Dank voor je tip, @roelb. Zojuist een klacht ingediend tegen KLM via de DOT.
Your complaint or inquiry will be assigned to an analyst for review and you will receive a more detailed acknowledgment from us within a few days.
Dank voor je tip, @roelb. Zojuist een klacht ingediend tegen KLM via de DOT.
Your complaint or inquiry will be assigned to an analyst for review and you will receive a more detailed acknowledgment from us within a few days.
Wij vliegen ook op de 8e, oorspronkelijk van Amsterdam, via Seattle, naar Anchorage. En op 6 augustus terug, ook weer via Seattle. Geboekt bij Priceline, KLM-tickets (beginnen met 074), maar de (oorspronkelijke) vluchten zouden uitgevoerd worden door Delta. Inmiddels, volgens de laatste tussenstand, worden 3 van de 4 vluchten door KLM uitgevoerd.
Gewoon wachten tot ze zelf annuleren, dan heb je recht op volledige terugbetaling en zo verder..Surfergirl schreef: ↑26 mei 2020, 18:21Nou voor ons ziet het er niet positief uit. Wij hadden geboekt via cheaptickets met United. United zei dat we het via cheaptickets moesten regelen. Van cheaptickets kregen we alleen deze mail terug.
Beste,
Helaas geeft de luchtvaartmaatschappij aan dat we geen volledige restitutie mogen verwerken voor je vlucht(en).
Indien je je vluchten wil annuleren, dan zullen de normale ticket voorwaarden (gesteld door de luchtvaartmaatschappij) gelden.
In dit geval is het ticket non refundable, dit betekent dat u het geld niet terug krijgt.
Als je definitief wilt annuleren, reageer dan op deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
CheapTickets klantenservice
Charlotte
Iemand nog tips hoe we dit verder kunnen aanpakken?
We hadden vlucht CDG-LA via Montreal op 1 juli, en paar dagen geleden gecancelled ... (AirCanada/Lufthansa)SuperFieke schreef: ↑27 mei 2020, 20:32Hoelang van te voren hebben we dan eigenlijk de garantie dat de vlucht wél doorgaat? Wij zouden op 1 juli van CDG naar San Francisco vliegen met American Airlines. Voorlopig staat de vlucht nog altijd zoals gepland. Stel dat wij op 30/06 naar Parijs trekken, overnachten, om daar de volgende ochtend onze vlucht te nemen naar SF, zou het dan kunnen dat ze ons ter plaatse op de luchthaven zeggen "sorry maar we hebben een uur geleden beslist om deze vlucht niet te laten doorgaan."? Dan staan we daar wel mooi.
Zonet ook de melding van Gate1 gekregen dat mijn vluchten geannuleerd werden (ondanks eerder deze week dus de omboekingen). Ook in mijn mail stond het volgende vermeld : Graag maken we je erop attent dat additioneel aangekochte producten/diensten niet restitueerbaar zijn, daar de betrokken dienstverlener dit niet toelaat. Eventuele stoelreserveringen, verzekeringen en andere services, komen hiermee te vervallen.JKG schreef: ↑29 mei 2020, 12:47Hier onverwachts een week voor vertrek toch de reis geannuleerd door Lufthansa/United en dus Gate1. Benieuwd wat ze gaan regelen, in de mail staat al dat je de stoelreserveringen en baggagekosten niet terug krijgt. Bizar, ze leveren toch niet? Eens uitzoeken of daar nog wel recht op is.
Wij zouden 25 juni naar New York vliegen met BA. Precies een maand voor vertrek, afgelopen maandag (25 mei) e-mail gekregen dat onze vluchten, heen en terug, geannuleerd waren . Gelijk een refund aangevraagd en volgens de dame die ik gesproken heb krijgen wij alle gemaakte kosten, inclusief stoelreservering en bagagekosten, terug.Timb schreef: ↑29 mei 2020, 15:08Ik heb contact gehad met BA en die verwijzen me naar BudgetAir. Ook als ik de refund knop aanklik in mijn booking geeft hij aan dat ik bij mijn agent moet zijn. Ik had al wel eerder een bericht gekregen van BA dat ik in aanmerking kon komen voor vouchers, maar dat mijn vlucht gecanceld was kwam ik vanochtend toevallig achter. Ik kreeg geen bericht via BA. BudgetAir lees ik hier al is moeilijk te pakken te krijgen.
Misschien een stomme vraag, maar hoe dan??
Beste Timb,Timb schreef: ↑29 mei 2020, 15:08Ik heb contact gehad met BA en die verwijzen me naar BudgetAir. Ook als ik de refund knop aanklik in mijn booking geeft hij aan dat ik bij mijn agent moet zijn. Ik had al wel eerder een bericht gekregen van BA dat ik in aanmerking kon komen voor vouchers, maar dat mijn vlucht gecanceld was kwam ik vanochtend toevallig achter. Ik kreeg geen bericht via BA. BudgetAir lees ik hier al is moeilijk te pakken te krijgen.