe het menselijk brein af en toe reageert. :D

Er is een rock concert waar gesteld wordt dat je alleen toegang krijgt met een bepaald vaccin, verder niets.
Iemand roept iets
Als dat ook voor de vluchten gaat gelden voorzie ik toch problemen.
En vervolgens wordt dit voor waar aangenomen en worden er aannames gemaakt zonder dat er ook maar iets vanuit welke officiële regering instanties dan ook aangekondigd is.

Heel bijzonder, voer voor psychologen. :wink:
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: En nu? (Slecht nieuws voor fans van Bruce Springsteen met een AstraZeneca-vaccin.)

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Beidt uw tijd. :thumbup:
Pascal
Amerikakenner
Berichten: 529
Lid geworden op: 17 dec 2003, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Vlaanderen

Re: En nu? (Slecht nieuws voor fans van Bruce Springsteen met een AstraZeneca-vaccin.)

Bericht door Pascal »

Dat brandje is inmiddels alweer geblust:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210620_94039872
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer