Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
swissdutchie
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 jan 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door swissdutchie »

@ Saskia: dit is waarschijnlijk het meest belangrijke wat ik dit jaar geleerd heb. Je hoeft niet naar de andere kant van de wereld te vliegen om mooie dingen te kunnen zien en te beleven. Soms hoef je de gemeente waar je woont niet eens uit. Zelfs in het parkje in onze achtertuin valt elke keer weer wat nieuws te ontdekken. Je moet het alleen willen zien.
Eigenlijk vreemd, dat er een crisis als deze voor nodig is om te ontdekken hoe prachtig ons eigen kikkerlandje is! Dat betekent uiteraard niet, dat ik het reizen in de toekomst helemaal afzweer, maar als we volgend jaar het land nog niet uit kunnen is dat geen ramp. Ik weet nu immers, dat er ook hier nog genoeg te ontdekken valt. Het enige waar ik wel moeite mee heb is het feit, dat ik mijn familie in Zwitserland op dit moment niet kan zien. Dat is wel een groot gemis!
Hoe heet dat natuurgebiedje bij Westerbroek trouwens? Misschien kunnen we daar binnenkort ook eens naartoe, want ook wij wonen immers in Groningen.
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door sep »

@swissdutchie: het heet gewoon Natuurgebied Westerbroek volgens mij. Ik stuur je een linkje in een pb!

Saskia
swissdutchie
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 jan 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door swissdutchie »

Prima! Bedankt Saskia!
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 528
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door ronenivonne »

Voor ons geen USA reis volgend jaar. Voor ons allemaal te onzeker om leuk en gezellig met een goed gevoel te kunnen reizen met het vliegtuig. We hebben de planning verschoven naar 2022.

Volgend jaar een paar dagen met de auto naar het Disney’s hotel in Parijs met onze kleine meid. Hopelijk kan dit dan wel weer veilig en als er iets is ben je nog snel thuis. Rijden in een Amerikaanse musscle car compenseren wij vanaf nu met een pas gekochte Ford Focus ST. Dat is weer een voordeel als je niet op vakantie kan 😎😆
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door sep »

@swissdutchie : Heb je mijn pb's ontvangen? Heb er 2x een gestuurd maar zie ze niet staan bij verzonden bestanden in mijn berichtenbox!

Saskia
Gebruikersavatar
Hans_Belgium
Amerikakenner
Berichten: 562
Lid geworden op: 07 aug 2010, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Koekelare

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door Hans_Belgium »

Wij hadden een reis gepland vorige zomer naar Hawaii en naar Florida, maar het is het zuiden van Italië geworden.
In november was nog eens Florida gepland en is het thuis in België geweest.
Nu hebben we nog niets in de planning staan voor volgend jaar en dat voelt enorm vreemd aan om niets naar uit te zien.
Hopelijk verandert het snel en kunnen we terug naar de 🇺🇸
swissdutchie
Amerikakenner
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 jan 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door swissdutchie »

@sep: Hallo Saskia, ik zie jouw post hierboven helaas nu pas. Nee, jouw pb's zijn helaas niet aangekomen. Ik heb trouwens net geprobeerd om jou een pb te sturen, maar ook bij mij blijft die in het postvak uit hangen en komt die niet bij de verzonden items te staan. Vreemd!
sep
Amerikakenner
Berichten: 707
Lid geworden op: 02 nov 2009, 22:13
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door sep »

@swissdutchie: Ik heb jouw pb net ontvangen, maar mijn reactie staat nog steeds in postvak uit. Heel gek. De vorige versies die ik je gestuurd had zijn gewoon verdwenen. Ik ben benieuwd of het nu wél gelukt is, laat maar even weten!

Saskia
Gebruikersavatar
Hans B
Amerika-expert
Berichten: 2649
Lid geworden op: 16 dec 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 25
Locatie: Slochteren
Contacteer:

Re: Wat zijn jullie vakantie-alternatieven dit jaar?

Bericht door Hans B »

swissdutchie schreef:
05 dec 2020, 10:04
. Amerika zal het echter niet worden, want daarvoor zijn onze vakanties te kort. Onze voor dit jaar geplande reis naar Texas moet dus wachten tot 2022 of 2023, als een beetje normaal reizen hopelijk weer mogelijk is!
Wacht voor Texas dan maar tot april 2024, dan is daar een totale zonsverduistering. FANTASTISCHE belevenis, een van onze highlights in Idaho 2017.
In 25x
1340
dagen en
128.200
mile gereisd door Amerika

1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda

Home is were we park it.
Tucson AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer