Online spullen bestellen bij Walmart

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
meej
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2016, 19:58

Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door meej »

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand weet of je online (in Nederland) nog spullen kunt bestellen bij de Walmart en vervolgens in Amerika oppikken bij een filiaal? Ik heb namelijk ergens gelezen dat dat niet meer kan maar kan er verder niet veel informatie over vinden. Denk ik vraag het even.
Indien het wel mogelijk is, kan iemand mij uitleggen hoe het precies werkt? En kan dit dan voor alle artikelen eten/kampeerspullen etc?

Bedankt!
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Galapogos »

Ik lees wat berichten van mensen die het niet lukte te betalen met een Nederlandse creditcard. Ik heb in 2016 het een en ander besteld en betaald met mijn Nederlandse creditcard. Dat ging zonder problemen.

Wat je wel/niet online kunt bestellen kun je zien op Walmart.com. Kan niet met alle artikelen maar wel met veel.
Gebruikersavatar
MDeckers
Amerikafan
Berichten: 244
Lid geworden op: 07 okt 2014, 00:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door MDeckers »

Enige wat ik kan toevoegen is dat wij in 2016 ook al ons kampeergerei op voorhand hadden besteld en betaald, en het hebben opgehaald in San Diego.

Maar ik heb dus geen recentere ervaring dan dat.

Ik denk dat zolang je betaling lukt (valt alleen maar te proberen), er geen probleem zou mogen zijn.
Gast

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Gast »

Ik plaats regelmatig bestellingen bij walmart online met een NL CC en een US afleveradres, en heb nooit enige problemen gehad. Zelfs vorige week nog gedaan zonder problemen....
Linda85
Amerikafan
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 feb 2012, 14:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Linda85 »

Hi guys,

ik overweeg ook e.e.a. te bestellen zodat ik het bij aankomst op kan pikken met mijn moeie hoofd. Maar eigenlijk wil ik dan wel even kijken of het is wat ik hoopte.. (hoe groot is iets echt, hoe stevig, etc.) Is het mogelijk om te bestellen en bij afhalen te beslissen en af te rekenen? Of denk ik nu te moeilijk?

Anders ga ik denk ik toch gewoon de winkel door met een karretje en hopen dat alles op voorraad is.

Linda
Afbeelding
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door roelb »

Als je bestelt dan reken je vooraf af en staat het klaar.

Wil je het dan toch niet hebben dan zul je in de rij moeten bij de klantenservice, het wordt dan als gewone retour behandeld.
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door annet2009 »

Ik heb september 2017 iets besteld toen ik nog in Nederland was en anderhalve week later opgehaald bij vooraf aangegeven filiaal. Was geen enkel probleem. Zoals hierboven al aangegeven tevoren betaald met creditcard en ter plekke hoef je alleen nog langs de afhaalbalie.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Martin & Marianne »

Linda85 schreef:ik overweeg ook e.e.a. te bestellen zodat ik het bij aankomst op kan pikken met mijn moeie hoofd. Maar eigenlijk wil ik dan wel even kijken of het is wat ik hoopte.. (hoe groot is iets echt, hoe stevig, etc.) Is het mogelijk om te bestellen en bij afhalen te beslissen en af te rekenen? Of denk ik nu te moeilijk?

Anders ga ik denk ik toch gewoon de winkel door met een karretje en hopen dat alles op voorraad is.
Ruilen gaat heel gemakkelijk. Wij hebben vorig jaar een luchtbed gekocht in een Walmart bij Salinas, en een paar dagen laten in Bakersfield geruild.
Als het nog in de verpakking zit krijg je gewoon je geld terug. Wij hadden de verpakking al opengemaakt, maar als je een nieuw exemplaar koopt is dat geen probleem.

Wij vonden dat er niet heel veel op voorraad was; wel voldoende, maar niet echt veel keuze. Tenten hadden we zelf meegenomen dus daar hebben we niet op gelet, maar ik heb ze ook niet gezien.

Marianne
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door roelb »

Ze doen niet moeilijk inderdaad, maar het kan wel wat tijd kosten. Ik heb vorig jaar ruim een half uur in de rij gestaan om een elektrische bandenpomp terug te brengen die we voor de zekerheid hadden meegenomen. Een paar mensen voor me in de rij met open dozen, stapels kleren, etc. Het is net als bij de Ikea :-)
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Trails »

Ook wij bestellen regelmatig vooraf bij Walmart. Geweldige service en het scheelt tijd.

Tijdens onze rondreis vorig jaar was mijn camera kapot gegaan, door een ongelukje in Mesa Verde.
In Page heb ik toen een nieuwe gekocht. Een paar dagen gebruikt maar ik vond het een vreselijk ding.
Bij de klantenservice van Walmart in Flagstaff heb ik hem terug gebracht en zonder problemen werd het bedrag weer netjes op mijn CC bijgeschreven.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 758
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door ClaireVHaut »

hoe lang van te voren kan je spul bestellen ?Lijkt mij wel handig dat we eea van te voren bestellen zodat we niet voor leeg schap staan hoogzomer ;-)
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Trails »

Als je spullen in je "cart" zet dan geeft het systeem aan vanaf wanneer de spullen af te halen zijn.
Bluebonnet
Amerikafan
Berichten: 103
Lid geworden op: 06 aug 2017, 13:57

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Bluebonnet »

Linda85 schreef:Hi guys,

ik overweeg ook e.e.a. te bestellen zodat ik het bij aankomst op kan pikken met mijn moeie hoofd. Maar eigenlijk wil ik dan wel even kijken of het is wat ik hoopte.. (hoe groot is iets echt, hoe stevig, etc.) Is het mogelijk om te bestellen en bij afhalen te beslissen en af te rekenen? Of denk ik nu te moeilijk?

Anders ga ik denk ik toch gewoon de winkel door met een karretje en hopen dat alles op voorraad is.

Linda
Je kan meteen bij de site-to-store balie vragen of ze de verpakking openmaken zodat je kan zien hoe het eruit ziet. In onze winkel bieden ze dat meestal aan zodra ze de doos naar de balie brengen.
Wat je niet wilt hebben kunnen ze meteen terug nemen en dan krijg je het bedrag netjes op je credit card terug.

Als je door de winkel loopt mag je niet zomaar verpakkingen openmaken. Dan zou je dus eerst moeten kopen, de winkel verlaten, verpakking openmaken, dan teruglopen naar de service counter en dan terugbrengen.
Linda85
Amerikafan
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 feb 2012, 14:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Linda85 »

Thanks Bluebonnet! Ik hoef natuurlijk niet alles open te maken, maar van sommige dingen wil je even een snelle inschatting maken (zijn die pannetjes niet al te slap, hoe dik is die slaapmat nou echt). Fijn dat het dan eventueel gelijk terug kan. Bedankt voor het meedenken allemaal!
Afbeelding
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door KW1984 »

ClaireVHaut schreef:hoe lang van te voren kan je spul bestellen ?Lijkt mij wel handig dat we eea van te voren bestellen zodat we niet voor leeg schap staan hoogzomer ;-)
Toevallig van de week besteld. Leverdatum wordt inderdaad aangegeven, vervolgens houden ze de spullen 7 dagen voor je vast. Om zeker te zijn dat de spullen er a.s. maandag zijn (7-5) heb ik gegokt op levering morgen (3-5), dan weet ik zeker dat de bestelling er (nog) is als we arriveren.
Overigens lukte bestelling met mijn NL CC (ING) eerst niet. Vervolgens besteld met mijn Revolut CC en als adres het adres van ons eerste hotel ingegeven, dat werkte wel.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Henrytje
Amerikafan
Berichten: 208
Lid geworden op: 28 jan 2009, 10:45

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Henrytje »

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je een tent bestelt dat je dit wel 6 weken van te voren moet doen. Klopt dat? Wij willen namelijk waarschijnlijk een tent bij hen bestellen.
En kun je dus ook alle dagelijkse boodschappen zoals brood, drinken etc bij hen bestellen zoals je dat ook in een NL supermarkt kunt doen? Ik neem aan dat je dit dan alleen een dag van te voren moet doen? Dat kan er moeilijk 7 dagen staan :lol:
Tin_cricket
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 02 dec 2013, 14:19

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Tin_cricket »

Ik zou niet weten waarom je je tent zolang op voorhand zou moeten bestellen. 6 weken levertijd lijkt me eerder iets als de stock van een specifiek model volledig op is en ze wachten op een levering van de fabriek. Het is wel zo dat je later op het jaar iets minder keus hebt, maar zelfs dan is de keuze echt ruim te noemen.

Je kan ook grocery pick up doen bij walmart ja.Maar zelf nog nooit gedaan. Dat kan ook langer op voorhand. Ze verzamelen de spullen dan vlak voordat je ze komt ophalen. Is hier in de supermarkten toch ook zo?

Toen wij de laatste keer online bestelden bij walmart, heeft Mastercard de gebruikte cc geblokkeerd. Desondanks de kaart expliciet net ervoor was geactiveerd voor gebruik in de USA vonden ze het verdacht dat er een aankoop bij walmart.com mee gebeurde. Stonden we in Vegas met een kaart die het niet deed. Toen we de maatschappij belden waren we net op tijd om te reactiveren, anders moest er een nieuwe opgestuurd worden. Voortaan bel ik dus steeds net voor vertrek, of de kaart het nog doet.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door roelb »

"Mastercard" blokkeert geen kaarten. Mastercard is een licentie organisatie. De uitgever van je kaart is een bank of andere financiele instelling en zij zijn ook degene die bepalen of de kaart wel of niet werkt.

Mijn indruk, ook na vele jaren verhalen over geblokkeerde kaarten, is dat over het algemeen de meeste problemen zult hebben bij de door banken uitgegeven kaarten. Logisch op zich. Ze doen het "er bij" en hebben dus veel minder ervaring met het analyseren van uitgavenpatronen. Ook zijn het vaak gratis kaarten en dat zal ook invloed hebben op het serviceniveau.

Wat denk ik ook niet helpt is dat veel mensen hun kaart normaal gesproken nooit gebruiken maar dan opeens heel veel uitgaven in het buitenland doen zonder dat er een "logisch" patroon in zit. Als je direct bij de airline de tickets zou kopen met je creditcard dan weet het systeem van de uitgever al precies waar en wanneer je in het buitenland bent (zaken als het ticketnummer, naam passagier en route worden door de airline in het transactierecord doorgegeven). Als er daarna nog wat hotelboekingen volgen, waar bij directe boekingen ook meestal alle informatie (datum overnachting, naam gast) onderdeel is van de transactieinformatie dan wordt het natuurlijk heel eenvoudig voor het systeem van de kaartverstrekker om te weten waar jij bent en wat wel en niet verdachte transacties zijn.

Doe je echter nooit iets met je kaart, betaal je alles via een andere route en volgt er dan opeens out of the blue een webwinkel transactie in een ver land, tja, dan kan dat snel een verdachte transactie worden.

Met kaarten die uitgegeven zijn door ICS of Amex NL lijkt de kans op dit soort problemen kleiner. Althans, ik hoor daar veel minder probleemverhalen over. En ze zijn beide 24x7 bereikbaar, dat scheelt natuurlijk ook. En als er iets geflagged wordt krijg je meestal een SMS bericht met het verzoek te reageren als de transactie ok is. Reageer je dan (SMS terug of bellen) dan leert het algoritme daar ook weer van.
Tin_cricket
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 02 dec 2013, 14:19

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door Tin_cricket »

Oké het is niet Mastercard zelf, ik zie niet echt in waarin dat afbraak doet aan het verhaal, of waar die nuancering een meerwaarde betekent maar goed... Boodschap is dat ik medereizigers hetzelfde 'leed' wil besparen, door de info te delen dat het soms interessant kan zijn even met de bank te bellen voor vertrek, en zeker met twee kaarten te reizen (maar dat wordt wel vaker hier aangehaald, dus hoeft niet expliciet aangehaald worden :) )

Wil nog even meegeven dat de kaart in kwestie zeker tweewekelijks gebruikt wordt, en dus niet voor vakanties van onder het stof wordt gehaald. Daarnaast is ook geen 'gratis' exemplaar. Verder hebben we ook al fraude gehad met dezelfde soort Mastercard, die in fysieke winkelpunten gebruikt werd in verschillende staten op dezelfde dagen, meerdere dagen lang. Werd niet gesignaleerd (wel netjes terugbetaald eens we het zelf doorhadden), de algoritmes die erachter zitten, zijn ongetwijfeld complex maar ze maken soms rare redeneringen :D .
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Online spullen bestellen bij Walmart

Bericht door roelb »

Het belangrijke verschil is dat de ene Mastercard niet de andere is, en dat geldt ook voor Visa. De ene uitgever is misschien heel snel met blokkeren terwijl een andere uitgever daar een heel ander beleid in heeft. Dat het een Mastercard betreft is dus niet zo relevant, wat veel relevanter is is wie de uitgever van de kaart is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer