Status match hotelketens.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Status match hotelketens.

Bericht door georgesken »

Idd, bij MGM moet je eerst de gold status echt verdiend hebben vooraleer je de 100$ dining credit krijgt.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Status match hotelketens.

Bericht door BigJesper »

MichaelJohnson schreef:
06 jun 2022, 02:09
BigJesper schreef:
04 jun 2022, 19:18
Lees op Statusmatcher dat IHG de Diamond Select status van Best Western matcht naar Platinum Elite
Dit kan ik bevestigen. Maar tegelijk als je dat formulier invult, kijkt IHG op dit moment helemaal nergens naar.
Feitelijk geven ze iedereen Platinum Select op dit moment, je hoeft niet eens ergens echt status te hebben.
Ik heb zaterdag een aanmeldingslink met het bijbehorende formulier ingevuld. Ik heb daarop een emailbevestiging ontvangen, maar sindsdien heb ik niks meer vernomen. Hoe lang duurde het bij jou?
Gebruikersavatar
MichaelJohnson
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Ja Graag

Re: Status match hotelketens.

Bericht door MichaelJohnson »

BigJesper schreef:
06 jun 2022, 16:02
Hoe lang duurde het bij jou?
Ik kreeg precies zoals jij ook redelijk direct een e-mail bevestiging met als titel iets in de trant van 'You are now registered for Status Challenge'.
Toen ik de volgende dag op IHG inlogde zag ik dat de nieuwe status Platinum Elite al was toegekend.

Als je geen haast hebt, geef het een dag of wat. Anders even contact opnemen met ze.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Status match hotelketens.

Bericht door BigJesper »

Even afwachten dan. Dacht iets over het hoofd te hebben gezien. Thanks :thumbup:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Status match hotelketens.

Bericht door harryh »

Bij mij was m'n status gelijk aangepast in m'n account. Bedankt voor de tip!
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Status match hotelketens.

Bericht door dennis118 »

Bij mij ook direct
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Status match hotelketens.

Bericht door BigJesper »

Duurde even, maar hier ook gematched. :thumbup:
Samanthaa
Amerikafan
Berichten: 124
Lid geworden op: 21 aug 2018, 13:15
Locatie: Oostvoorne

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Samanthaa »

Schiet mij maar lek hoor..

Februari match aangevraagd van Wyndham Diamond naar Ceasers zoals de meeste hier toen kreeg ik die toen niet meer rond.

Toen hier ineens een aantal mensen naar Diamond gezet waren was mijn partner ook ineens Diamond, Ik nog steeds niet.
Vorige week een mail gestuurd of ze hier even naar konden kijken en kreeg nu terug dat ze het niet meer doen tenzij ze echt verdient zijn.

Dus mensen die nu Diamond zijn door de status match, Jullie hebben mazzel :lol:
Gelukkig is mijn partner ook zo'n mazzelpik dus hebben er alsnog weinig hinder van haha.
Raymon
Amerika-ontdekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 jul 2017, 21:20
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Raymon »

Droopy4u schreef:
01 feb 2022, 21:10
Kath90 schreef:
01 feb 2022, 20:55
Gister geprobeerd en ik krijg nog steeds een mailtje met een vraag om bewijs helaas😪
Ik weet niet of het helemaal gepast is binnen dit forum, maar theoretisch kan je heel gemakkelijk je "gratis" Hilton Honors member (laagste status) aanpassen naar iets anders. Ik had dit met 2 klikken zodanig aangepast in Chrome dat ik zelf mocht kiezen of ik gold of diamond was. Dan hoef je niet te photoshoppen.
Als je een beetje IT savvy bent: ik heb binnen Google Chrome met de F12 toets op de pagina waar je je member card ziet de development toolkit geopend van Chrome.
Dan in de paginabroncode zoeken (CTRL+F) naar "member.png" en de tekst binnen de bron veranderen naar "gold.png" (of "diamond.png"). En dan snel schermafdruk maken voor BW :wink:. Als je de pagina ververst ben je helaas bij Hilton weer gewoon terug "member" geworden.
Klopt het dat die "kaart" er vervolgens alsnog heel simpel uit ziet?
En wellicht is het iets veranderd; als ik bovenstaande aanpas, dan veranderd inderdaad de achtergrond, maar er staat nog steeds "member" op de kaart. Die tekst moet je dus nog aart aanpassen naar diamond. Klopt het dat dat dan alle nodige wijzigingen zijn? Of moet daar een andere tekst staan?
Gebruikersavatar
MichaelJohnson
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Ja Graag

Re: Status match hotelketens.

Bericht door MichaelJohnson »

Met diamond op de pas leverde dat resultaat op elders.
Laatst gewijzigd door MichaelJohnson op 13 jun 2022, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Status match hotelketens.

Bericht door SuzieQ »

Ik ben mijn status natuurlijk ook kwijt nu.
Is er momenteel nog iets om weer hoog te kunnen matchen met cesears? En ik zoek ook msc cruises eigenlijk.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Droopy4u
Amerikafan
Berichten: 151
Lid geworden op: 05 feb 2017, 16:33
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Droopy4u »

Raymon schreef:
12 jun 2022, 21:26
Klopt het dat die "kaart" er vervolgens alsnog heel simpel uit ziet?
En wellicht is het iets veranderd; als ik bovenstaande aanpas, dan veranderd inderdaad de achtergrond, maar er staat nog steeds "member" op de kaart. Die tekst moet je dus nog aart aanpassen naar diamond. Klopt het dat dat dan alle nodige wijzigingen zijn?
Ten tijde van die post was het echt alleen de achtergrond vervangen. Het woord "gold" zat bij mij al embedded in de achtergrond image. Wellicht is dat ondertussen veranderd.
Als je via Google zoekt op "Hilton Gold" en dan de afbeeldingen bekijkt zie je wel wat samples.
peterd87
Amerikafan
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: Status match hotelketens.

Bericht door peterd87 »

@SuzieQ MSC biedt op de eigen website een statusmatch aan. Via onderstaande link (download een pdf) kun je zien welk programma je waar brengt:

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... Y31T_Njq2T

Het aanpassen van HTML coding vind ik verwerpelijk. Je maakt misbruik van de mogelijkheden wat in de toekomst zeer waarschijnlijk tot beperkingen voor een veel grotere groep. Houd je gewoon aan de regels, er zijn ook zo mogelijkheden genoeg.
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Status match hotelketens.

Bericht door HennyCox »

peterd87 schreef:
13 jun 2022, 22:23
vind ik verwerpelijk.
Dat mag jij natuurlijk vinden :thumbup:
peterd87 schreef:
13 jun 2022, 22:23
Houd je gewoon aan de regels.
Dat klinkt nogal vinger-wijzend. dat bepaal jij niet voor anderen natuurlijk :wink:
peterd87 schreef:
13 jun 2022, 22:23
Je maakt misbruik van de mogelijkheden wat in de toekomst zeer waarschijnlijk tot beperkingen voor een veel grotere groep.
Dan moet jij ook code 510000 van Hertz niet gebruiken..... :roll:
peterd87
Amerikafan
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: Status match hotelketens.

Bericht door peterd87 »

Ik zal je vergelijking wel niet begrijpen en vooral je commentaar over het 'vinger wijzen' hierna maar negeren. Er is mijn inziens een verschil tussen moedwillig vervalste informatie aanleveren aan een derde partij en het gebruik maken van een code die vanuit het systeem van een derde partij beschikbaar wordt gesteld.

Kan alleen maar hopen dat dit moedwillig vervalsen doorzien wordt en tot een schorsing en/of algehele opheffing van de betreffende accounts leidt.

Verder zal ik er niets meer over zeggen.
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Status match hotelketens.

Bericht door HennyCox »

@peterd87 Nee zeg maar niks meer...jij lult recht wat krom is. Jij mag een code gebruiken die niet voor jou bestemd is ??? Of heb jij een Frans Flying Blue lidmaatschap ?
peterd87 schreef:
14 jun 2022, 22:25
Kan alleen maar hopen dat dit moedwillig vervalsen doorzien wordt en tot een schorsing en/of algehele opheffing van de betreffende accounts leidt.
Moet ik nu de hoop hebben dat ze bij aankomst in USA bij Hertz jouw doorzien vh oneigenlijk gebruiken van code 510000 en dan geen auto meegeven en je account ter plekke opheffen?....zielige reactie hoor om anderen iets te misgunnen!
Geef toch gewoon toe dat je iets doet wat niet 100% volgens de regels is.
Ik heb het vaker gedaan en heb er prima deals mee opgedaan dankzij het forum hier, geen enkel schuldgevoel hoor.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Harry »

Fijn dat je geen schuldgevoel hebt met de frauduleuze handelingen die hier gepromoot worden. En er is wel degelijk verschil tussen het gebruik maken van een algemene code en het door middel van fraude aanpassen van een loyalty kaart.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Status match hotelketens.

Bericht door bedeve »

HennyCox schreef:
15 jun 2022, 00:27

Moet ik nu de hoop hebben dat ze bij aankomst in USA bij Hertz jouw doorzien vh oneigenlijk gebruiken van code 510000 en dan geen auto meegeven en je account ter plekke opheffen?....zielige reactie hoor om anderen iets te misgunnen!
Ho Ho , ik zal me niet mengen in jullie "discussie " over manupilatie van een hotelstatus maar .....willlen jullie daar de Hertz CDP 510000...buiten laten !
De Nederlandse benadering van "Ik snap het nie dus zal er wel iets mee zijn...." is in dit forum vaak een bepalende factor maar laten we dat ook begrenzen !!

Er zijn geen "trucs " er zijn geen "slimmigheidjes " .Er zijn loyaliteitsprogramma s waarbij je door statusmatching een hogere status kunt krijgen en er zijn voor een ieder te gebruiken tariefcodes die bepalend zijn voor je tarief.
Niet meer ; niets minder ....
En Hertz CDP 510000 is een voor elke huurder te gebuiken tarief code .

Gaat u nu maar verder met uw fotoshop " discussie waarvan de gebruiker beoogt bij een statusmatch zich voor te doen als een Hilton status houder.
Daś nog iets anders dan bij Avis net te doen of je bij BA of bij AirFrance-KLM hun loyaliteitsprogramma bent aangesloten
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Status match hotelketens.

Bericht door Timothy555 »

Ik heb het 1 keer gedaan om te zien of ik een match kon krijgen van mijn status bij Caesars (heb Diamond maar had er 7stars van gemaakt) naar een cruiseline. Voel me daar instant slecht bij. Ook niet gebruikt. Ga dit zeker niet meer doen. Er is een verschil tussen een code gebruiken die vrij te gebruiken is, waar de enige vereiste je aansluiten bij een loyalty-program is, of echt zitten knoeien met zo’n dingen. De échte statusmatches, waarbij je status aan de ene kant echt is, dat vind ik eerder ‘slimme loopholes’ en niet de boel belazeren, daar heb ik geen enkel probleem mee.
peterd87
Amerikafan
Berichten: 232
Lid geworden op: 17 jul 2013, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nijverdal

Re: Status match hotelketens.

Bericht door peterd87 »

Precies, het slim matchen van status kan ik alleen maar aanmoedigen. In het verleden bij het faillissement van Air Berlin, toen Iberia haar programma openstelde voor een match. Of zoals we recent hebben gezien bij ITA.

Dat je deze gematchte status dan weet inzet om elders status te verwerven is gebruik maken van de mogelijkheden.

Niet voor niets wordt er meer en meer gevraagd om een overzicht van je activiteit zodat een mastschappij in kan schatten of je van waarde gaat zijn.
Overweeg je een American Express creditcard aan te vragen? Gebruik dan vooral onderstaande link :-) Kost niets en levert jou en mij een leuk aantal miles op:
https://cutt.ly/ZFGW6Xy

Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer