Huis/villa huren

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Es4342
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2018, 13:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

Huis/villa huren

Bericht door Es4342 »

Hallo, wij willen volgend jaar met ons gezin een huis/villa huren voor ongeveer 3 maanden.
Dit gaat om de maanden maart-april-mei.
De kindjes zijn nog heel jong, 2 en bijna 4.
Het praktische gedeelte komt pas later we zijn eerst opzoek naar een leuke locatie.
Waar wat te doen is, niet TE druk, temp boven 20 graden, niet teveel reizen,.. het is nog vrij algemeen, maar ik probeer het toch.
Heeft iemand tips?
Tin_cricket
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 02 dec 2013, 14:19

Re: Huis/villa huren

Bericht door Tin_cricket »

Goh, ik zou persoonlijk naar Utah trekken, maar wij weten niet waar jouw interesses liggen natuurlijk. Want voor veel mensen zal Utah écht niet interessant zijn.

3 maanden is overigens best lang om op 1 plaats te zitten. Dan kan je echt niet verwachten elke dag een andere excursie te doen. Ik zou overwegen om 1 of 2 keer te verkassen.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Huis/villa huren

Bericht door mtl »

Ik vraag me af of je dan in Utah altijd temperaturen boven de 20 graden hebt tussen maart en mei. Maart kan behoorlijk koud zijn in bepaalde streken. Ik denk toch dat je het in het zuiden moet zoeken.
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Huis/villa huren

Bericht door Trails »

Wij waren vorig jaar 4 weken (maart) in Tucson, Arizona. We verbleven daar in een huis.
We vonden het daar Geweldig. Wij zijn mensen van heel veel doen en zien en die 4 weken waren veel te kort om alles te doen/zien wat op onze planning stond.
Het zuiden van Arizona is zeer de moeite waard en Tucson vonden we lekker relaxt.
We zijn dan ook zeker van plan om weer terug te gaan maar dan voor 2 maanden.

Kijk eens in ons verslag: http://www.schoutenjanssen.nl/
Es4342
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2018, 13:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Huis/villa huren

Bericht door Es4342 »

Tin_cricket schreef:Goh, ik zou persoonlijk naar Utah trekken, maar wij weten niet waar jouw interesses liggen natuurlijk. Want voor veel mensen zal Utah écht niet interessant zijn.

3 maanden is overigens best lang om op 1 plaats te zitten. Dan kan je echt niet verwachten elke dag een andere excursie te doen. Ik zou overwegen om 1 of 2 keer te verkassen.
2 locaties behoort ook zeker tot de opties!
Het is niet echt zonzeker in dat jaargetijde. Dus idd vanaf de grens van Florida en dan oost of west of iets ertussen:)
Es4342
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2018, 13:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Huis/villa huren

Bericht door Es4342 »

Trails schreef:Wij waren vorig jaar 4 weken (maart) in Tucson, Arizona. We verbleven daar in een huis.
We vonden het daar Geweldig. Wij zijn mensen van heel veel doen en zien en die 4 weken waren veel te kort om alles te doen/zien wat op onze planning stond.
Het zuiden van Arizona is zeer de moeite waard en Tucson vonden we lekker relaxt.
We zijn dan ook zeker van plan om weer terug te gaan maar dan voor 2 maanden.

Kijk eens in ons verslag: http://www.schoutenjanssen.nl/
Bedankt ik ga dit eens rustig bekijken...goede locatie denk ik zo!
Gast

Re: Huis/villa huren

Bericht door Gast »

Let op dat je maar 90 dagen in de VS mag verblijven, dus geen drie maanden.
Vin.cent

Re: Huis/villa huren

Bericht door Vin.cent »

Es4342 schreef:
2 locaties behoort ook zeker tot de opties!
Het is niet echt zonzeker in dat jaargetijde. Dus idd vanaf de grens van Florida en dan oost of west of iets ertussen:)

Erg verder naar het oosten kan je niet vanuit Florida :lol:
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Huis/villa huren

Bericht door winterpark »

Ik zou er dan voor kiezen, als je het op die manier wilt doen, om op drie verschillende plekken een huis te huren?
gastxyz

Re: Huis/villa huren

Bericht door gastxyz »

St. George.

Veel aanbod. Heerlijk weer.

To do:
- Las Vegas
- Zion
- Bryce
- Snow Canyon
- Valley of Fire
- Cathedral Gorge State Park
- Pipe Spring National Monument
- Coral Pink Sand Dunes State Park
- Old Irontown
- Cedar Breaks
- Pine Valley
- Red Cliffs NCA
- Joshua Tree National Natural Landmark
- Gunlock Reservoir Petroglyphs
- Pine Park
- Yant Flat
- Kolob Canyons
- etc.
etc

En duizenden km's aan golfbanen, wandelmogelijkheden en mountainbike trails.
Es4342
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2018, 13:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Huis/villa huren

Bericht door Es4342 »

winterpark schreef:Ik zou er dan voor kiezen, als je het op die manier wilt doen, om op drie verschillende plekken een huis te huren?
2 of 3 neigen we nu ook naar..maar tips?
Es4342
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2018, 13:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Huis/villa huren

Bericht door Es4342 »

eoms schreef:Let op dat je maar 90 dagen in de VS mag verblijven, dus geen drie maanden.
Ja weten we! Ongeveer 3 maanden dus:) Thnx
Gast

Re: Huis/villa huren

Bericht door Gast »

Ik zou met jouw reisduur sowieso een maand Tucson en een maand vlakbij/in San Diego doen. In maart-april-mei heerlijk en genoeg te doen.

St George is een prima uitvalsbasis om o.a. de parken in Utah te doen, plus je kunt naar LV en rondje om de bv Grand Canyon rijden (met extra overnachting onderweg).
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Huis/villa huren

Bericht door jetusa »

Poeh dat is nog best lastig om 2-3 plekken te kiezen, te veel keus.
Als je Florida kiest doe die dan in april/mei, prima qua klimaat en na het lokale hoogseizoen, hetgeen terug te vinden in de prijzen.
Rondom NY is ook genoeg te doen voor een maand, een mooie periode daar is eveneens april/mei.
Overigens heb ik zelf vaker een maand ergens gezeten met kleine kinderen en je moet er wel rekening mee houden dat zo’n maand ook snel voorbij is. Je bent wat meer aan het “lummelen of keuvelen” zoals ik het dan maar noem, je hebt geen haast en dus ben je geneigd overal meer tijd voor te nemen dan je anders zou doen. Is niet erg en waarschijnlijk juist de bedoeling, even “slow down” maar wil het je toch meegeven dat je weet dat zo’n maand voorbij is voor je het weet.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Huis/villa huren

Bericht door winterpark »

Ik zou inderdaad ook gaan voor een maand Arizona, een maand Florida, en misschien een maand in New England? En dan maart in Arizona, april in Florida, en mei dan in New England.
Bluebonnet
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 06 aug 2017, 13:57

Re: Huis/villa huren

Bericht door Bluebonnet »

Texas. Vooral Hill Country.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer