Van Florida naar Californië

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
LasGas
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 nov 2017, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Van Florida naar Californië

Bericht door LasGas »

Oh dan heb ik het idee uit jouw reisverslag Marianne :) . Ik inmiddels zoveel reisverslagen doorgenomen en zoveel tabbladen op mijn iPad open staan dat ik niet meer wist waar ik het vandaan had :) .
Ik start wel een nieuw topic met daarin de vragen. De meeste vragen zijn algemene vragen over kamperen in Amerika. Kan ik die vragen ook weer in “ Reizen algemeen “ stellen?
Gebruikersavatar
goldenhills
Amerika-expert
Berichten: 3215
Lid geworden op: 26 mar 2008, 08:04
Locatie: San Francisco Bay Area

Re: Van Florida naar Californië

Bericht door goldenhills »

LasGas schreef:Hetgeen ook wel tegenvalt zijn de ticketprijzen als je verschillende aankomst en vertrek plekken hebt (dat scheelt flink tov dezelfde plaats)
De prijs is toch het gemiddelde van de retourprijzen? Dat is althans wat ik normaal zie. Of val je buiten de boot voor speciale aanbiedingen?

Wij zijn zelf in twee weken van Philadelphia naar San Francisco gereden (via Memphis, Tulsa, Taos, Durango), en hebben daar erg van genoten. Veel rijden, maar dat was deel van de pret. Ook veel moois gezien onderweg, zoals Harpers Ferry, Blue Ridge Mountains, Great Smokey Mountains, en Mesa Verde NP.
LasGas
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 07 nov 2017, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Van Florida naar Californië

Bericht door LasGas »

Ik weet niet hoe ze dat berekenen. Meerdere malen was het tussen de € 1.300 - € 1.500 duurder voor 4 personen tov 1 plaats. 2 enkeltjes heb ik ook geprobeerd maar dat kwam nog duurder uit. Maar de prijzen zijn sowieso heel erg fluctuerend dus zal het de ene keer een groter of kleiner verschil zijn.
trudy
Amerikafan
Berichten: 322
Lid geworden op: 23 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: h.i.ambacht
Contacteer:

Re: Van Florida naar Californië

Bericht door trudy »

We zijn net terug van een reis per camper van San Francisco naar Orlando. Dat was 4350 mijl in vier weken. Dat was goed te doen, al zzou ik er achteraf gezien liever een week langer over hebben gedaan. Er zaten een aantal achte rijdagen in. Persoonlijk zou ik het niet doen met twee kinderen, ik denk dat het voor hen wel saai wordt. Misschien krijg je een indruk uit ons verslag.
BorL
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 feb 2015, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Van Florida naar Californië

Bericht door BorL »

Voor de liefhebbers heb ik onze voorlopige planning hier viewtopic.php?f=7&t=67948&p=1134812#p1134812 geplaatst
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Van Florida naar Californië

Bericht door Coyote »

Old Faithful schreef:Forumlid Coyote heeft ooit zo'n reis gemaakt en daarvan een reisverslag gemaakt: http://www.rschotanus.com/liveverslag2011.htm
Ah, ik wilde mijn reisverslag van 2011 al noemen maar dat is niet meer nodig zie ik. :wink:

Ik heb nu 2x een trip van de oost- naar de westkust gemaakt. In 2011 van Florida naar Californië en in 2010 van Washington DC naar Chicago en vervolgens heel Route 66 tot Santa Monica Pier. 8)

Voor beide reizen had ik 4 weken uitgetrokken en dat is ruim voldoende tijd om van alles te bekijken zonder dat je alleen maar in je auto zit. Natuurlijk leg je wel eens flinke stukken in één keer af maar dat is met 4 weken heel goed te doen.

Krijg je dus de kans zo'n 'roadtrip' te maken dan kan ik dat alleen maar aanraden!

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer