Black Friday deals ?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Black Friday deals ?

Bericht door Kletskous »

Iemand leuke Black Friday deals gescoord vandaag (of komende dagen)?
Entreetickets, hotelkortingen, vliegtickets etc....?

Ik had gehoopt leuke deals te vinden van hotels. Helaas vind ik niets bij Expedia, Booking, Hotels.com etc. etc. etc. (en dat ook geldig is in de zomer).
Ook geen kortingen op entreeprijzen van bezienswaardigheden voor onze reis naar Noordoosten (bijv. walvistour, Hershey Park of boottocht Niagara).

Ik heb dus nog geen slag kunnen maken vandaag, wie wel ?

Voor wie er wel wat aan heeft: bij attractionticketsdirect.ie (en vast ook bij de andere) zijn veel prijzen nu volwassenen voor kinderprijs.
En bij bepaalde pakketten krijg je gratis entree tot Madame Tussauds, Icon en Sealife Orlando.
https://www.attractionticketsdirect.ie/special-offers
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Black Friday deals ?

Bericht door BonnyR »

De sightseeing passen zijn ook in de aanbieding.

https://www.sightseeingpass.com/

Geen idee hoeveel het daadwerkelijk uitmaakt
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Galapogos »

Met couponcode APPSAVINGS18 18% korting op hotelovernachtingen via Orbitz.com, mits geboekt via de mobiele app. Ze hebben normaal altijd een kortingsactie voor 10%, nu is dat ivm Black Friday tijdelijk 18%. Deze korting komt bovenop hun reguliere kortingsprogramma Orbucks (5% van het uitgegeven bedrag als korting op een volgende boeking).

Niet alle hotels doen mee, net als bij de reguliere acties. Veel ketenhotels doen niet mee. Best Western is volgens mij de grootste keten die structureel wél meedoet.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 976
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Kletskous »

BonnyR schreef:De sightseeing passen zijn ook in de aanbieding.

https://www.sightseeingpass.com/

Geen idee hoeveel het daadwerkelijk uitmaakt

Deze prijzen zijn net als twee weken geleden hetzelfde: 20% korting volwassen en 50% kinderen. Niks extra’s er bovenop dus. Dus da’s geen extra deal vind ik!
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Black Friday deals ?

Bericht door BonnyR »

haha, typische Black Friday deal dus :lol:
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Black Friday deals ?

Bericht door boonens »

Twee meningen lijken vandaag nogal in zwang:
1. "Wij hebben in NL nooit een 'Black Friday' traditie gehad, maar alle retailers zijn het ons door het strotje aan het duwen." Daar kan ik mij persoonlijk wel in vinden, de hoeveelheid banners, nieuwsbrieven, folders etc. neemt absurde vormen aan.
2. "Black Friday in NL is praktisch oplichting. Vandaag 20% korting, maar de retailers hebben vorige week snel de prijzen verhoogd." Ik heb het idee dat veel mensen zichzelf op deze manier willen overtuigen dat ze een kritische consument zijn, of dit als excuus gebruiken voor het feit dat zij simpelweg even niet in staat zijn om van de aanbiedingen te profiteren. Er zijn/waren namelijk naar Nederlandse maatstaven zeer aardige deals te scoren, waarbij veel producten (aantoonbaar) nog niet eerder zo goedkoop zijn geweest.

Maar het is ieder jaar hetzelfde geneuzel met de Mediamarkt BTW-actie. Enige jaren terug was het tijd voor een forse witgoed-investering en ik hield 3 a 4 maanden voorafgaand aan de BTW-actie de prijzen online in de gaten. Op de dag zelf klopte de korting van alle producten tot op de cent nauwkeurig. Voor ons een besparing van een kleine Eur 700,-, maar ook toen leek de algemene opinie vooral dat Mediamarkt het spel oneerlijk speelt :roll:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gast

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Gast »

Black Friday is dan ook voornamelijk voor winkels om de omzet te verhogen zodat ze voor het eind van het jaar weer ‘in het zwart’ staan, vandaar de naam. Kan me voorstellen dat dat minder van toepassing is in de toeristenbranche.
Gebruikersavatar
TimD
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 jul 2018, 10:50
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Andelot-Blancheville, France

Re: Black Friday deals ?

Bericht door TimD »

Ik heb zeker flink gescoord vandaag.

In een grote outlet mall geweest in San Marcos, net onder Austin TX.

Veel winkels doen niet veel extra, andere weer erg veel.
Levi's broeken waren maar 30 dollar per stuk.
Bij Nike 50% korting op de gehele winkel.

Winkels zijn gister om 18.00 al open gegaan, heel de nacht open gebleven. Wij kwamen rond 0930 aan en het was al een compleet gekkenhuis.
Gr,

Tim

2008: New York / Washington DC
2009: New York
2012: New York
2015: Florida
2016: California / Nevada / Arizona
2018: Deep South / Texas / New york
2020: New Orleans / Alabama
2020: New York / Philadelphia
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Felicitas »

Leuke Black Friday deal: 50% korting op eerste jaar AllTrails Pro abonnement. Erg handige website als je veel wandelt in Amerika.

Van hun facebook pagina:
This weekend only, get your first year of AllTrails Pro for $14.99 using the coupon code give-thanks. Coupon only valid on the website, not the apps.

En na aanmelden niet vergeten om de profile settings aan te passen: Turn Off Auto-Renew (als je niet automatisch ieder jaar wil doorbetalen).
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Black Friday deals ?

Bericht door moon29 »

Wat krijg je extra in de Pro versie?
Werkt het tijdens de wandeling offline? Dus met alleen GPS aan?
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Felicitas »

Met een Pro lidmaatschap kan je o.a. het gpx bestand downloaden van een wandeling. En je kunt een wandelkaart uitprinten. Er zijn nog wat andere voordelen zoals keuze uit verschillende (topografische) kaarten en overlays (bijvoorbeeld Fire History). Voor mij is het belangrijk dat ik toegang heb tot de gpx bestanden. Die ik kan gebruiken in onze outdoor Garmin.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Black Friday deals ?

Bericht door moon29 »

Dank voor de uitleg!

Ik heb nog een oude Garmin liggen die we gebruikten toen we jaren geleden veel aan geocache deden. Ik moet eens kijken of die nog goed werkt en dan denk ik dat die komende zomer wel van pas komt. Of zijn de nieuwste modellen veel fijner of makkelijker in gebruik?

In dat geval zouden die gpx bestanden idd wel handig zijn. Kun je daar op je telefoon niets mee trouwens? Want het is wel weer een extra ding om mee te nemen.
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Felicitas »

Met AllTrails op de telefoon heb ik geen ervaring. Ben bang dat de batterijduur bij langere wandelingen niet voldoende is. Wij hebben een oude Etrex Vista HCX Garmin (model uit 2007). En die voldoet nog prima. Alleen de rubberen rand een keer opnieuw moeten plakken. Laatst iemand geholpen met een nieuw model Garmin. Maar zag eigenlijk niet heel veel voordelen, behalve dat je daar meer tracks op kunt bewaren.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Black Friday deals ?

Bericht door moon29 »

Haha ik heb de onze eens tevoorschijn gehaald en ik heb precies dezelfde :lol:
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Black Friday deals ?

Bericht door SuzieQ »

Ik heb de Seaworld all day dining deal gekocht. De 2e was 50% korting.
Ik wist dat dit zou komen dus op gewacht.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Laredo »

Ik zit nu te kijken naar de tickets voor Legoland Florida. Dat lijkt aardig te schelen. Of heeft iemand sowieso lagere prijzen gezien dan de standaard en is het eigenlijk een "wassen neus"?

https://www.attractionticketsdirect.ie/ ... fer-ticket
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Black Friday deals ?

Bericht door BonnyR »

Tja, een half miljard omgezet t/m zaterdag, dus dat zal nog wel oplopen. Zelf een Senseo apparaat gescoord voor € 29. Overal doen ze verder vanaf €80 normale prijs. Tja en even kijken of je ook nog de Goodie bag leveren ter waarde van €50 . dan zeg ik laat maar blijven doorkomen die acties en Black Friday.. :clap:
En op deze manier weten de mensen de weg weer te vinden naar de 'echte'winkel en wordt het weer aantrekkelijk eens naar de stad te gaan ipv online te shoppen. :wink:
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Laredo »

Ik heb de Legoland tickets maar gekocht. Leek mij een goede deal en het lijkt erop dat we nu 14 dagen naar binnen mogen voor 39 euro per persoon. Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. :thumbup:

Don't miss our Amazing LEGOLAND® Black Friday Offer Ticket! Not only does this fantastic value-for-money ticket offer a whopping 40% saving on the price of a standard one day adult ticket, you can also enjoy up to 14 consecutive days access to LEGOLAND® Florida from first use. Relive the fun again and again with our LEGOLAND® Florida Special Offer Ticket!
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Gebruikersavatar
pollyblue
Amerikakenner
Berichten: 550
Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:48
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Schelle

Re: Black Friday deals ?

Bericht door pollyblue »

Ik heb ook de Legoland Florida tickets gekocht via attractionticketsdirect.de.
Meteen ook Madame Tussaud's, Icon en Sealife erbij gekocht maar dan op de Ierse website.
Onze dochter zal blij zijn :)
Zo'n kansen kon ik niet laten liggen!
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Black Friday deals ?

Bericht door Laredo »

Ook een leuke deal inderdaad! Ik denk dat onze kids nog net iets te jong zijn voor die drie attracties. Laten we eerst maar met Lego en Disney beginnen. In 2020 zien we dan wel weer verder :thumbup:
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer