Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huwelijksreis met kinderen
Huwelijksreis met kinderen
Beste allemaal, in 2011 maakte ik mijn eerste reis naar het zuidwesten van de VS en Yellowstone. In 2016 en 2018 volgden resp het oosten en het westen van Canada. Inmiddels ben ik verloofd, hebben we twee kinderen, een jongetje van nu anderhalf jaar en meisje van twee maanden. In september staat ons huwelijk gepland en nadien willen we met de kinderen een mooie reis maken, ook al krijgen zij er nog niet zoveel van mee. Twee à drie weken vinden we meer dan voldoende. Onze interesse ligt bij de nationale parken, het natuurschoon en de wilde dieren. Een rechtstreekse vlucht heeft onze voorkeur en voor het gemak overwegen we een camper te huren. Omdat ik al wat reiservaring heb, willen we graag andere plekken ontdekken, al is enige overlap niet bezwaarlijk. Destijds hebben de Grand Tetons me bijvoorbeeld enorm gegrepen. Omstreeks 14 september willen we vertrekken, maar er is nog helemaal niks geboekt. Graag jullie tips en adviezen!
-
winterpark
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: Huwelijksreis met kinderen
Misschien een rondje Denver?
Wij doen dit najaar Denver - Glenwood Springs - Vernal - Grand Teton - Yellowstone - Glacier - Black Hills - Denver. Wellicht wat voor jullie, en dan zonder Glacier zodat het mooi in drie weken past?
Als je wat anders wil doen, zijn er natuurlijk opties te over... Je kunt ook een rondje Denver doen met Rocky Mountain National Park - Glenwood Springs - Grand Junction - Moab (vanaf hier kun je naar Arches/Canyonlands) - Cortez - Silverton - Montrose - Colorado Springs - Denver.
Enige nadeel is dat je niet rechtstreeks kan vliegen op Denver. Op Salt Lake City kun je wel direct vliegen.
Wij doen dit najaar Denver - Glenwood Springs - Vernal - Grand Teton - Yellowstone - Glacier - Black Hills - Denver. Wellicht wat voor jullie, en dan zonder Glacier zodat het mooi in drie weken past?
Als je wat anders wil doen, zijn er natuurlijk opties te over... Je kunt ook een rondje Denver doen met Rocky Mountain National Park - Glenwood Springs - Grand Junction - Moab (vanaf hier kun je naar Arches/Canyonlands) - Cortez - Silverton - Montrose - Colorado Springs - Denver.
Enige nadeel is dat je niet rechtstreeks kan vliegen op Denver. Op Salt Lake City kun je wel direct vliegen.
-
winterpark
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
En nog ter aanvulling, wij hebben half oktober deze route in 2,5 week gedaan, ook erg goed bevallen, met prachtige herfstkleuren overal. Kan ik je ook aanraden:
Las Vegas - Valley of Fire - Zion NP (incl. Kolob Canyon) - Bryce NP - Boulder (Lower Calf Creek Fals) - Capitol Reef NP - Little Wild Horse Canyon - Moab (4 overnachtingen) - Blanding - Monument Valley - Grand Canyon - Las Vegas
Las Vegas - Valley of Fire - Zion NP (incl. Kolob Canyon) - Bryce NP - Boulder (Lower Calf Creek Fals) - Capitol Reef NP - Little Wild Horse Canyon - Moab (4 overnachtingen) - Blanding - Monument Valley - Grand Canyon - Las Vegas
-
covri
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Let wel op: vervoer van jonge kinderen in een camper is lastig. Verdiep je hier goed in, er zijn hier meerdere topics over.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Noordwesten pakken. Oregon en Washington State. Meestal in die periode prachtig weer. Rechtstreeks vliegen op Portland of Seattle. En voor de prijs kan je kijken naar Vancouver.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een rondje Colorado is ook mooi in die periode. Misschien gecombineerd met New Mexico of Utah?
Wij waren vorig jaar in september in onder andere Utah en Colorado. Misschien heb je iets aan aan ons reisverslag.
Marianne
Wij waren vorig jaar in september in onder andere Utah en Colorado. Misschien heb je iets aan aan ons reisverslag.
Marianne
-
IngridZw
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Rechtstreeks vliegen op Las Vegas is ook een mogelijkheid. Ik weet niet waar jullie voorkeur naar uit gaat, maar een rondje LV via Zion, Bryce, Capitol Reef, Moab en omgeving, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Sedona en terug naar LV is ook een optie.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
-
covri
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Helaas is ts direct na de vraag niet meer actief geweest. Toch jammer, men stelt een vraag maar kijkt, zo lijkt het tenminste, niet meer naar de antwoorden.
Het klopt dat de ik inderdaad niet meer actief ben geweest. Niet uit desinteresse, maar omdat we ons huwelijk een jaar hebben moeten uitstellen. Hetzelfde geldt voor de huwelijksreis en hopelijk is de VS volgend jaar beter toegankelijk. Fijn dat een aantal van jullie geantwoord hebben!
-
Gast
Misschien moet je je toch ook even verdiepen in een topic hier op het forum waarin gediscussieerd wordt over het veilig kunnen vervoeren van kleine kinderen in een RV. De meningen zijn hier nogal verdeeld over en ik hoop dat je je dat realiseert. Een auto biedt betere en veiligere mogelijkheden Om met kleine kinderen te reizen.
Wellicht een overweging om ook hier goed naar te kijken.
Zoek hier op het forum maar eens op ‘kinderstoeltje’ of bv hier viewtopic.php?f=30&t=74462&hilit=Kinderstoeltje
Wellicht een overweging om ook hier goed naar te kijken.
Zoek hier op het forum maar eens op ‘kinderstoeltje’ of bv hier viewtopic.php?f=30&t=74462&hilit=Kinderstoeltje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 2354 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties