Tweede bezoek USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Magge
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 dec 2012, 22:25

Tweede bezoek USA

Bericht door Magge »

Hallo,

Wij maakten in 2017 een rondreis in de VS, en hebben toen voornamelijk de voorbeeldreis van AllesAmerika gevolgd.
Het was een heel erg mooie reis en we hebben ervan genoten!
Nu lonken de VS weer maar ik weet niet goed welk gebied we nu het beste uitkiezen.

Mijn vraag is eenvoudig, is het Zuidwesten gewoon zoveel mooier dan al de andere gebieden?
En waarom?
Het lijkt me dat de De Amerika experts steeds terug richting het Westen trekken?
Wij houden heel veel van de natuur, maar dwalen ook graag enkele dagen door de stad.
En we houden beiden heel erg van muziek, zijn de muzieksteden een waardig alternatief?
Pretparken zijn dan weer niet aan ons besteed, de zee en het strand lokken ons ook minder...
covri
Amerikakenner
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2007, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: son en breugel

Re: Tweede bezoek USA

Bericht door covri »

Hoe reizen jullie? Auto of camper? In 2016 brachten wij een camper van de fabriek van Chicago naar Las Vegas. En dat was een schitterende reis. Grofweg:
Chicago, Nashvile, via de Natchez Parkway naar New Orleans, langs de kust naar Bend NP en naar Las Vegas.
Verslag:
https://chicagonaarlasvegas2016.reislogger.nl
Magge
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 dec 2012, 22:25

Re: Tweede bezoek USA

Bericht door Magge »

Covri,
ik heb je reisverslag gelezen, interessant.
Met name Nasville, New Orleans en de plantages hebben mijn interesse gewekt.
Alvast bedankt voor de informatie.
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4370
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Tweede bezoek USA

Bericht door Ruud2004 »

Het zuidwesten is prachtig, maar Amerika is idd meer. Zo hebben wij het in het Noordoosten (met een stukje Canada) bijzonder goed naar de zin gehad. Ook wij houden van natuur icm een grote stad en de diverse malls. Wellicht haal je wat inspiratie uit één van onze reisverslagen. (zie onder)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: Tweede bezoek USA

Bericht door jwensammy »

Onderschat zeker de natuur niet van het noord en midwest, doet niet onder voor zuidwest.
Wij hebben bv vanuit Denver een schitterende reis met oa Yellowstone, rocky mountains, wind cave, custor, devils tower, garden of the Gods, capitol reef, Arches etc. Genoeg steden, wel soms fikse reis dagen ligt allemaal wat verder uit elkaar.

Vanaf SAN Francisco omhoog langs kust richting Seattle ook genoeg moois te doen en te zien.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer