Lang parkeren Dusseldorf airport

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
ohjajoh?
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 17 mei 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 6

Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door ohjajoh? »

Over 3 weken wil ik graag mijn auto 11 dagen parkeren bij Dusseldorf airport.
Op parkos zie ik prijzen vanaf €41 en bij parkvogel begint het bij €58
Iemand ervaring met deze aanbieders?
Ik zie ook staan bij sommige aanbieders: sleutels inleveren. Waarom is dat?
Bedankt.
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Queste »

ohjajoh? schreef: sleutels inleveren. Waarom is dat?.
Bij de goeden om je auto te verplaatsen op hun eigen terrein. Bij de slechten om je auto ergens in een woonwijk met gratis parkeren te dumpen en weer op te halen voor je terugkomt.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
GO66
Amerika-ontdekker
Berichten: 77
Lid geworden op: 15 jan 2012, 13:24
Aantal x V.S. bezocht: 150

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door GO66 »

Ik heb pas bij Parkvogel geparkeerd, dit is de parkeerder van de luchthaven en je staat dus in een garage of op een terrein op of bij de luchthaven.
Het is mij prima bevallen, ik stond in P5 en ben op de heenreis naar de terminal gelopen (wel lekker na 2 en een half uur rijden) en op de terugreis met de monorail gegaan (ook heel erg lekker na veel uren vliegen).
Beide opties duren een paar minuten en je rijdt in en uit met je credit card, het afgesproken tarief wordt gewoon afgeschreven na vertrek.
Gebruikersavatar
pollyblue
Amerikakenner
Berichten: 550
Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:48
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Schelle

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door pollyblue »

Wij boeken ook steeds bij Parkvogel. P5 is echt ideaal. Voor eind oktober heb ik de nieuwe parking P25 geboekt, vlak naast de terminal. Wel in open lucht. Ik ben benieuwd.
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Whitestreet »

Ik heb bij Parkos gereserveerd, binnen, en ik houd de sleutel in eigen beheer. Voor 15 dagen.
Zij brengen mij naar de luchthaven en halen mij weer op, kost me 60 Euro, inclusief halen en brengen.
Het is volgens google een minuut of 7 rijden vanaf de luchthaven. Vond ik een goede deal. Sleutel afgeven doe ik sowieso niet
omdat mijn auto mijn hobby is en het een vrij dure auto is, en ik er zuinig op ben. Al die horror berichten dat ze er taxi mee rijden
en boodschappen gaan doen met je auto, ik ben lid van een auto "club" ik lees wel eens berichten dat ze er veel kilometers mee hebben gereden
en niet al te zuinig ook, terwijl jij op vakantie bent. Of dat de auto ergens in een woonwijk neergezet word (dit was via een GPS tracker gezien)
2018 Florida / 2019 Westkust
Gebruikersavatar
sunnyrojo
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:28
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Almere en Villa Maggiore, Davenport FL
Contacteer:

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door sunnyrojo »

Vorig jaar bij Parkos de autosleutels wel afgegeven, wat gelukkig goed ging.
Dit jaar toch maar weer bij Parkos voor een tientje meer overdekt en sleutel in eigen beheer ook bij Parkos na wat te hebben rondgekeken toch wel goedkoop.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1523
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door pumi1000 »

Wij boeken bij parkvogel p5. Garage, straat over en je gaat met de skytrain zo naar de terminal. Sleutels hoef je daar niet af te geven, dat zou ik trouwens nooit ergens doen!
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Elendan »

Heeft iemand wat recentere ervaring met parkeren bij Dusseldorf Airport? Ik heb er zelf een aantal jaar geleden redelijk goedkoop gestaan, maar de prijzen lijken de pan uit te vliegen. Duurder dan bij Schiphol!
Ik zit nu naar Parkvogel te kijken en Park Expert. Prijzen liggen niet zo ver uiteen, maar bij de een sleutels afgeven en mindere recensies terwijl de andere met sleutels afgeven betere recensies heeft.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Frian
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 12 jan 2018, 08:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Frian »

Vorig jaar gereseveerd via site van de luchthaven, toen was het al redelijk aan de prijs maar als ik daar nu kijk voor volgend jaar april zijn de prijzen inderdaad ontzettend hoog, stuk duurder dan schiphol. Geen ervaring met andere aanbieders daar helaas.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1643
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door BonnyR »

Heb me ooit eens georiënteerd op de Flixbus. Net weer eens gekeken, maar dat is in verhouding erg goedkoop. Misschien ook een optie. Vertrekt wel maar uit een paar grote steden.
https://www.flixbus.nl/
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Elendan »

Flixbus geen optie helaas we vliegen om 8.15 uur 's morgens en dan moeten we eerst nog naar Rotterdam of Eindhoven rijden.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Tinus1955 »

In mei nog Parkvogel gebruikt, de PSD BANK DOME locatie. Betrouwbare parking met shuttle service en autosleutel mag je gewoon bij je houden.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Elendan »

@Tinus1955 dank voor je reactie. Goed te horen dat je een goede ervaring hebt. Ik las nogal wat slechtere reviews en had daarom mijn twijfels. Ze komen inderdaad als één van de goedkoopste uit de bus.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
zonzoeker
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:21
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door zonzoeker »

Wij zijn eigenlijk al jaren een grote fan van parkeren in Düsseldorf op de luchthaven zelf (via Parkvogel). Afgelopen zomer 3,5 weken ivm met onze trip naar SW USA. P4 en P5 hebben volgens mij fixed prices (zag althans geen prijsverschil op verschillende momenten, maar ze waren al weken voor vertrek helemaal volgeboekt), parkeerhavens zijn groot genoeg, overdekt en je gaat met de monorail in een paar minuten naar de vertrek/aankomsthal, heel gemakkelijk allemaal (+ tankstation net om de hoek). Dome kan ook, is ook goed (vorig jaar november gedaan, bij gebrek aan P4/P5 plekken, maar de garage van de Dome was al vol, dus op het terrein geparkeerd, prijs scheelde niet veel + je moet wel even op de bus wachten.

De particuliere garages in Düsseldorf (valetparking) gingen jaren goed, tot dat er een keer allemaal plak van bomen op het dak zat na terugkomst, bleek de auto niet overdekt (voor betaald) maar buiten te hebben gestaan.
1970: Can+VS / 1982: Cal / 1982: Can+VSmidden+FL+VSOost+Can / 1996: LA+Haw+Fiji+NZ+Bali+HK / 1998: Thai+Aus+Bali / 2009: FL / 2010: VAE+Thai / 2011: Curac / 2013: Cal+Ari+Utah+Nev / 2014: Thai / 2016: Bali / 2023: Cal+Ari+Utah+Nev
A&A
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door A&A »

Net terug uit Düsseldorf; bijna 4 weken bij Parkvogel in de Dome gestaan voor € 119,-. Met de shuttlebus gratis in 7 minuten naar de luchthaven. Aardige mensen en snelle service.
Frian
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 12 jan 2018, 08:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Frian »

A&A schreef:
14 sep 2023, 14:51
Net terug uit Düsseldorf; bijna 4 weken bij Parkvogel in de Dome gestaan voor € 119,-. Met de shuttlebus gratis in 7 minuten naar de luchthaven. Aardige mensen en snelle service.
Weet je hoe vaak de shuttle gaat? Wij moeten rond 5 uur inchecken en heb geen zin om een half uur op de shuttle te wachten.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7777
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door mtl »

Volgens website om de half uur vanaf 3.00.
Frian
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 12 jan 2018, 08:21
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Frian »

Dank. Blijkbaar niet goed gekeken. Dat is niet heel frequent. Scheelt tov p4 en p5 wel bijna de helft aan kosten.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door Almere vak V »

mtl schreef:
17 sep 2023, 15:57
Volgens website om de half uur vanaf 3.00.
Laatste keer dat ik op Dusseldorf was. Kwam het ding om 4 uur in de ochtend elke 10 minuten.
snagh
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2023, 22:11

Re: Lang parkeren Dusseldorf airport

Bericht door snagh »

Almere vak V schreef:
18 sep 2023, 10:04
mtl schreef:
17 sep 2023, 15:57
Volgens website om de half uur vanaf 3.00.
Laatste keer dat ik op Dusseldorf was. Kwam het ding om 4 uur in de ochtend elke 10 minuten.
Ben je niet in de war met de Skytrain? Parkvogel Dome is een aparte locatie buiten het vliegveld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer