Status match hotelketens.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 874
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Trom »

@Resetovic De avis president's circle heb je toch al?
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 333
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Resetovic »

@Trom

Nee, heb zelf nooit eerder gehuurd bij Avis en bij de rest eigenlijk ook niet
Trom
Amerikakenner
Berichten: 874
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Trom »

Nee, ik ook niet. Maar hoop toch dat de president'circle me een upgrade gaat opleveren.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 333
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Resetovic »

Hoe heb president circle ontvangen @Trom ?
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Samanthaa »

Nou ik ben gewoon nog steeds Gold, Vrees dat het bij mij niet gaat werken meer.
Als ik in de app naar "Rewards Match & Exchange" ga krijg ik zelfs te zien dat ik geen toestemming heb om deze pagina te bekijken. :blink:

Edit: Mijn partner is wel weer Diamond geworden.
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Status match hotelketens.

Bericht door MattRob »

Ik had hetzelfde; mijn vrouw was wel weer 'ineens' Diamond geworden, en ik bleef maar Gold. Uiteindelijk een email naar Customer Service dat ik nog steeds geen Diamond was, en paar dagen later was ik het toch ineens, precies op tijd voor onze reis naar Vegas. Alhoewel de voordelen nu wel beperkt zijn, aangezien je de $ 100 voucher niet meer krijgt. En dus had 1 kaart eigenlijk voldoende geweest (vooral voor gratis parkeren bij de aangesloten hotels).

We gaan in november weer, en ik moet even gaan uitzoeken hoe ik toch recht krijg op die voucher. Je moet geld besteden; maar kan ik bijvoorbeeld aan de Blackjack tafel $ 1.000 wisselen, en uiteindelijk maar heel even spelen (hopelijk minimaal quitte) en dan alles weer terugwisselen ? Ik weet overigens niet eens hoeveel geld je moet besteden op de kaart om er recht op te krijgen, ook nog maar eens uitzoeken binnenkort.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Timothy555 »

Ik raad iedereen aan om toch even bij de reward desk te checken of de Diamond Dinner erop staat of niet.

Zowel ik als mijn vrouw zijn gematchte Diamonds (van Wyndham uit). Bij ons was het gewoon gelukt in februari om opnieuw te matchen, we werden ook niet teruggezet naar Gold.

Beiden hadden we een Diamond Dinner beschikbaar toen we er in april waren.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Timothy555 »

@MattRob 100 Tier Credits verdienen gaat niet 'zomaar snel' even aan een blackjack tafel.

Blackjack spelen voor 45 minuten aan $100/hand zal je ongeveer 100-110 TC geven en dus voldoende voor een voucher. Ga uit van 1 spelletje per minuut.

Je zet dus 45 keer $100 in (totale actie:$4500) om je doel te bereiken.

Via slots is het $500 coin-in (dus $500 door de machine halen, niét verliezen. Je kan winnen ook, of break-even eindigen).

De $100-voucher najagen als je niet sowieso al ging gokken is mijn inziens een slecht idee.
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1298
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Status match hotelketens.

Bericht door ONYX666 »

volgens mij is simpelste manier met hotel overnachting of eten in restaurant. Dan krijg je 1 tier per 1 usd.

Ik heb overigens ook al verhalen gelezen dat de rewards desk zegt dat je 100 tier moet hebben maar dat als je het bij een restaurant vraagt om te controleren het er gewoon opstaat.

Via twitter is me overigens meerdere keren bevestigd (heb het dus op schrift) dat er geen aanvullende eisen zijn voor een diamond member om de 100 usd dinner te krijgen (dus geen 100 tier nodig)
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Samanthaa »

Bij mijn man die "ineens" weer diamond is geworden staat er letterlijk bij de perks dat hij die 100dollar voucher gewoon krijgt, En hij heeft de status ook alleen omdat hij status match heeft gedaan.

Nu is die 100dollar mooi meegenomen hoor maar dat parkeren en die resort fee is toch ook wel heeel erg fijn.
Konden voor onze periode ook geen kamer meer krijgen in Caesars, Waren alleen nog een paar mega dure suites te boeken zonder status, Konden nu wel ineens een Octavius petite king suite boeken voor redelijk geld dus die maar gelijk geboekt.
Bijlagen
IMG-20220511-WA0012.jpg
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1298
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Status match hotelketens.

Bericht door ONYX666 »

waar zie je dat ?
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Status match hotelketens.

Bericht door MattRob »

Ik vroeg het aan de Rewards desk, en die zeiden dat ik de $ 100 idd niet kreeg, maar dat ik die moest verdienen. Niet bij een restaurant nagevraagd ... In mijn Caesar Rewards app staat ook dat die $ 100 'unlocked' is, maar blijkbaar dus toch niet ... En $ 4.500 inzetten aan BJ tafel vind ik net iets te veel van het goede ! Ik vind gokken overigens wel heel leuk, en heb ook best wel wat gespeeld vorige week. Maar $ 100 per hand inzetten vind ik toch wat spannend, hahaha !! Maar we hebben veel en lekker gegeten tijdens de trip, dus als dat al simpelweg die 100 tiers oplevert ? Alleen helaas afgelopen trip niet bij Caesar restaurants gegeten (wel in Prime Steakhouse in Bellagio, en SW steakhouse in Wynn, en tenslotte in Top of the World in Stratosphere). Ik heb ook gematched naar Gold bij MGM Rewards, maar ook daar kreeg ik niet alle benefits ... Moest ik ook Tier credits halen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
ONYX666
Amerikakenner
Berichten: 1298
Lid geworden op: 05 jan 2005, 10:26
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Status match hotelketens.

Bericht door ONYX666 »

MGM gold zou wel gratis parkeren en geen resort fees moeten geven
Bij MGM staat wel duidelijk in de regels dat je bij Gold een aantal TIER punten moet hebben voor bijvoorbeeld 100 usd diner
kkuitems
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 dec 2019, 13:54
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Status match hotelketens.

Bericht door kkuitems »

Ik heb gisteren gebeld aangezien mijn status nog steeds Gold was.
Dit werd direct gecontroleerd and aangepast.
Na het herstarten van de app nu ook Diamond. Komt goed uit voor onze reis over 3 weken:)
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Status match hotelketens.

Bericht door MattRob »

ONYX666 schreef:
12 mei 2022, 13:27
MGM gold zou wel gratis parkeren en geen resort fees moeten geven
Bij MGM staat wel duidelijk in de regels dat je bij Gold een aantal TIER punten moet hebben voor bijvoorbeeld 100 usd diner
Precies, die uiteraard wel ! Maar ik bedoelde die USD 100 diner, en volgens mij iets van een cruise ;-)
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Status match hotelketens.

Bericht door asv60 »

Wij zijn sinds woensdag in Vegas. Eerst mijn Diamond kaart opgehaald en gevraag naar de $100 Celebration dinner. Volgens de mevrouw aan de balie kon ik dat gebruiken bij geselcteerde restaurants en kreeg een lijstje daarvan mee.
Navraag gedaan bij één van die restaurants en er staat idd $100 op de kaart.
Daarna naar de MGM Rewards desk en de status mach naar Gold gedaan.
Vandaag ingecheckt bij Mirage. Konden bij de priority check in terecht :thumbup:
Upgrade gehad naar een kamer met strip en Volcano view, resortfee kwijtgescholden en we konden gelijk onze kamer in om 11.30 uur :clap:
Ik ben blij met mijn kaarten!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Samanthaa »

@asv60 Je had je status door matchen of echt verdiend?

Klinkt goed iig!

Merk je al iets van de overname bij de Mirage?
Heel veel plezier daar, Geniet ervan :thumbup:
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Status match hotelketens.

Bericht door asv60 »

Door status matchen.
Je merkt nog niks hoor bij Mirage, geloof dat dat pas ergens in de zomer gaat spelen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
Timmeehhh
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 aug 2018, 07:18
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Timmeehhh »

Deze week meermaals telefonisch contact gehad met Caesars over een paar reserveringen die in de soep waren gelopen. Ook gevraagd naar de Celebration Dinner. De aardige jongedame aan de telefoon heeft dit gecheckt en staat inderdaad op mijn kaart. Gewoon via statusmatch, verder niets gedaan. Wel al twee keer eerder in Vegas geweest met deze Caesars Rewards kaart, mogelijk dat dat iets uit maakt?

Die celebration dinner lijkt er dus gewoon nog steeds in oude vorm te zijn.
Groetjes Tim
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Status match hotelketens.

Bericht door MattRob »

Mooi te horen, had ik dat maar geweten, hahaha ! Maar gelukkig gaan we in november weer, kunnen we het dan gewoon gaan gebruiken !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer