Wij zijn net terug van een reis in Florida. Helaas is ons dit een beetje tegen gevallen. (Zijn wij de enige?)
Vorig jaar hebben we een reis gemaakt in de Westkust van Amerika. Dit was super! Ik ben er nog steeds verliefd op

Er is nog geen sprake van een volgende reis maar ik zie hier zoveel leuke plaatsen voorbij komen dat ik toch even jullie aanbevelingen zou willen horen.
Wat zoeken we? Vaak moeilijk om uit te leggen maar we houden wel van wat afwisseling:
- leuke steden waar we dingen kunnen bezichtigen. Geen musea, maar meer plaatsen, monumenten, gebouwen, ... om dit iets duidelijker uit te drukken, dingen zoals: Beverly Hills in LA, 9/11 in NY, the bean (Cloud Gate) in Chicago, Lombard Street in San Francisco, the Strip in Las Vegas, en zoveel meer. Misschien allemaal wel heel toeristisch maar dat zijn net de dingen die we wel leuk vinden om te bezichtigen in een stad.
- Indrukwekkende uitzichten of plaatsen. Ik denk hierbij dan altijd aan de Hoover dam of de Grand Canyon, die we eerder gezien hebben. Deze hebben zeker een grote indruk op ons gemaakt.
- Leuke natuurparken
Dit allemaal afgewisseld met eens een dagje shoppen of eens een dagje zwembad is prima. Maar wat we niet zoeken zijn standaard strandvakanties.
Na deze reizen hebben we wel duidelijk gemerkt wat ons het meest aantrekt in Amerika. Vandaar mijn vraag: hebben jullie plaatsen die overeenkomen met onze verwachtingen of plaatsen/routes die jullie zeker kunnen aanraden?
Groetjes