Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Eduardus
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 dec 2019, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door Eduardus »

Aangezien zondag geen inleverdag is voor de camper, hebben we er voor gekozen om deze na het weekend, op maandag in te leveren. Locatie Las Vegas.
Nadeel is hierbij dat we de camper voor 11u in moeten leveren en we hebben pas in de avond (21.30u) onze vlucht terug naar Dusseldorf...
Op zich nog een volle dag om te besteden, maar waar laten we onze koffers?
Iemand ervaringen of tips hoe we de dag door komen?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hoe komen we de laatste dag door..

Bericht door mtl »

Google eens op Left Luggage Las Vegas.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hoe komen we de laatste dag door..

Bericht door jojostravelusa »

Of huur een auto voor 1 dag. Dan ben je mobiel en kun je je koffers kwijt. Doen wij ook regelmatig.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 795
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door tomaat85 »

Of huur een auto voor 1 dag
Ja, dit is een heel goede optie! Iets dergelijks hebben wij in NYC gedaan paar jaar terug. Auto gehaald in Hoboken vlak bij de AirBnb (waar we om 11.00 moesten uit checken), koffers erin, en vanaf Weehawken via een outlet (Jersey Gardens) en Coney Island and Brighton Beach (lunchen bij de Russen) naar JFK gereden waar we de auto weer hebben ingeleverd.
Grote Amerika fan
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door Trails »

Wij moesten in 2017 ook in Las Vegas de camper inleveren. We hebben toen de middag ervoor een auto opgehaald. Toen met camper en auto naar de camping. De camper leeggemaakt en alle bagage in de auto geladen zodat we 's morgens vrij vroeg de camper in konden leveren.
Die dag zijn we nog naar Hoover Dam en Lake Mead geweest.
We hadden toen 2 nachten een hotel en zijn ook nog een dag naar Mt. Charleston geweest wat we erg mooi vonden.
Spring Mountain Ranch SP vonden we ook de moeite waard.
lynn
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 06 mar 2011, 18:29
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door lynn »

Ik zou de camper vroeg inleveren en een auto huren. Verder de dag lekker zelf invullen met wat jullie leuk vinden.
Uitstapje mount charleston, zoals hierbovenen al aangegeven staat, is leuk en dichtbij. Valley of fire zou ook kunnen of gewoon nog even genieten van alles wat vegas te bieden heeft.
Eduardus
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 dec 2019, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door Eduardus »

Dank je wel voor de reacties!
Ik heb zowel voor de “bagage drop” gekeken als voor het huren van een auto.
Toevallig zag ik ook nog een mogelijke optie voor een “day use” hotel kamer.. hahahah :lol:
Van 10u tot 18u
Vond ik op zich ook nog wel een idee. Koffers op de kamer, dagje de strip nog op en in de avond opfrissen en naar de luchthaven.
Ik ga er weer mee aan de slag. :thumbup:
Gebruikersavatar
lyan
Amerikakenner
Berichten: 1238
Lid geworden op: 16 sep 2010, 20:51
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: groningen
Contacteer:

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door lyan »

Dus dan moet je tegen 10 uur met de camper naar de Strip, parkeerplek zoeken, inchecken, alles naar de kamer brengen en dan voor 11.00 uur de camper inleveren, die van binnen schoon moet zijn...Red je dat qua tijd? Hou er dan ook rekening mee dat je van de camperverhuurder weer terug moet naar je hotelkamer aan de Strip, als het Cruise America is, dan is dit best ver van de Strip en je hebt geen vervoermiddel meer. Ik zou toch ook kijken naar een autootje, maakt het allemaal zoveel makkelijker.
Eduardus
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 dec 2019, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door Eduardus »

@lyan ik bedoelde eigenlijk, camper zo vroeg mogelijk inleveren. We staan de laatste nacht op een camping in LV. Shuttle van Roadbear of taxi naar luchthaven, hotelshuttle van luchthaven naar het hotel, koffers hotel en bijv de strip nog even op..
We zijn met 2 volwassen en drie tieners,(5 koffers) dus een autoo”tje” zal het niet worden, dan eerder een suv of iets :D
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door Tantelotje »

Ook al huur je voor die ene dag een minivan ofzo, dat kost je een paar tientjes. Dat zou in mijn ogen echt niet opwegen tegen het 'gedoe' om met al je bagage van Road Bear naar het vliegveld te gaan, vervolgens naar het hotel, daar je bagage achterlaten, je bagage weer ophalen en wederom met een shuttle naar het vliegveld.
Die kamer kost ook geld. Als je je bagage in een auto gooit en die vervolgens in een parkeergarage zet, dit kan zelfs nog gratis of anders voor een dollar of 15 per dag, scheelt dat echt heel erg veel sjouwen.
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 280
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door Tinus1955 »

Gewoon naar een willekeurig groot Vegas hotel (op de strip) gaan en daar je bagage droppen. Je hoeft geen hotel gast te zijn (ook niet zeggen dat je dit niet bent, de service is namelijk gericht op de incheckende/uitcheckende hotel gast), ze kunnen vragen of de bagage is bestemd voor op de kamer (zeg nee) en je krijgt een ticket mee. Het is ook gewoon gratis, behalve de fooi dan. ;) Naar het hotel/vliegveld kun je een Uber/Lyft ride gebruiken.

p.s. indien de wachtrij binnen voor het innemen van de luggage bij de balie super druk is (vaak rond uitcheck tijden). Spreek een bellboy buiten aan, met een tip in je hand. Scheelt veel tijd ;)
Saskia45
Amerikafan
Berichten: 289
Lid geworden op: 19 okt 2016, 13:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door Saskia45 »

ik lees even mee...
wij hebben 2 nachten een hotel aan de strip na inleveren camper begin van de middag (door early bird).
En willen een auto om nog iets te kunnen bekijken, shoppen en naar het vliegveld te gaan.
Nu heb ik gezocht naar een suv/minivan oid maar kom die prijzen van 'enkele tientjes' niet tegen.
Hoe vind ik die?

groet Saskia
2000 Zuidwest
2017 New York en Zuidwest
2018 Californië en Oregon
2022 Las Vegas - Yellowstone - Utah
2023 West-Canada
Gast

Re: Hoe komen we de laatste dag door in Las Vegas?

Bericht door Gast »

Ik gok via een website van een auto verhuurder bv National, Hertz of Alamo.

Als je hulp wilt is het handig om aan te geven welke dagen je er bent, hoe laat je ophaalt/inlevert en welke prijzen je al hebt gevonden bij welke verhuurders. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer