Ik heb een aantal vragen en hoop dat jullie mij tips/antwoorden kunnen geven:
- Ze hebben veel spullen op de website van de Walmart, maar is de Walmart de geschikte plek om al de kampeerspullen te kopen?
- Om er zeker van te zijn dat alle spullen ook aanwezig zullen zijn als we bij de Walmart aankomen, is het dan ook mogelijk om van te voren al via internet een bestelling bij hen te doen zodat we alles in 1x kunnen ophalen?
- Welke spullen zijn echt de basis kampeerspullen, die jullie normaal kopen of hebben gekocht? Wij denken aan een 6-persoons Coleman tent, slaapzakken, luchtbedden, luchtbedpomp, hamer voor de haringen, koelbox, zaklampen (kunnen we ook vanuit huis meenemen), 1 pits kooktoestel, gasfles. Vergeet ik nog dingen?
- Wat doen jullie met de kampeerspullen aan het einde van de vakantie? Vorig jaar waren we ook in Amerika en hebben aan het einde van onze vakantie ons grote picknickkleed en een koelbox met eten en drinken erin aan een dakloze gegeven. We vinden het eigenlijk ook wel zonde om goede spullen zo snel weg te gooien, maar willen het merendeel ook niet mee terugnemen vanwege ruimtegebrek.
Ik was een tijd geleden al een topic tegenkomen dat hier redelijk op lijkt, maar ik kan deze niet meer terugvinden.
Alvast bedankt voor het meedenken en de antwoorden.