Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe gaat het nu in de hotels en restaurants in US?
-
Gast
Hoe gaat het nu in de hotels en restaurants in US?
Er zijn vast wel een paar mede forumleden die in US wonen en eventueel in hotels zijn geweest en daarmee mijn vraag eventueel kunnen beantwoorden.
We hopen dat we weer snel kunnen reizen naar US en stel dat dit binnenkort weer mag.
Kan iemand aangeven of en wat de veranderingen zijn in hotels in de verschillende staten. Vaak lees ik wel als ik zou willen reserveren dat het hotel voorzorgsmaatregelen heeft gesteld voor Corona, ook bv. bij het ontbijt maar verder kan er ik niets over vinden. Wat is er anders geworden dan een jaar geleden en de hotels die bv ontbijt bieden mag dat alleen opgegeten worden op de kamer (zoals tot nu toe in NL)?
Ook de vraag zijn er veranderingen in restaurants? Alleen binnen na reservering of ....... andere zaken.
Dank voor jullie hulp.
We hopen dat we weer snel kunnen reizen naar US en stel dat dit binnenkort weer mag.
Kan iemand aangeven of en wat de veranderingen zijn in hotels in de verschillende staten. Vaak lees ik wel als ik zou willen reserveren dat het hotel voorzorgsmaatregelen heeft gesteld voor Corona, ook bv. bij het ontbijt maar verder kan er ik niets over vinden. Wat is er anders geworden dan een jaar geleden en de hotels die bv ontbijt bieden mag dat alleen opgegeten worden op de kamer (zoals tot nu toe in NL)?
Ook de vraag zijn er veranderingen in restaurants? Alleen binnen na reservering of ....... andere zaken.
Dank voor jullie hulp.
Re: Hoe gaat het nu in de hotels en restaurants in US
Onze laatste hotelervaringen zijn van maart, en alleen in TX. Ontbijt is erg variabel, soms vrijwel normaal, soms alleen een zakje met minimale inhoud. Geen pijl op te trekken, ook binnen 1 keten grote verschillen. Verder vaak minder housekeeping, vaak moet je er speciaal om vragen, maar onze ervaring is dat ze zelfs dan soms niet komen. Niet vaak meer koffie te halen in de lobby. Maar ik verwacht dat het langzaam allemaal wel weer normaler zal worden, wij gaan in juli weer op reis, we zullen het zien.
Ben zelf nog weinig in restaurants geweest, maar tot nu toe waar ik ben geweest weinig verschil gemerkt tov voor covid, behalve de mondkapjes dan.
Ben zelf nog weinig in restaurants geweest, maar tot nu toe waar ik ben geweest weinig verschil gemerkt tov voor covid, behalve de mondkapjes dan.
Terug in Texas!
-
Gast
Re: Hoe gaat het nu in de hotels en restaurants in US?
Laat nu voor ons ook precies Texas aan de orde zijn als we weer mogen reizen.
Dank voor je antwoord, duidelijk. Dus restaurant is net zoals hier mondkapje op als je loopt, binnen komt en eventueel toilet en de rest hetzelfde.
Hotels blijft dus nog moeilijk. Bedoel om daar algemeen iets van te zeggen.
Dank voor je antwoord, duidelijk. Dus restaurant is net zoals hier mondkapje op als je loopt, binnen komt en eventueel toilet en de rest hetzelfde.
Hotels blijft dus nog moeilijk. Bedoel om daar algemeen iets van te zeggen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2854 Weergaves
-
Laatste bericht door Richard033
-
- 6 Reacties