Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door Laredo »

In april 2019 gaan mijn vrouw en ik met onze 2 kinderen 2,5 week naar Florida. Zoals het er nu naar uit ziet huren we het eerste week een villa in de buurt van Orlando. Voor de oostkust van Florida is het een stuk lastiger om een huis te vinden en aangezien we tijdens een andere vakantie goede ervaringen hebben gehad met Hilton Homewood Suites ben ik op zoek naar vergelijkbare accomodaties van andere ketens. Zijn er mensen die in Amerika gebruik hebben gemaakt van hotelkamers met meerdere slaapkamers? Een studio of 1 bedroom suite zie je bij best wel veel aanbieders. Ik zoek specifiek naar 2 bedroom suites of meer. Iemand tips?
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door roelb »

2 bedroom suites zijn wat dunner gezaaid. Als hotels ze al hebben dan is het vaak een connecting room aan een gewone suite.

De all-suite hotels (Homewood van Hilton, Springhill suites van Marriott) richten zich met name op zakelijke long-stay, werknemers die een tijdje een verblijf nodig hebben, en het kameraanbod is daar ook op gericht: 1 bedroom suites en studio's. Vaak is wel de bank nog als sofabed te gebruiken.
Gast

Re: Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door Gast »

Cambria heeft ook 2-bedroom suites, onderdeel van Choice Hotel Group. Wij zaten in Miami. Prima bevallen.

Ook IHG heeft suite hotels, oa. Candlewood en Staybridge.
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door Laredo »

Goede tips! Heb net gekeken bij Choice hotels maar die bieden geen Cambria suites aan langs de Oostkust. IHG ga ik nu checken. Andere tips zijn welkom :thumbup:
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Elianne
Amerikafan
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2007, 09:28
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: bij Rotterdam

Re: Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door Elianne »

Home2Suites by Hilton is ook een suite keten binnen de Hilton groep. De naam zegt het eigenlijk al :wink:
Wij hebben afgelopen voorjaar in een gloednieuw hotel van deze keten in een voorstad (Box Elder) van Rapid City, SD geslapen.
Absolute aanrader. 1 slaapkamer met 2 Double beds, woonkamer met slaapbank, aparte keuken, grote badkamer etc.
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Casa Monica in St. Augustine heeft mooie suites met aparte slaapkamers.
mpaauwe
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 mar 2014, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door mpaauwe »

Residence Inn heeft ook vaak 2 bedroom suites (Marriott keten)
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door Laredo »

Door alle goede tips heb ik in ieder geval een mooi backup hotel gevonden voor Orlando. De Quality Suites The Royale Parc Suites voldeden goed aan onze eisen en heeft een prima beoordeling (nr 8 van Kissimmee volgens Tripadvisor) met een nette prijs. Code 00263630 gaf 20% extra korting op alle hotels van de Choice keten en kwam voor ons op 963 dollar (830 euro) incl tax en resort fee.

Ik ben nog aan het wachten of we gebruik kunnen maken van een aantal villa's in de omgeving Davenport maar veel is al volgeboekt of staat in optie. Mocht een van de villa's beschikbaar komen dan annuleer ik alsnog de Quality Suites The Royale Parc Suites. :thumbup:

Nu nog iets aan de Oostkust :clap:
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Gebruikersavatar
katrienenluc
Amerikakenner
Berichten: 836
Lid geworden op: 30 aug 2010, 11:56
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Lokeren, België

Re: Gezocht: Hotels met aparte slaapkamers ala Homewood suites

Bericht door katrienenluc »

Waar logeer je aan de oostkust?
Wij zijn (met 3 kinderen!) ook grote fan van HomewoodSuites.
Hierbij de link naar onze blog van 2013 met alle overnachtingen in Florida erbij.
http://luka2013southusa.blogspot.com/p/ ... ingen.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer