Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Clijntje
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2019, 10:31
Aantal x V.S. bezocht: 1

Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Clijntje »

Hoi!

We zouden graag een camperrondreis willen maken in Amerika met ons gezin eind april. We hebben drie kleine kinderen die dan net 1, bijna 3 en bijna 5 zijn.
Het blijkt lastig om een camper te vinden waar de kinderen allemaal in een autostoeltje kunnen zitten. Ik heb ook al wat gezocht op het forum, maar ik vind geen ervaringen met 3 kleine kinderen die allemaal nog in een autostoeltje moeten. Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen?
Ik weet dat sommige staten achterwaarts vervoer verplichten voor de jongste en dat dit mogelijk lastig is met een tweepuntsgordel. We willen waarschijnlijk vliegen op Los Angeles, Salt Lake City is ook een optie. En dan willen we wat parken bezoeken rondom Las Vegas.
Iemand tips voor ons?
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Franciscus »

Er worden veel vragen gesteld over kleine kinderen in een camper. Het blijkt allemaal lastig. Een vraag over 3 kinderen heb ik nog niet voorbij zien komen. Ik heb geen idee of wat jullie willen mogelijk is en of het überhaupt mag. Misschien heb je iets aan deze info?

viewtopic.php?f=30&t=72836&p=1185569&hi ... n#p1185569

viewtopic.php?f=7&t=67258
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
bennov
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 jun 2012, 10:31
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door bennov »

Geen idee of het een optie is (en of het in LA of Salt Lake City, of ergens daartussen beschikbaar is), maar ipv met een camper met een Fifth Wheel + pickup? Ik heb ze nu geregeld voor Canada gezien (lijkt me ook zo gaaf om een rondreis mee te doen). Of het er ook in Amerika is, en waar.....sorry, geen idee. Voor Amerika heb ik alleen de optie Jeep + Caravan gezien maar dat is te klein met 3 kids.
FamVan 5
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 dec 2018, 23:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door FamVan 5 »

Wat even leuk plan!
Wij vertrekken 20 april naar Las Vegas, met drie kinderen, om daar vandaan een reis met de camper te gaan maken.

Wij hebben er nog maar eentje in een autostoel, maar hebben voor onze reizen naar Amerika dit stoeltje:
https://www.walmart.com/ip/Cosco-Scener ... o/41126739

Het is geschikt voor voor- en achterwaarts vervoer en kan vastgemaakt worden met alleen de heupgordel...
Hoe die het in de camper gaat doen weten we nog niet, maar in de auto en ook in het vliegtuig is het stoeltje ons, tot nu toe, steeds prima bevallen!
Misschien ook een optie voor jullie?

Voor onze 6-jarige schaffen we ter plaatse een stoelverhoger aan en onze 9-jarige mag gewoon zo mee ;-)
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door hemmie »

Lijkt me heel lastig worden. Nog afgezien van het acterwaarts moeten vervoeren.
Oudste van 5 moet in een autostoel, maar een verhoger mag nuet met een heupgordel worden vastgemaakt, dus je zit vast aan 3 stoeltjes met 5-puntsgordel. Ik vraag me af of er campers zijn waarin dat mogelijk is.
Terug in Texas!
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Marcopstal »

Bij heel wat camper verhuurders is omwille van de wetgeving het vervoeren van -2 jarigen in een camper gewoon niet meer toegelaten.

De meeste campers scoren ondermaats op gebied van veiligheid. Veiligheidsgordels in het camper gedeelte zijn vaak niet eens getest/gekeurd opdat ze doen wat je er van verwacht.

Op zich vind ik een camper eigenlijk zowiezo een onverantwoord voertuig om kinderen in te vervoeren.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
TotosDawn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 06 apr 2013, 16:57
Partner van: Rick-zonder-account
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door TotosDawn »

In mijn topic, wat hierboven ook al werd genoemd, vind je wat tips. Achteruit vervoeren schijnt te kunnen in de Road Bear, maar eerst zien dan geloven, want ik kan hier verder niets over vinden op internet.
Wij kopen in ieder geval een stoeltje met een 5 punts gordel voor onze beide kids (1,5 en 3), waarvan we er ééntje vast kunnen maken met een tether anchor en de andere alleen met de 2 punts gordel, maar we kopen er spanbanden bij, waarbij we hem dus ook aan de bovenkant goed vast kunnen snoeren. Wij vervoeren in nederland ook gewoon met neus vooruit nu ze 1 jaar geweest zijn.

Er zijn, zoals je hier op het forum en verder via internet kan lezen, tegenstanders van kinderen in een camper, maar tegelijk lees je ook heel veel mensen die wel enthousiast zijn over het reizen met een kind(eren) in de camper. Rij bewust en anticipeer op het verkeer, neem geen risico's en hou je aan de verkeersregels. Kortom: rij met je hoofd! Dan hou je het veilig.
Afbeelding
Volg ons op onze reis: *klik hier*
covri
Amerikakenner
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2007, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: son en breugel

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door covri »

Marcopstal schreef:
04 mar 2019, 21:53
Op zich vind ik een camper eigenlijk zowiezo een onverantwoord voertuig om kinderen in te vervoeren.
Helemaal mee eens.
TotosDawn schreef:
09 mar 2019, 20:16
Rij bewust en anticipeer op het verkeer, neem geen risico's en hou je aan de verkeersregels. Kortom: rij met je hoofd! Dan hou je het veilig.
En dan maar hopen dat je medeweggebruikers ook zo rijden en niet zitten te bellen/appen achter het stuur........
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Marcopstal »

TotosDawn schreef:
09 mar 2019, 20:16
Rij bewust en anticipeer op het verkeer, neem geen risico's en hou je aan de verkeersregels. Kortom: rij met je hoofd! Dan hou je het veilig.
Ergens vind ik dit grappig. In een andere recente topic waar je zelf twijfelt of je al dan niet door Death Valley zou rijden lees ik voornamelijk comments die het afraden omwille van het "risico" en het feit dat je dan niet verzekerd bent. Uiteindelijk kom je tot de beslissing dat het het risico niet waard is.

Hier gaat het dan om de veiligheid van kinderen en dan geef je een comment in de aard van "wees voorzichtig en dan komt het wel goed".

Dit noemt men warm en koud tegelijk blazen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
TotosDawn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 06 apr 2013, 16:57
Partner van: Rick-zonder-account
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door TotosDawn »

Marcopstal schreef:
09 mar 2019, 22:35
Ergens vind ik dit grappig. In een andere recente topic waar je zelf twijfelt of je al dan niet door Death Valley zou rijden lees ik voornamelijk comments die het afraden omwille van het "risico" en het feit dat je dan niet verzekerd bent. Uiteindelijk kom je tot de beslissing dat het het risico niet waard is.

Hier gaat het dan om de veiligheid van kinderen en dan geef je een comment in de aard van "wees voorzichtig en dan komt het wel goed".

Dit noemt men warm en koud tegelijk blazen.
Ja de veiligheid van mijn kinderen vind ik ook totaal niet interessant, want anders maak ik gewoon twee nieuwe toch? Met een beetje mazzel krijg ik een tweeling en ben ik met 9 maanden klaar.

Wat een onzin zeg. Dat ik niet de mening deel van sommige op het forum die het rijdende doodskisten vinden, wil niet zeggen dat ik niet geef om de veiligheid van mijn/iemand anders kinderen.
Met een camper rij je toch anders, je bent groter, lomper, je rijdt minder snel en je bent je een stuk bewuster. Ik heb nog niemand zo zien rijden met een camper als met de gemiddelde audi/volkswagen/seat (om even de generaliseren) Als het werkelijk zo vreselijk gevaarlijk had geweest, hadden campers überhaupt voor meer dan 2 mensen verboden moeten zijn. Want voor iedereen die niet voorin zit, is het toch net zo gevaarlijk dan?
Corrigeer me gerust, maar een kind die in een kinderstoel zit vastgesnoerd, is toch minder kwetsbaar dan een volwassene, die met alleen een heupgordel zit, of zie ik dat verkeerd?

Dat sommige mensen hun rijbewijs bij een pakje boter in de supermarkt hebben gekregen, daar is nu eenmaal niets aan te doen, maar die kunnen je in de auto net zo goed doodrijden als in de camper.
Het gaat erom, met de middelen die je hebt, het zo veilig mogelijk te maken en houden. Dus in plaats van commentaar te leveren steeds weer en te prediken over hoe slecht het wel niet is, kan er hier op het forum ook winst worden behaald met bewustwording en daarbij het helpen met 'the second best option'. Want zolang het niet verboden is, zullen mensen het toch blijven doen, dan maar liever zo veilig mogelijk toch?

Desalniettemin, ik waardeer het wel dat er zoveel moeite op het forum wordt gestoken in het afraden van reizen per camper (met kinderen), maar de manier waarop kan in mijn ogen anders.
Wie weet ben ik na onze reis ook heel erg tegen campers en kinderen, maar wie weet ook niet. Ik kan nog niet uit eigen ervaring spreken, puur uit wat ik lees en wat mijn idee is over dingen. Ik zal na mijn reis ook zeker mijn ervaring delen hier.
Afbeelding
Volg ons op onze reis: *klik hier*
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Marcopstal »

TotosDawn schreef:
11 mar 2019, 14:40
Wat een onzin zeg.
Ik merk alleen een tegenstrijdigheid die ik eerlijk gezegd niet begrijp.

Als je 20 dagen gaat, waarvan 1 dag Death Valley, dan heb je 5% kans dat je iets voorhebt (waar de schuld bij een derde kan liggen). Als je 20 dagen met de camper rondreist heb je 100 % kans dat er iets gebeurd.

Waarom is Death Valley dan zo een groot risico ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Almere vak V »

TotosDawn schreef:
11 mar 2019, 14:40
ik waardeer het wel dat er zoveel moeite op het forum wordt gestoken in het afraden van reizen per camper (met kinderen)
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die je af zullen raden om met een camper te reizen. Het is een andere manier. En iedereen moet zelf weten op welke manier hij of zij dat prettig vindt. De vraag hier stellen is m beantwoord krijgen en dat niet elk antwoord je zal bevallen zul je dan op de koop toe moeten nemen.

Wat mij vooral verbaast is wat mensen zichzelf allemaal op de hals halen om met zulke jonge kinderen dit soort reizen te ondernemen. Je stopt ze eerst een halve dag in een vliegtuig. Dan moet je ze vervolgens achterwaarts in een camper vervoeren. En zijn ze op een dusdanige leeftijd dat ze zich er nooit meer wat van herinneren. En als ze zich al wat herinneren is het de achterkant van de camper...
Tuurlijk kan je een heel verhaal ophangen dat ze zich geweldig kunnen vormen op zo'n trip en weet ik veel wat al niet meer. Maar dan kan je ze ook in de auto zetten, naar België rijden en ze daar met een emmer water en een emmer zand in het gras zetten. Hebben ze minimaal net zoveel plezier als achterwaarts in een camper lijkt mij. Zelfde gevoel heb ik trouwens bij mensen die zo nodig een wereldreis moeten maken met kinderen van die leeftijd

Ik kom al 15 jaar bijna wekelijks in Amerika. Het heeft bij ons bijna 6 jaar geduurd voordat onze kinderen mee zijn gegaan naar Amerika. De jongste was toen 6. En nog zijn we toen bijna alleen maar bij vrienden aan de kust geweest. Toen de juf aan het begin van het schooljaar vroeg waar ze op vakantie was geweest wist ze het niet meer. Spanje of Amerika.
Ook ik wil graag met een camper dwars door Amerika, horizontaal, diagonaal, verticaal, het maakt me niet uit. Gaan we ook zeker doen. Maar als de kinderen pas het huis uit zijn. Ze zijn nu 14 en 19. Ook nu hebben we overleg met ze wat we wel en wat we niet gaan doen. En lopen de voorkeuren vaak mijlenver uit elkaar. Voor de volledigheid, het rijden in een camper maakt het allen maar erger. Dan kunnen mijn vrouw en ik het wel geweldig vinden. Maar dat vinden we over 5 jaar ook nog leuk.

Ik ben net zo enthousiast over Amerika als de meeste mensen hier. Ben misschien wel in de gelukkige omstandigheid dat ik er zoveel kom. Al is dat vaak vliegveld, hotel, vergaderruimte, stadion, trainingsveld, vergaderruimte, hotel, vliegveld en weer door. Het seizoen is net een maand afgelopen en ik ben de afgelopen maand maar 1 keer in Amerika geweest. En het voelt raar.
Maar als je zo'n reis onderneemt zorg dan dat je plezier hebt. Zorg dat iedereen plezier heeft. Zorg dat iedereen een leuke tijd heeft. En het grote voordeel?? Amerika ligt er over een paar jaar ook nog wel.
Gebruikersavatar
TotosDawn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 06 apr 2013, 16:57
Partner van: Rick-zonder-account
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door TotosDawn »

@Marcopstal Gezien het feit dat het in Death Valley niet mag volgens de verhuurder, zo simpel is het. Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik vind het niet met elkaar te vergelijken. Daar gaat dit hele topic ook niet over. Voel je vrij om me prive te berichten hierover.

@Almere vak V Natuurlijk kan je antwoorden verwachten die je niet aanstaan, maar daarom vraag je het ook toch. Maar er zijn ook andere manieren van reageren toch?

Ik had hier een heel verhaal getypt over waarom we wel met kinderen reizen, maar dat heb ik weer weggehaald, want, dat is ieder voor zich toch? Jij vind het niet nodig om met je jonge kinderen zo'n reis te maken en wij wel en velen met mij. Die hebben daar allemaal hun eigen redenen voor. Dit gaat daarbij ook heel erg offtopic. Ook jij bent vrij om me prive te berichten als je graag nog iets kwijt wilt hierover, maar laten we dit topic niet verder vol schrijven met dingen die niet ter zake doen. :thumbup:
Afbeelding
Volg ons op onze reis: *klik hier*
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door KW1984 »

Zou het niet zo kunnen zijn dat men die reizen niet maakt voor de kinderen, maar vooral OOK voor zichzelf? Want die (jonge) kinderen maakt het inderdaad weinig uit of ze in Amerika of in België vakantie vieren. Maar als de ouders nu van dit soort reizen houden, en dat niet perse willen en hoeven op te geven zodra ze kinderen hebben, dan moet dat toch ook gewoon kunnen? En dan kies je voor een reistype die voor de kinderen ook leuk/gemakkelijk is. Niet perse om (voor de kinderen) herinneringen te maken, want dat zullen ze niet, maar wel om met elkaar een mooie reis te beleven.

Toen we ouders werden hebben we de USA een aantal jaren 'opgegeven'. We zijn afgelopen jaar met onze dochter (toen 3,5) voor het eerst naar de USA geweest, en dit jaar gaan we terug (dan 4,5). Ook omdat het de laatste keer is dat we buiten het hoogseizoen kunnen en ze de komende jaren inderdaad misschien liever op een camping staat waar kinderen haar taal spreken en ze een vast honk heeft.

En juist nu zien we dan wel voordelen van een camperreis, wat zeker ook enig gemak biedt met kinderen (al deden de villa/hotels dat vorig jaar ook). Natuurlijk kun je niet alle risico's uitsluiten, maar ik heb absoluut niet het gevoel dat we daarmee het gevaar opzoeken en/of onverantwoorde risico's nemen. Een goede voorbereiding, stoelen die aan de veiligheidseisen voldoen, niet te lange reisdagen om vermoeidheid te voorkomen, etc horen daar ook bij.

Maar ik vind het ook heel prettig van dit forum elkaar op risico's en gevaren wijst, dat is juist ook de kracht van al deze ervaring. Zo kan iedereen voor zijn situatie de beste afweging maken. Ik wil niet voor een ander oordelen, maar zou het met 3 (te) jonge kinderen wellicht ook niet zo snel doen (gezien de voertuigen daar niet op ingericht zijn, in tegenstelling tot een auto).
Laatst gewijzigd door KW1984 op 11 mar 2019, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Marcopstal »

Ik ben er ook van overtuigd dat heel veel mensen die voor een camper kiezen eigenlijk geen idee hebben van de mogelijke risico's.

Het lijkt dan ook uiterst idyllisch. Naar het wilde westen, rondzwerven met een camper, kamperen op de mooiste plekjes in de natuur. Pas nadien wordt men blijkbaar vaak met de realiteit geconfronteerd. En die realiteit is dat het niet het veiligste vervoermiddel is en er, zeker met jonge kinderen, toch wel wat beperkingen opduiken (onder meer inzake zitjes) waar men helemaal niet bij heeft stilgestaan.

Je leest bijvoorbeeld ook hier de verhalen van mensen die al gehuurd hebben en dan pas te weten komen dat de verhuurder het niet toelaat om kinderen onder de 2 jaar te vervoeren, laat staan dat ze enig idee hebben omtrent de wetgeving inzake kinderstoeltjes in veel van de staten.

Het is pas als je je er een beetje in verdiept dat je achter sommige zaken komt, en eerlijk gezegd zijn deze vaak niet zo positief.


Wat kinderen en dergelijke reizen betreft, ieder zijn keuze uiteraard. Ik koos er destijds voor om te wachten tot ze 14 jaar was om voor het eerst samen naar de VS te gaan.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door PSVwally »

Je leest bijvoorbeeld ook hier de verhalen van mensen die al gehuurd hebben en dan pas te weten komen dat de verhuurder het niet toelaat om kinderen onder de 2 jaar te vervoeren,
Ik heb dit eigenlijk nog nooit hier gelezen?
Ik heb hier ook nog nooit gelezen dat er iemand een (zwaar) ongeluk met een camper heeft gehad. Wel een keer iemand met fikse dakschade. En een keer een topic van een dame die met een groep reed waar iemand die niet opgegeven was als chauffeur reed en een ongeluk had veroorzaakt.

Camper/auto, het heeft allemaal zn voor en nadelen. Ik, of iedereen bij mij thuis, zijn vanaf jongs af aan meegenomen op autoreizen door heel Europa. Met 3 kinderen achterin op de achterbank zonder gordels. Vaak nog omgedraaid zwaaiend naar andere auto’s achter ons. Geen haan die er naar kraaide en de meeste mensen zwaaiden vrolijk terug. Ook al was het 30 graden met de radio aan in de auto blijven zitten als mn ouders boodschappen gingen doen (eigen keuze om te blijven zitten, wel een raampje open en we konden zelf wel de deur open doen). Natuurlijk is Amerika het land van de megaclaims en daar zijn ook veel regels op gebaseerd, zodat bedrijven zoveel mogelijk kunnen uitsluiten. Maar we moeten nou niet allemaal roomser dan de paus gaan doen hoor.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Almere vak V »

TotosDawn schreef:
11 mar 2019, 20:38
Dit gaat daarbij ook heel erg offtopic.
Okay...

Laat ik het kort houden voor je dan. On topic. Het topic heet, Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.
- Niet doen.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Marcopstal »

PSVwally schreef:
11 mar 2019, 23:06
Ik heb dit eigenlijk nog nooit hier gelezen?
Nog maar enkele weken geleden. De persoon in kwestie heeft dan contact opgenomen met het reisbureau en uiteindelijk hebben ze omgeboekt naar een andere camperverhuurder. Ze hebben ook "sorry" gezegd.
PSVwally schreef:
11 mar 2019, 23:06
Ik heb hier ook nog nooit gelezen dat er iemand een (zwaar) ongeluk met een camper heeft gehad.
Gelukkig niet, maar dat lezen we ook niet/amper over huurwagens, en toch ben ik er wel van overtuigd dat er ongevallen (en soms ernstige) gebeuren.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gast

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Gast »

Ben eigenlijk wel benieuwd naar een reactie van @Clijntje.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Camperreis met 3 kleine kinderen, graag advies.

Bericht door Coyote »

@eoms

Die is niet meer terug geweest na de post van dit bericht.

Helaas, zoals velen die enkel 1 vraag stellen en vervolgens niets meer van zich laten horen... :roll:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer