Accesrail Brussel - Schiphol

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
newyork99
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2019, 22:54

Accesrail Brussel - Schiphol

Bericht door newyork99 »

Dag allemaal,

A.s. zondag vertrek ik met een vriendin voor een weekje naar New York (voor het eerst!), wij hebben een reis geboekt via Brussels Airlines en reizen eerst per trein met Accesrail vanuit Schiphol naar Brussel, om daar vervolgens op te stappen. Nu heb ik wat vragen..

- Zijn er mensen met ervaringen met deze reis? De treintickets werden via de reisorganisatie geboekt samen met het vliegticket 'het 2 in 1 ticket'. Hoe gaat dit in z'n werk, moet je er bijvoorbeeld van te voren een bepaalde tijd al zijn zoals met vluchten etc.?

- Wanneer wij in Brussel aankomen hebben wij maar 1 uur en 45 min tot onze vlucht vertrekt, ik vind dit zorgwekkend kort (dit hebben wij niet zelf zo gekozen maar de tickets zijn ons zo toegewezen), zorgwekkend omdat je meestal voor een vlucht naar Amerika wel 3 uur van te voren aanwezig moet zijn.

Iemand die mij wat kan gerust stellen? :)

Groetjes
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7753
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Accesrail Brussel - Schiphol

Bericht door mtl »

Ik neem aan dat jullie met de Intercity Brussel reizen. Je kan gewoon instappen, je hoeft niet een bepaalde tijd van te voren aanwezig te zijn en er zijn ook geen veiligheidscontroles. De 1 uur en 45 minuten zijn normaal gesproken genoeg voor de overstap. Overigens heb ik nog nooit van Access Rail gehoord.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Accesrail Brussel - Schiphol

Bericht door babarage »

Heb je de info op de site van Brussels Airlines gezien?

Vergeet niet om apart in te checken voor je treinrit via check-in.accesrail.com en je treinticket af te printen. Je geprinte ticket bevat een QR-code die je toegang geeft tot het perron. Let op: een e-ticket zal je geen toegang verlenen tot de trein.
Vergeet niet om online in te checken voor je vlucht, dit kan je doen vanaf 24u voor het geplande vertrek van je vlucht.
Treinverbindingen naar/vanuit Brussels Airport
Je treinticket naar/vanuit Brussels Airport (AIR-RAIL Ticket) is geldig op de dag van je door Brussels Airlines uitgevoerde vlucht. De vertrektijd van je treinrit staat vermeld op je Brussels Airlines reisschema. Let op: AIR-RAIL tickets zijn niet terugbetaalbaar.

Indien je vlucht vertrekt vanuit Brussels Airport mag je een vroegere trein nemen. Indien je een latere trein neemt dan deze vermeld op je ticket, dan kunnen we niet garanderen dat je voldoende tijd hebt op de luchthaven om je bagage in te checken en door de veiligheidscontroles te gaan. Zorg er dus altijd voor dat je de laatste inchecktijden voor je vlucht weet om voldoende tijd te hebben om rustig je bagage in te checken.

Indien je landt op Brussels Airport, dan mag je eender welke treinverbinding naar je eindbestemming nemen. Vergeet niet om je bagage op te halen aan de bagageband alvorens de luchthaven te verlaten.
Bekijk de dienstregeling van de trein op de website van InterCity Brussels-Amsterdam.

Belangrijk: Voor tickets geboekt in Business of Bizz&Class, mag je reizen in 1e klasse in de trein. Met een Economy ticket (Light&Relax, Flex&Fast, Economy en Economy Privilege) mag je reizen in 2e klasse.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer