Hopelijk kunnen we volgend jaar een nieuwe poging doen om naar de VS te gaan
Uiteraard willen we in het gebied met de bergen blijven en zitten daarom in de buurt van Stresa in een appartement, we passen ons wel aan en zorgen dat we daarom buiten de drukte blijven, overdag lekker de bergen (sneeuw) in en zwemmen in het meer en waarschijnlijk niet naar de grote trekpleister de 3 eilanden in het Lago Maggiore, want ik denk dat dat al weer snel te druk is. Dus wij zitten in Baveno een heel klein dorpje aan het meer in een appartement van Carl & Do, voor de 1e keer daar (normaal altijd met de caravan daar geweest).winterpark schreef: ↑27 jun 2020, 16:40Misschien ook wel iets voor ons na Zwitserland. Mocht je een leuke tip hebben voor een huisje of hotel (begin september) dan hou ik me aanbevolen![]()
Alweer veertig jaar geleden dat ik er voor het laatst was. Een prachtig land, ik kijk nu al uit naar het reisverslag.
Wij zouden half september L.A.->Mesa Verde->Vegas doen, maar gaan nu waarschijnlijk richting Zwitserland en dan ook even langs het Lago Maggiore. Mijn ouders gingen daar bijna elk jaar met mij naartoe (Tenero) en uit nostalgie moet en zal ik daar dan natuurlijk wel even langssunnyrojo schreef: ↑27 jun 2020, 16:34Wij zouden vanaf 18 juli naar Las Vegas en Yellowstone gaan en eindigen voor een weekje in ons eigen huis in Davenport.
Alles is geannuleerd en we gaan nu met de auto richting Lago Maggiore (wel annuleerbaar voor als het daar ook weer de foute kant opgaat) 1 van onze favoriete plaatsen in Europa, zo nostalgisch
Heel vaak geweest en mooie herinneringen hieraan, daarom is onze villa in Davenport Florida daar naar vernoemd![]()
We mogen niet NY en omliggende staten in, verder zijn er geen beperkingen. Ik heb zelf ook niet het gevoel dat ik een 'gevaar' ben, wij doen al maanden voorzichtig, en in onze county (verre buitenwijk van Houston) is de situatie gelukkig lang zo erg niet als in de stad zelf. Maar we doen nu ook nog heel voorzichtig, zo min mogelijk dingen binnen, altijd mondkapje op als we ergens binnen gaan (supermarkt, openbaar toilet, hotel in- en uitgaan) en halen eten dat we vervolgens in de hotelkamer eten. Straks ook kamperen, dan kunnen we zelf koken. En we houden het nieuws in de gaten, als het moet kunnen we alles omgooien en/of eerder naar huis rijden.
Grappig hier hetzelfde jarenlang met mijn ouders nh Lago Maggiore geweest en daar ook 35 geleden mijn echtgenoot leren kennen.Wij zouden half september L.A.->Mesa Verde->Vegas doen, maar gaan nu waarschijnlijk richting Zwitserland en dan ook even langs het Lago Maggiore. Mijn ouders gingen daar bijna elk jaar met mij naartoe (Tenero) en uit nostalgie moet en zal ik daar dan natuurlijk wel even langs![]()