"Grote" camera mee of compact?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
JeroenenTineke
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 dec 2023, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: "Grote" camera mee of compact?

Bericht door JeroenenTineke »

Voor foto’s neem ik mijn canon mee, zoals al aangegeven, dus de gopro is puur voor filmen. Daarnaast staan er ook paardritten gepland waar we m voor willen gebruiken, een beetje shock proof is wel belangrijk .
Gebruikersavatar
Symbolio
Amerikafan
Berichten: 175
Lid geworden op: 06 jun 2011, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: "Grote" camera mee of compact?

Bericht door Symbolio »

Lang zitten twijfelen over wat mee te nemen maar onlangs de DSLR's er allebei uitgegooid. Volgende reis gaat vastgelegd worden met twee keer de iPhone 15 Pro Max, DJI Osmo Pocket 3 en een DJI Mini 4 Pro (drone). Als je een beetje googled of Youtube bekijkt omtrent de juiste settings van de iPhone camera dan ga je van het ene op het andere moment compleet andere foto's maken. Zoom is niet belangrijk, alle zoomfoto's uit het verleden was zoom van dichtbij. Alles van ver weg was vaak uit de losse pols geschoten met veel noise op de foto's. Dat gaf uiteindelijk de doorslag de grote camera's en lenzen te verkopen.
El Paso '86
El Paso '97
Cleveland '11
Southwest '13
Denver '16
Pacific Northwest ‘19
Florida ‘22
nycave
Amerika-ontdekker
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 okt 2022, 15:38
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: "Grote" camera mee of compact?

Bericht door nycave »

Wij maken altijd een fotoalbum na afloop. Mijn ervaring is dat de foto's via de telefoon toch meer korreliger zijn dat de grote camera's die we hebben.
Wij maken ook graag foto's dus we hebben altijd een camera met grote lens, een camera met korte lens en een kleine compactcamera (waterdicht) van mijn dochter. (olympus though). Daarnaast nog foto's via de telefoon. Bij wandelingen ed nemen we de grote camera niet mee.
2009 Australië
2012 Canada
2015 rondreis Florida
2017 Australië
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer