Almere vak V schreef: ↑12 jan 2021, 12:43
Of aan de suggestie dat je na 3 of 4 dagen niet douchen wel even gaat zwemmen in het plaatselijke zwembad. Brrr...
Ik zie negens staan dat je dat na 3 of 4 dagen niet douchen zou doen. En je doucht natuurlijk voordat je het water in gaat, en daarna nog eens.
En inderdaad: wastafels en stromend water zijn overal voorhanden, dus wassen is echt wel mogelijk. Of hang een douchezak in een boom.
Ik vind het wel fijn om elke dag te kunnen douchen, en meestal lukt dat ook wel, maar tijdens onze laatste vakantie was dat in bijvoorbeeld Capitol Reef niet mogelijk. Gelukkig hadden ze daar keurig sanitair en dan is wassen met een washandje ook goed te doen.
Ik vind de flexibiliteit van een auto wel fijn, zeker met parkeren in de parken is dat handiger dan een cmaper. Maar een camper lijkt me ook wel eens een mooie ervaring.
@Tantelotje
Gewoon doen! Het is erg leuk. Zoals Galapogos ook zegt:
Galapogos schreef: ↑11 jan 2021, 22:06
Daarnaast is toch niets zo fijn als wakker worden in je tentje als het licht begint te worden. Opstaan/slapen met het ritme van de zon.
Deden wij in Cedar Breaks, in september. Het was koud en vroeg donker met als gevolg dat we al voor negenen in onze slaapzak lagen.
Marianne