Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Augustus 2018, welke regio goed bereisbaar?
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Augustus 2018, welke regio goed bereisbaar?
Omdat het in Europa zo giga druk kan zijn in het hoogseizoen qua verkeer en toeristische trekpleisters overweeg ik europa te bewaren voor voor/najaar en in de zomer naar Amerika te gaan.
Welke regio is goed bereisbaar in Augustus en waarom?
(ik ben echt een amerika leek..)
Welke regio is goed bereisbaar in Augustus en waarom?
(ik ben echt een amerika leek..)
-
vinceG
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Augustus 2018, welke regio goed bereisbaar?
Heel amerika is prima bereisbaar!
Maar ik vind wel dat in de afgelopen 3 jaar de drukte over het hele jaar en met name juni t/m sept flink toegenomen is in de VS op vrijwel alle plekken.
Dit zie je ook terug in de diverse artikelen van de nationale parken. Vooral populaire parken als yosemite, zion, bryce, grand canyon en yellowstone zijn echt heel druk in die periodes.
Daarnaast gaat het goed in europa, dus men maakt weer veel reizen. Ook in Amerika.
Ik weet niet hoe stil je het zoekt?
Maar ik vind wel dat in de afgelopen 3 jaar de drukte over het hele jaar en met name juni t/m sept flink toegenomen is in de VS op vrijwel alle plekken.
Dit zie je ook terug in de diverse artikelen van de nationale parken. Vooral populaire parken als yosemite, zion, bryce, grand canyon en yellowstone zijn echt heel druk in die periodes.
Daarnaast gaat het goed in europa, dus men maakt weer veel reizen. Ook in Amerika.
Ik weet niet hoe stil je het zoekt?
-
Lentes1
- Amerika-ontdekker