Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rijbewijs voorwaarden

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Astrum
Amerika-newbie

Rijbewijs voorwaarden

Bericht door Astrum »

Ik wil volgend jaar rond mei naar Amerika op vakantie en wil hier gaan rondreizen met een auto. Maar op een aantal sites wordt er vermeld dat bij autoverhuur in Amerika je minimaal 1 jaar je rijbewijs moet hebben.

Nu is deze regel niet overal terug te vinden en ik vroeg mij af of dit overal in Amerika geldt of dat dit afhankelijk is van het autoverhuur bedrijf?
USA2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door USA2004 »

Astrum, dit is vast afhankelijk van het verhuur bedrijf. Ik heb mijn rijbewijs ongeveer 4 maanden maar nog niet problemen gehad om een auto te huren.

Ik heb bij Thrifty en Hertz auto's gehuurd.
Astrum
Amerika-newbie

Bericht door Astrum »

Dat is een grootte opluchting dacht even dat me reis niet door kon gaan, thx.
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Astrum, ik weet niet hou oud je bent, maar weet je ook dat de meeste auto verhuur bedrijven een minimum leeftijd hanteren om een auto te kunnen huren?
onze blog - Bouwmanfamily
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Of een heftige extra som geld als je de minimum leeftijd niet haalt....even goed vergelijken is ernstig de moeite in dat geval.
Astrum
Amerika-newbie

Bericht door Astrum »

Ja ben 22 jaar dus verwacht wel een hogere prijs maar ga waarschijnlijk met ze 2e dus dan is het wel te doen.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Even goed de prijzen vergelijken dan,er kunnen aardige verschillen zitten bij de diverse aanbieders.
Gaat ook op voor het minimaal 1 jaar hebben van je rijbewijs.
fredi
Amerika-ontdekker

Bericht door fredi »

hey,

zover ik weet hoef je heeft enterprise geen extra kosten als je jonger bent dan 25.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer