Heeft iemand van jullie al geprobeerd een claim bij AXA te doen en is dat gelukt?
Ik kreeg na bellen met AMEX een mail met een link toegestuurd.
In deze mail stond als je claim verband heeft met Covid 19 je als uitzondering ook mocht mailen, met daaronder het mailadres.
Dus ik een uitgebreide mail met "bewijsstukken" gestuurd.
Krijg ik vlak daarna een mail dat ik de claim toch online via die link moet doen
Hiervoor moet je eerst een account aanmaken. Na dat gedaan te hebben moet je een keuze maken.
Het enige wat in aanmerking zou komen is de button "reis geannuleerd"
Dus daar maar op geklikt. Maar dit is dus bedoeld voor als je zelf je reis hebt geannuleerd, blijkt uit de vragen die daar gesteld worden.
Er stond ook nog een regeltje als deze keuzes niet van toepassing waren. Toen maar daar op geklikt. Helaas daar al dagen lang een foutmelding. Ook als ik met andere browsers probeer.
Bellen kan niet, want mag niet voor claims.
Paar dagen geleden maar weer een mail gestuurd dat het niet lukt online. Helaas nog geen antwoord.
Heeft iemand nog tips?
PS: had dit bij "Reizen algemeen" willen plaatsen, maar zie dat het verkeerd staat. Misschien kan de moderator het verplaatsen.
Opmerking moderator