Jullie hulp nodig

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ladybug
Amerika-ontdekker
Berichten: 98
Lid geworden op: 10 jan 2010, 10:50

Jullie hulp nodig

Bericht door Ladybug »

Hoi allemaal,

even een vraagje. In het vliegtuig moet je dat formulier invullen voor de us customs. Hierin staat "have been in close proximity of (such as touching or handling) livestock. Hoe zit dat met een kinderboerderij of bv avonturenboerderij Molenwaard? Met jonge kinderen komen wij hier regelmatig.

Bedankt alvast.

Rachel
Cyclingro
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 okt 2018, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Jullie hulp nodig

Bericht door Cyclingro »

Tegenwoordig vul je formulier niet meer in het vliegtuig in maar op de APC bij Immigrations. Ik zou me er niet zo druk over maken; de vraag geldt meer voor mensen die een boerderij hebben of er werkzaam zijn. Als je het wel aanvinkt dan zal je over het algemeen een extra controle van je bagage krijgen en misschien wat aanvullende vragen. Aan jou de keuze om ja of nee an te vinken.
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Jullie hulp nodig

Bericht door Hockey »

Volgens mij is de vraag of je de afgelopen 30 dagen in de buurt bent geweest van livestock of op een farm bent geweest. Er vaak komen is niet het probleem, wel er recent geweest zijn.
Gast

Re: Jullie hulp nodig

Bericht door Gast »

Vroeger toen het konijn nog leefde brachten mijn vader en ik deze naar de kinderboerderij. Als we naar Canada vlogen werd die vraag ook gesteld, maar daar antwoord ik altijd nee op. Ik vind die vraag meer voor mensen die op een boerderij werken. Als je dit soort vragen te letterlijk neemt moet half Nederland ja antwoorden. Want superveel mensen hebben huisdieren en gaan juist vlak voor de vakantie die naar de kinderboerderij brengen.
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Jullie hulp nodig

Bericht door Hockey »

Honden en katten breng je niet naar een kinderboerderij.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7760
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Jullie hulp nodig

Bericht door mtl »

Als je met ja antwoord dan wordt je apart genomen voor extra vragen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer