Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
kevin123
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 mar 2019, 18:35
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door kevin123 »

Je krijg bij Red Lion hotels gratis 30 hello bucks wanneer je je in februari aanmeld bij Hello Rewards. Deze punten zijn 30 dollar waard. Het is een algemene kortingsactie, dus ik heb er zelf geen voordeel van.

https://www.redlion.com/hello-rewards-f ... promo-page
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1216
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door IngridUSA »

Als ANWB-lid krijg je 15% korting op parkeren op Schiphol bij P3 en P6. Lidmaatschap kost 15,50. Geldig tot 31-12-2020.
Jawstravel
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 dec 2016, 11:02
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Jawstravel »

Ik heb in San Diego een whalewatch gedaan via groupon met 47% korting. Bij de eerste aanbieder ging het niet door ivm het weer, ik heb via groupon vrijwel direct het bedrag terug op mijn creditcard gekregen, daarna eentje bij groupon gekocht voor een organisatie die wel ging. Dit alles op de pier van San Diego met mijn buitenland 3G bundel binnen 10 minuten. Easy does it! :clap:
—————————————
2004: NYC
2008: Zuidwesten
2009: Florida
2009: NYC & WAS
2010: Noordwesten & Canada
2011: NYC Canada & Bermuda
2012: Deep South
2017: Zuidwesten
2020: Zuidwesten
IzzyB
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 aug 2019, 15:57
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door IzzyB »

@Jawstravel mag ik iets vragen? Ik probeer met mn groupon app ook een tour te kopen: als ik wil afrekenen krijg ik de melding dat ik bij groupon USA koop en ik een Canadese postcode moet invullen.
Die heb ik niet. Wat heb ik fout gedaan? Bedankt vast
Karinkazi
Amerikafan
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 mei 2013, 14:46

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Karinkazi »

Hierbij mijn Booking code voor 10% korting!

https://www.booking.com/s/32_8/48480aa3

EDIT: Excuus, ik zie nu dat deze niet meer werkt.
Laatst gewijzigd door Karinkazi op 28 feb 2020, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1216
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door IngridUSA »

HIer is Booking een tijdje geleden mee gestopt:

Ons programma Vriendenvoordeel wordt beëindigd op 15 okt 2019
Wat betekent dit?

Alle vriendenbeloningen die gerelateerd zijn aan boekingen die gemaakt zijn vóór 15 okt 2019 worden gewoon uitgekeerd. Alle algemene voorwaarden zijn nog steeds van toepassing.
Als je vriend met je link geboekt heeft vóór 15 okt 2019, dan krijgen zowel jij als je vriend een beloning. Alle algemene voorwaarden zijn nog steeds van toepassing.
Als je vriend met je link boekt op of na 15 okt 2019, 00:00, dan is de boeking gewoon geldig, maar ontvangen jullie geen van beiden een beloning.
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Galapogos »

Heeft iemand ervaring met het gebruiken van corporate code 01402610 bij Best Western? Deze code hoort bij Joe's House, een website gericht op het voorzien van hotelinformatie aan kankerpatiënten. Normaal gesproken zou ik zo'n code niet gebruiken, maar ik kan op de website van Joe's House eigenlijk geen voorwaarden vinden om die codes wel/niet te mogen gebruiken. Je hoeft ook nergens lid van te worden ofzo. Zie https://www.joeshouse.org/partners.

De code levert in veel gevallen een leuke extra korting op. Ook als de meeste andere voor iedereen bruikbare kortingscodes (zoals FB100) dat niet doen.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door mtl »

Volgens mij zijn ze toch bestemd voor kankerpatiënten. Ik zou er geen goed gevoel bij hebben om ze te gebruiken. Ook al als er niks staat in de voorwaarden. Maar dat is mijn mening.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door bedeve »

@Galapogos heeft wel gelijk. Er staat nergens dat die codes voor de doelgroep bedoeld zijn. Het zijn publicitaire uitingen van partners.
Voor de gemoedsrust wat codes zonder bijgevoelens ;
IHG 000103772
Motel6 542764
Choice 209540
BW 00101841
Wyndham groep 8000000066
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Coyote »

Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.

Als je bij de ABN AMRO een Creditcard hebt, krijg je op dit moment 4% cashback op boekingen die je bij Booking.com doet met je ABN AMRO Creditcard via een een speciale website van Booking.com, zie hier voor meer uitleg.

Gisteravond 2 overnachtingen in Amerika geboekt via Booking.com voor mijn tripje in oktober. 8)

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gast

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Gast »

Jammer dat booking.com nagenoeg elke hotel eigenaar een poot uitdraait qua commissies.
Bovendien geven de loyalty programma’s bij de ketens (of AAA RATES) veelal dezelfde of lagere prijzen. Ook krijg je via booking.com geen spaarpunten voor deze loyalty programma’s, dus daar mis je ook de leuke extra’s in de vorm van korting en/of gratis overnachtingen.

Mijn tip: kijk voordat je bij booking.com boekt altijd even bij het hotel zelf, om de prijs te checken.

Ik heb alweer een paar boekingen gedaan voor augustus en booking.com was bij elke boeking duurder. :thumbup:

Voorbeeld:
232194C1-BB50-4CE6-8011-E955A41F593D.jpeg
232194C1-BB50-4CE6-8011-E955A41F593D.jpeg (59.04 KiB) 5612 keer bekeken
429E5DA5-A001-4CD5-BDD6-1B624359E55B.jpeg
429E5DA5-A001-4CD5-BDD6-1B624359E55B.jpeg (77.15 KiB) 5612 keer bekeken
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1908
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Frasi »

Als je je inschrijft bij cashbackxl.nl en via die site boekt, krijg je ook 4% korting (als cashback) bij booking.com, 3% bij expedia.nl en 4% bij hotels.com
Ook choice hotels geven hier 2% korting. En nog veel andere aanbieders.
Het lukt mij overigens niet om via het hotel goedkoper uit te komen dan een van de OTA's. Slechts in 1 geval waarbij ik rechtstreeks een familiekamer (3 queen) kon boeken die niet bij de anderen te vinden is. Rechtstreeks is (bij mij) vaak stukken duurder. Toch vreemd.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Coyote »

Terpies schreef:
01 mei 2021, 18:41
Mijn tip: kijk voordat je bij booking.com boekt altijd even bij het hotel zelf, om de prijs te checken.
Oh, dat doe ik zeker!

Heb toevallig zelf ook een Best Western Plus geboekt die rechtstreeks bij Best Western zo'n $ 20 goedkoper was dan bij Booking.com. Zij zijn zeker niet heilig bij mij en het liefst boek een motel via een Awards Program. Maar in wat afgelegen gebieden zijn de bekende motels soms (letterlijk) ver te zoeken. Dan kijk ik altijd even via Booking.com en kom je wel eens leuke aanbiedingen tegen.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door harryh »

Naast het uitknijpen van hotels nu weer dit. Van de 100 miljoen van de belastingbetaler gaat 26mio zo naar management bonussen.
Het wordt tijd om Booking.com massaal links te laten liggen...

Booking.com past regels aan om miljoenenbonussen alsnog te kunnen uitkeren https://www.nu.nl/economie/6136048/book ... keren.html

Quote:
"De regelverandering om zo alsnog gigabonussen uit te kunnen keren is pijnlijk, omdat Booking.com een van de grootgebruikers is van de steunpakketten van de Nederlandse overheid. Het vakantieplatform ontving vorig jaar ongeveer 100 miljoen euro aan staatssteun, waarvan 65 miljoen euro van de Nederlandse Staat. Ook werd bijna een kwart van de banen bij Booking.com geschrapt. In 2019 boekte het bedrijf nog een winst van 4,6 miljard euro."
Gast

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Gast »

Tja ik vind dat ook dit verhaal twee kanten heeft.
Als ik met mijn werkgever afspreek dat ik een bepaald salaris krijg en dat ik, als ik voldoe aan vooraf vastgestelde KPI's, een bonus krijg, dan is het toch logisch dat ik die krijg als ik mijn targets haal?
Dat de overheid een mogelijkheid biedt om steun aan te vragen aan bedrijven die getoetst worden en vervolgens wel of niet in aanmerking komen voor subsidie staat daar toch helemaal los van?
Ik snap het wel dat het misschien onbegrijpelijk lijkt en ben het daar ook wel mee eens, maar het is voor die mensen ook gewoon hun afgesproken salaris, toch? Pijnlijk? jazeker....maar als jij als individuele medewerker je doelen behaalt wordt je daar toch overeenkomstig afspraken voor betaald?

Bij ons is er ook collectief om een loonoffer gevraagd, (en ingehouden) maar mijn prestatie bonus is persoonlijk en heb ik gewoon uitbetaald gekregen.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door babarage »

Zoals ik het lees hebben ze hun targets niet gehaald en hadden ze dus geen recht op bonussen. Door eea aan te passen krijgen ze nu wel een bonus. Op zich ben ik het met je eens dat dit soort dingen volgens afspraak uitbetaald moeten worden maar we hebben het hier over de hoogste groep werknemer (bestuurders, wat je wilt) waarvan je mag verwachten dat ze hun verantwoordelijkheid nemen. En gaat het “slecht” met het bedrijf dan strijk je niet toch gezellig je bonus op. Zeker niet als je overheidssteun hebt gekregen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door mtl »

Wat mij betreft mag Booking.com die coronasteun weer terug betalen. Maar dat zal vast niet gebeuren.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door harryh »

babarage schreef:
28 mei 2021, 17:33
Zoals ik het lees hebben ze hun targets niet gehaald en hadden ze dus geen recht op bonussen.
Precies.
@Terpies het gaat mij niet om de bonussen, wel om het tussentijds aanpassen van de regels daarvoor terwijl je steun krijgt omdat het slecht gaat in de reisbranche.
Gast

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Gast »

Eens… dat is bizar dat dat gebeurt.
Richard033
Amerikafan
Berichten: 204
Lid geworden op: 29 nov 2013, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Amersfoort

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door Richard033 »

Galapogos schreef:
18 apr 2021, 15:50
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van corporate code 01402610 bij Best Western? Deze code hoort bij Joe's House, een website gericht op het voorzien van hotelinformatie aan kankerpatiënten. Normaal gesproken zou ik zo'n code niet gebruiken, maar ik kan op de website van Joe's House eigenlijk geen voorwaarden vinden om die codes wel/niet te mogen gebruiken. Je hoeft ook nergens lid van te worden ofzo. Zie https://www.joeshouse.org/partners.

De code levert in veel gevallen een leuke extra korting op. Ook als de meeste andere voor iedereen bruikbare kortingscodes (zoals FB100) dat niet doen.
Ik heb deze code net gebruikt om wat hotels te boeken, werkt goed en een redelijke korting. En helaas ben ik een kankerpatiënt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer