Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
4th of July
-
joost1982
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
4th of July
Hoi allemaal,
Eind volgende maand is het zover!
We gaan eindelijk weer naar Amerika, een lusje van Las Vegas door de parken en via Phoenix weer naar Sin City.
Ineens beseften we ons dat we met the 4th of July zullen zijn.
Ben benieuwd of iemand nog leuke tips heeft wat je dan juist wel/niet moet opzoeken om daar iets van mee te krijgen!
Zijn er dan speciale festiviteiten of wordt dit vooral binnenshuis met familie gevierd?
Alvast bedankt!
Eind volgende maand is het zover!
We gaan eindelijk weer naar Amerika, een lusje van Las Vegas door de parken en via Phoenix weer naar Sin City.
Ineens beseften we ons dat we met the 4th of July zullen zijn.
Ben benieuwd of iemand nog leuke tips heeft wat je dan juist wel/niet moet opzoeken om daar iets van mee te krijgen!
Zijn er dan speciale festiviteiten of wordt dit vooral binnenshuis met familie gevierd?
Alvast bedankt!
Re: 4th of July
Ik zou zeggen beide. Er zijn op heel wat plaatsen festiviteiten; typisch parades, vuurwerk etc. Maar er is ook veel dat in familie gevierd wordt natuurlijk. Waar ben je op die moment? In een stad ga je typisch meer vinden dat publiek toegankelijk is dan in een kleiner dorpje.
-
joost1982
- Amerika-ontdekker
We zijn dan ergens tussen Phoenix en Las Vegas waarschijnlijk.B & G schreef:Ik zou zeggen beide. Er zijn op heel wat plaatsen festiviteiten; typisch parades, vuurwerk etc. Maar er is ook veel dat in familie gevierd wordt natuurlijk. Waar ben je op die moment? In een stad ga je typisch meer vinden dat publiek toegankelijk is dan in een kleiner dorpje.
Bedankt voor je antwoord in ieder geval!
2002 NYC
2014 Cali en Nevada
2016 New England
2016 Florida
2017 Nevada, Arizona en Utah
2018 Houston, Tenessee, Missisippi en Lousiana
2019 Colorado en New Mexico
2014 Cali en Nevada
2016 New England
2016 Florida
2017 Nevada, Arizona en Utah
2018 Houston, Tenessee, Missisippi en Lousiana
2019 Colorado en New Mexico
-
Gast
In de meeste grotere plaatsen zal er wel een vuurwerk show zijn in de avond.
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Wij gaan in Tempe (een stad vlakbij downtown Phoenix) naar deze 4th of July viering http://tempe4th.com/..
Never give up!
-
Dommel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij waren in 2014 op 4 juli in Moab.
Er was een festival, parade en vuurwerk.
Vooral de parade vonden wij erg leuk. Iedereen heeft rood-wit-blauwe kleding aan en alles wordt met vlaggen versierd.
Ik zou kiezen voor een middelgrote plaats waar je ook iets van de locale mee krijgt en niet alleen toeristen zoals waarschijnlijk in Las Vegas.
Els
Er was een festival, parade en vuurwerk.
Vooral de parade vonden wij erg leuk. Iedereen heeft rood-wit-blauwe kleding aan en alles wordt met vlaggen versierd.
Ik zou kiezen voor een middelgrote plaats waar je ook iets van de locale mee krijgt en niet alleen toeristen zoals waarschijnlijk in Las Vegas.
Els
-
moon29
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij zijn op 4th july dit jaar onderweg van Jackson naar Vernal.
Kunnen we op deze route ergens iets meekrijgen van festiviteiten ofzo? Ik las van een mooie parade etc in Moab, maar daar komen we dus net een dag te laat.
Kunnen we op deze route ergens iets meekrijgen van festiviteiten ofzo? Ik las van een mooie parade etc in Moab, maar daar komen we dus net een dag te laat.
Denver heeft het vuurwerk een dag eerder. Dus dit kan ook nog het geval zijn. Is het publiek ook uitgedost in de drie kleuren?
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
moon29
- Amerikakenner
- Contacteer:
is je antwoord voor mij bedoeld? Wij komen niet in de buurt van Denver namelijk 
Ik bedoel dat er misschien meer plaatsen het ook een avond eerder hebben....
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
moon29
- Amerikakenner
- Contacteer:
oh
maar in Moab zijn we juist een avond later. De avond ervoor zitten we in Jackson. Maar volgens internet is alles daar echt pas op 4 juli te doen....ik denk dat we net alles overal missen (in Jackson zijn we te vroeg in Moab te laat), maar ja, niets aan te doen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1711 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto