Persoonlijke inventaris Elmonte

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Kelly_S
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 aug 2019, 21:48

Persoonlijke inventaris Elmonte

Bericht door Kelly_S »

Hallo allemaal,

wij zijn onze route voor volgend jaar aan het plannen in de zomervakantie.
We zijn met 5 personen (2 volwassenen en 3 kinderen). Ik vroeg mij iets af wat wellicht heel dom is, maar toch. :)

Die persoonlijke inventaris huur je bij de camper, maar heeft iemand al eens dit zelf ingekocht bij de wallmart bijvoorbeeld?
We hebben de camper voor vier weken, dus willen hem wel gezellig inrichten en dan moeten we dus toch wat spulletjes kopen.
Hier hebben we trouwens ook de tijd voor, voordat we vertrekken uit Las Vegas.

Benieuwd of hier mensen ervaring mee hebben of dat jullie zeggen geef gewoon die 240 euro uit en huur het bij de camper.

gr,
Kelly

Bij deze verhuurder is het volgende in de persoonlijke inventaris inbegrepen:

Dekens
Lakens
Kussen
Kussensloop
Badhanddoek
Handdoek
Washandje
Theedoek
Vaatdoek
Diner borden
Bestek
Koffiekopjes
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Persoonlijke inventaris Elmonte

Bericht door BonnyR »

Ze hebben twee verschillende kits.
De één is een persoonlijke kit, die je noemt:

Personal Convenience Kits ($50 each)
Includes: Blankets; Sheets; Pillow; Pillow Case; Hand Towel; Bath Towel; Wash Cloth; Dinner Plate; Silverware Set (Fork, Spoon, Knife); Saucer (Salad Plate); Coffee Cup

De ander is een Kitchen Kit ($125)
Includes: Water Pitcher; Corkscrew, 1 qt. Sauce Pan Platter, Pan Covers, Dutch Oven; 4pc Cutlery; Dust Pan, Frying Pan, Bottle Opener, 2 qt. Sauce Pan; Dish Towels; Potato Peeler; Kettle, Mop; Clothes Hangers; Strainer; Salad bowls; Bucket; Broom

Ik weet verder niet wat de kwaliteit is bij El Monte, maar ik vind 'blankets' altijd een rampen plan bij Cruise A., net als die lakens ( geen hoeslakens deze vliegen. overal af. Wij hebben de laatste ruimte in de koffer zelf gevuld met oude katoenen hoeslakens,oude keuken/handdoek om daar weg te gooien. We hadden zelf bij Wallmart een BBQ gekocht, een mooie grote thermosfles om koffie te zetten, een afwasteiltje, afwasborstel, een emmer, glazen drink glazen, opvouwbare stoelen ( waren in de aanbieding voor 5 dollar per stuk) etc.

Wat we ook hadden gekocht extra kussen, in onze herinnering paste je hoofd daar net op....maar was prima nu.

Bij De Walmart kun je voor rond de 20 dollar een prima slaapzak scoren.En in de zomer voldoet een goedkoop ding ook. Ik denk dat je voor 50 dollar prima dezelfde set kun aanschaffen. Waarschijnlijk kom je goedkoper uit.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 649
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Persoonlijke inventaris Elmonte

Bericht door Elendan »

Dit jaar alleen kitchen kit gehuurd bij CA (achteraf bleek dat ze niets doorberekend hebben, dus dat is een meevaller :)) Personal kits doen wij ook niet. Huren is duurder dan zelf meenemen en vaak is kwaliteit ook niet geweldig (inderdaad oude lakens, handdoeken etc. en dan daar achterlaten). En deel daar kopen bij Walmart of bv een dollar store. Kitchen kit doen we ook niet meer volgend jaar, voor € 125 kun je best veel kopen en dan kies je alleen uit wat je nodig hebt. Vaak staat er ook nog het e.e.a. bij het verhuurbedrijf wat je gratis mee kan nemen.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
covri
Amerikakenner
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2007, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: son en breugel

Re: Persoonlijke inventaris Elmonte

Bericht door covri »

Dit jaar zijn we met een nieuwe Roadbear op stap geweest. Super inventaris, dekbed met nette hoezen. Kregen ook alles dubbel mee om een keer te kunnen verschonen. Zelf neem ik wel altijd een hoeslaken mee en een paar extra handdoeken. Door de vroeboek korting betaalden we maar 30 euro pp voor de kits.

Vorig jaar hadden we een El Monte rv. Lakens en dekens, netjes, maar de inventaris was een ramp. Erg weinig en niks paste bij elkaar. Dus uiteindelijk zelf het één en ander gekocht.

Ooit uitgerekend, hele avond op de site van Wal-Mart zitten zoeken, maar scheelde zo weinig, dat wij het zonde vonden van oa de tijd. Je zit aan het eind vd vakantie toch met zo goed als nieuwe spullen die over zijn.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 776
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Persoonlijke inventaris Elmonte

Bericht door ClaireVHaut »

volgens de site van Fraserway zit er bij onze camper van alles en nog wat

(EQUIPMENT PER VEHICLE

One guest dinner set
Dish cloth/towel/sponges
Cutlery tray
Wastebasket
Pots, pans, and kettle
Bucket
Mixing bowls
Broom and dust pan
Assorted kitchen utensils
Clothes hangers
Cutting board
Clothes pins
Colander
Flashlight
Food savers (set of three)
Screwdriver, plier, and wrench
Juice container
Water hose
Salad crisper
Instruction manual
Thermos, coffee pot, and filter
Road map
Tea pot
Campground directories
Can opener
Gas lighter
Cork screw
Axe (one per vehicle)
Dish brush

EQUIPMENT PER PERSON

Pillow and pillow case
Glass
Duvet cover
Egg cup
Comforter, duvet, or sleeping bag
Bed sheet (fitted and flat)
Dinner set
2 Bath towels
Steak knife
1 Hand towels
Cutlery set
Chair
Coffee mug


Ik neem alleen denk ik dekbed overtrek mee en hoeslaken en wat oude handdoeken om daar weg te gooien. Wat ik mis, zie ik wel bij ophalen. WE hebben allerhande kits bij de vroegboek actie zitten. Ik verwacht dat we dus weinig hoeven aan te schaffen . Zat me wel af te vragen of chair zo'n kampeerstoel is..
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
covri
Amerikakenner
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2007, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: son en breugel

Re: Persoonlijke inventaris Elmonte

Bericht door covri »

Ja , chair is camping stoeltje.
Die hebben wij bij Roadbear erbij moeten kopen. Kon ze ook huren maar kopen is goedkoper
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer