Als ik die nu koop, kan ik die dan in juli/ aug. pas activeren en gebruiken?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 64
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Zie hieronder die vraag is al vaker gesteld
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Even maximaal 2 pagina's teruglezen en je ziet dat het antwoord op je vraag 'JA' is
@RuthdeLange ik ga hem ook pas in juni gebruiken. De esim heb ik nog gewoon op mijn account staan en ik ga m kort voor onze vakantie pas downloaden
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
@Elendan Als ik het goed begrijp, gaat je abonnement pas in als hij voor het eerst verbinding maakt met een geschikt netwerk in de VS.
-
- Amerika-expert
Ik heb hem al paar keer gebruikt. Je kunt m in NL installeren, de esim kan hier geen netwerk vinden, maakt geen verbinding en wordt daarom niet geactiveerd. Dan zet je de esim daarna in de instellingen van je phone uit. Als je landt in de VS zet je de esim aan et voila verbinding werkt na paar minuten.
-
- Amerika-expert
Yep, staat in de voorwaarden, ik heb er een paar al eerder gekocht, staan nog ongebruikt in de app.
weet je toevallig ook of je er meer op 1 account kunt kopen maar op andere telefons gebruiken ? Staan dan in mijn account op de app neem ik aan maar kun je ze dan bijvoorbeeld met scannen van een QR code op een andere telefoon gebruiken (van mijn kinderen)
gr
gr
-
- Amerika-expert
Geen ervaring mee maar denk dat het kan, ik zie dit in de app bij de gekochte esims staan:
In berichten op het forum lees ik dat Airalo hier geen netwerk kan vinden en dat je dus al kunt installeren. In de gegevens van Airalo las ik dat hij van het Verizon en T mobile netwerk gebruik maakt. Verbindt hij hier dan niet met het Nederlandse T mobile netwerk en gaan je 30 dagen in. Of zijn dit twee totaal verschillende netwerken.
-
- Amerika-expert
Nope, ik had nog data over na terugkomst in NL, maar kon niet met een netwerk verbinden. Ik vermoed dat ze geen roaming bieden.
@harryh Top. Dan ga ik vandaag de esim aanschaffen. Heb je een code dan kan ik die invoeren voor 3 dollar?
-
- Amerika-expert
top, ik stuur je even een dm @Trom
In de downloadinstructie van Airolo heb je 3 mogelijkheden:
Direct, QR code of handmatig. Daaronder staan 8 vervolgstappen. Als je Direct selecteert moet je dan nog de stappen toevoegen? Of is dat automatisch al gegaan.
Direct, QR code of handmatig. Daaronder staan 8 vervolgstappen. Als je Direct selecteert moet je dan nog de stappen toevoegen? Of is dat automatisch al gegaan.
-
- Amerika-expert
Ik zet na Direct alleen handmatig apn even goed (Android)
Bij de A modellen van Samsung is de A54 de eerste met ESIM mogelijkheid. Volgens de Airalo site moet je bij dit toestel wel nagaan of de modellen in jouw land wel compatibel zijn. Vandaag heb ik antwoord van Samsung gekregen en bij de Europese modellen werkt de Esim mogelijkheid in de VS.
Via googelen vond ik trouwens dat KPN twee partijen A54 heeft gehad die achteraf niet voor de Europese markt waren. Gebruikers die daar achter kwamen, hebben een ander toestel gekregen.
Via googelen vond ik trouwens dat KPN twee partijen A54 heeft gehad die achteraf niet voor de Europese markt waren. Gebruikers die daar achter kwamen, hebben een ander toestel gekregen.
jill1234 schreef: ↑22 jun 2023, 19:57@ONYX666 Ik zie dat deze nog geen 22 dollar kost voor onbeperkt data 30 dagen. Klopt dat? Want via USASIM.NET betaal je het viervoudige....ONYX666 schreef: ↑06 jun 2023, 21:59volgens mij is arieli niet meer in de lucht
website doet raar en meen vorig jaar hier berichten gelezen te hebben dat bestellingen niet geleverd werden
ik koop al een paar jaar deze
https://www.ebay.nl/itm/123550250282
en werkt perfect alleen in tel doen als je in usa bent en hij werkt
Edit: zie nu dat het sowieso voor ons geen optie is; verwachte levering tussen 5 juli en 14 augustus; wij vertrekken 20 juli
Ik zie dat deze niet naar nederland verzonden worden, hoe hebben jullie dat opgelost?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
moet je bij airalo nu een lokale e sim kopen of een werelwijde? Hopelijk gaat deze ook werken op de nieuwe S24+ geen idee of hier een regio lock opzit.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Een locale voor de VS. Die zijn nu ook in de aanbieding (morgen laatste dag). Wereldwijd is niet nodig, alhoewel ik ooit in New York een wereldwijde heb bijgekocht omdat die van de VS toen net even niet verkrijgbaar was. Even later weer wel, maar ja…
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 9299 Weergaves
-
Laatste bericht door MikeS1988
-
- 2 Reacties