Waar contactlenzen kopen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
jelmer
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2017, 18:21
Aantal x V.S. bezocht: 6

Waar contactlenzen kopen

Bericht door jelmer »

Hallo,

Gisteren is het raam van mijn auto ingeslagen en mijn backpack meegenomen. Gebeurde in 15 minuten terwijl ik aan het inchecken was downtowm Las Vegas. Gelukkig had ik mijn telefoons en paspoort en creditcards bij me.

Nu vandaag dus maar shoppen want heb alleen een t-shirt en korte broek over. Nu ben ik alleen op zoek naar contactlenzen maar kan ze nergens vinden. Koop ze in Nederland altijd bij het Kruidvat. Weet iemand een adres in Las Vegas waar ik ze kan kopen?

Bvd
Jelmer
Gebruikersavatar
Loek
Amerika-expert
Berichten: 3998
Lid geworden op: 04 mei 2004, 17:23
Locatie: South Carolina, USA
Contacteer:

Re: Waar contactlenzen kopen

Bericht door Loek »

Contactlenzen vloeistof kan ik me voorstellen bij Kruidvat, maar contactlenzen? Die zou je hier bij een opticien moeten kopen. Ik zou even naar binnen lopen bij een winkel als Lenscrafters of Pearl. Ze zullen je wel moeten opmeten dan, ik weet niet wat ze daarvoor rekenen tenzij je je recept bij je hebt.
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2501
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Waar contactlenzen kopen

Bericht door Dutchess »

Ik zag idd dat je bij Kruidvat e.d. gewoon contactlenzen zonder recept kan kopen. Maar in de VS mag dat niet (The Contact Lens Rule: A Guide for Prescribers and Sellers). Loop dus even bij een optical shop binnen om je ogen te laten meten, je hebt ze soms ook bij zaken als ShopKo e.d.. Het is meestal niet echt goedkoop, maar waarschijnlijk de enige optie.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Ataturk007
Amerikafan
Berichten: 202
Lid geworden op: 24 nov 2015, 11:25
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Waar contactlenzen kopen

Bericht door Ataturk007 »

Er is totaal geen probleem met contactlenzen van de kruidvat ..
Jammer dat ze het gejat hebben .. Succes met het te vinden!
#1: 6 februari - 15 mei 2016 - California
#2: 2 Juli - 21 Juli 2017 - Arizona, Nevada, California
#3: 12 september - 22 september 2017 Miami, Florida: geannulleerd, Irma
#4: 17 April - 23 April 2018 Coachella
LittlePhoenix
Amerika-expert
Berichten: 2515
Lid geworden op: 11 apr 2008, 07:27
Locatie: Texas

Re: Waar contactlenzen kopen

Bericht door LittlePhoenix »

Bij veel Walmarts hebben ze ook een brillenwinkel waar je voor weinig geld je ogen kan laten meten en contactlenzen kan kopen. Heb ik ook gedaan toen we hier pas woonden.
Gast

Re: Waar contactlenzen kopen

Bericht door Gast »

Bij Target kan het ook.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer