Honkbalspullen waar kopen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Honkbalspullen waar kopen?

Bericht door tomhster »

Je kunt je eerste dag (als je vanwege de jetlag waarschijnlijk toch heel vroeg wakker bent) ook in de middag anderhalf uur siesta nemen. Dan moet je de avond wel doorkomen.
Janena
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 feb 2018, 11:46
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Honkbalspullen waar kopen?

Bericht door Janena »

Als het je enigszins lukt zou ik de Yankees doen, denk dat dat wel sfeervol is..
Wij zitten in Augustus in Wrigley Field (het mooie oude stadion in Chicago), mijn jongens honkballen en gaan dus echt voor de wedstrijd maar de sfeer en uitstraling van zo'n stadion vind ik persoonlijk ook een belangrijke.. Er zitten mooie stadions bij in de VS (Boston en San Francisco staan nog op mijn verlanglijstje, de SF giants spelen helaas niet op de dagen dat wij in San Francisco zijn) maar ook mindere en dat is jammer als je voor sfeer gaat.
Laatst gewijzigd door Janena op 28 jun 2019, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Honkbalspullen waar kopen?

Bericht door Kletskous »

Het (voorlopige) programma voor die eerste dag in NY is:
- ontbijt Ellen Stardust
- blik op ESB werpen
- rondleiding Madison Square Garden
- High Line & Chelsea Market + lunch
- Times Square (evt National Geographic) of even rusten in hotel (vlakbij TS)
- eventueel The Yankees

Dus wellicht redden we het wel hoor. We hoeven alleen maar te zitten tenslotte. Geen gesjouw meer. Maar ervaring leert ook dat juist áls je gaat zitten, de vermoeidheid toeslaat. Zeker ook bij mijn kinderen. We gaan het zien.

Andere vraag in de honkbalsfeer: zijn er boeken die leuk zijn hierover te lezen? Aanraders?
Over het spel zelf, geeft zoonlief aan.
Zijn er ook boeken in die sportwinkels/speciaalwinkels te krijgen? Weliswaar zijn die dan uiteraard in het Engels, maar gezien zijn zeer beroerde Engelse taalvaardigheid helpt dit misschien juist wel, een boek dat zijn interesse heeft en waardoor hij misschien wél meer Engels wil lezen en wat woordenschat uitbreidt. :wink:
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Honkbalspullen waar kopen?

Bericht door tomhster »

Laat dat National Geographic maar zitten. Zonde van je tijd/geld, zelfs als het gratis is in je flexpas. Alleen misschien leuk voor kinderen onder de 10 en dan eigenlijk nog maar een zesje.
Janena
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 feb 2018, 11:46
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Honkbalspullen waar kopen?

Bericht door Janena »

Mijn kinderen vonden de film (42) over Jackie Robinson erg leuk, staat op Netflix .. Er zijn ook andere films over baseball teams.
Verder heeft het jeugdjournaal er ooit iets over uitgezonden, best grappig en vast nog wel te vinden.

Boeken weet ik zo niet..
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Honkbalspullen waar kopen?

Bericht door Kletskous »

Wij hebben geen Netflix helaas.

We gaan de komende dagen es naar de bieb, kijken of er iets is over honkbal, maar ik krijg nog niet veel gevonden eigenlijk.

En zoonlief heeft er he-le-maal zin in; kan niet wachten om voor spullen te gaan shoppen.
Oja, en Tampa Bay it is.....vindt hij. Daar wil ie een petje van en naar dat stadion een wedstrijd kijken. Juist omdat iedereen zo voor the Yankees is en die zo bekend zijn, wil hij wat anders. We zullen zien :)
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gast

Re: Honkbalspullen waar kopen?

Bericht door Gast »

Films over honkbal:

Field of Dreams
Bull Durham
A League of Their Own

En er zullen er vast nog wel meer zijn.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Honkbalspullen waar kopen?

Bericht door Almere vak V »

Kletskous schreef:
05 jul 2019, 11:21
Wij hebben geen Netflix helaas.
Vroeger had je een gratis proefpersonen van een maand. Ik weet niet of dat nog steeds zo is?

Edit: Net even gekeken. Is nog steeds zo. In een maand kan je heel wat films wegkijken zullen we maar zeggen...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer