Aanmelden voor welke websites?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Marielleh
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 aug 2018, 05:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Aanmelden voor welke websites?

Bericht door Marielleh »

Ter voorbereiding van onze reis zomer 2019 wil ik mij aanmelden opwebsites/abonneren op nieuwsbrieven. In eerste instantie van verblijf tbv gunstige tarieven voor verblijf maar op een later moment ook voor activiteiten/restaurants etc. Welke websites gebruiken jullie? Wij denken aan hotels met kitchenette of cabins zodat we zelf voor (een deel) van onze maaltijden kunnen zorgen.
Alg. sites als Booking, Agoda, Expedia, etc zijn me bekend. Ik doel nu meer op specifieke websites voor verblijf in Amerika.
Voor restaurants etc. Is het wellicht handiger om kort voorafgaand aan de reis pas te abonneren?? (Ivm verlopen van evt. welkomcoupons?)
Gebruikersavatar
miro
Amerikafan
Berichten: 289
Lid geworden op: 16 jul 2010, 03:42
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Aanmelden voor welke websites?

Bericht door miro »

Ik meld mij altijd aan voor de toeristische site van de staten waar we heen gaan als het kan laat ik een brochure naar NL sturen, zodat ik van te voren alles al kan lezen wat betreft activiteiten (zitten ook vaak kortingsvouchers in).
Ik meld mij ook aan bij de shopping mall/outlet (daar meld ik mij ook aan als VIP member voor meer korting ;-) ) en ik volg national parken op facebook, maar dat is meer voor up-to-date info.
Aanmelden voor restaurants heb ik nog nooit gedaan
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, Azoren, meerdere cruises, veel van Europa
NaMiSe
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 aug 2018, 20:52
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Aanmelden voor welke websites?

Bericht door NaMiSe »

miro schreef:Ik meld mij altijd aan voor de toeristische site van de staten waar we heen gaan als het kan laat ik een brochure naar NL sturen, zodat ik van te voren alles al kan lezen wat betreft activiteiten (zitten ook vaak kortingsvouchers in).
Ik meld mij ook aan bij de shopping mall/outlet (daar meld ik mij ook aan als VIP member voor meer korting ;-) ) en ik volg national parken op facebook, maar dat is meer voor up-to-date info.
Aanmelden voor restaurants heb ik nog nooit gedaan
Ik ben meten gaan kijken voor Florida, maar kan geen website vinden waar ik ne aan kan melden. Welke bedoel je, Miro?
Afbeelding
Ruudzaan
Amerikafan
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 aug 2018, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Aanmelden voor welke websites?

Bericht door Ruudzaan »

NaMiSe schreef:
miro schreef:Ik meld mij altijd aan voor de toeristische site van de staten waar we heen gaan als het kan laat ik een brochure naar NL sturen, zodat ik van te voren alles al kan lezen wat betreft activiteiten (zitten ook vaak kortingsvouchers in).
Ik meld mij ook aan bij de shopping mall/outlet (daar meld ik mij ook aan als VIP member voor meer korting ;-) ) en ik volg national parken op facebook, maar dat is meer voor up-to-date info.
Aanmelden voor restaurants heb ik nog nooit gedaan
Ik ben meten gaan kijken voor Florida, maar kan geen website vinden waar ik ne aan kan melden. Welke bedoel je, Miro?
Als je naar http://www.visittheusa.com gaat, heb je voor elke staat een link naar de officiële site.
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Aanmelden voor welke websites?

Bericht door Trails »

NaMiSe schreef:Ik ben meten gaan kijken voor Florida, maar kan geen website vinden waar ik me aan kan melden. Welke bedoel je, Miro?
Als je naar Florida gaat:
deze staat heeft heel veel state parks en vele hiervan hebben cabins:
https://www.floridastateparks.org/activity-list/Cabins
Goedkoop zijn ze echter niet.
Marielleh
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 aug 2018, 05:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Aanmelden voor welke websites?

Bericht door Marielleh »

Thnx! Ik ga me verdiepen in http://www.visittheusa.com/!

Nog andere tips, trucs??

Florida wordt het naar alle waarschijnlijkheid niet.... Wie weet de volgende keer:-)
www.hamakyreis.wordpress.com

2000 Jaar au pair in CT en een trip van NY via Florida en het zuiden naar LA
2002 Noordoost VS Zuidoost Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
Gebruikersavatar
miro
Amerikafan
Berichten: 289
Lid geworden op: 16 jul 2010, 03:42
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Aanmelden voor welke websites?

Bericht door miro »

NaMiSe schreef:Ik ben meten gaan kijken voor Florida, maar kan geen website vinden waar ik me aan kan melden. Welke bedoel je, Miro?
Bedoel je van de outlet of van de staat?

Dit is de staat: https://www.visitflorida.com/en-us/flor ... uides.html
En van de malls: https://www.premiumoutlets.com/vip, daarna kies je de outlet of mall. Vaak kan je nog een couponbook halen, maar mijn ervaring is dat de deals van de vip-club beter zijn, dan die uit het couponbook!
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, Azoren, meerdere cruises, veel van Europa
MiamiBeachLady
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 nov 2019, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Aanmelden voor welke websites?

Bericht door MiamiBeachLady »

Je kunt naar Groupon.com gaan en je daar aanmelden. Kies de stad waar je zult verblijven en je krijgt iedere week aanbiedingen opgestuurd via email voor locale restaurants, evenementen, things-to-do etc.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer