Pick up Walmart

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tabakjuh
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 feb 2017, 20:30
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Pick up Walmart

Bericht door Tabakjuh »

Hallo allemaal,

Wij gaan volgende week voor het eerst naar de VS, een roadtrip door het zuid-westen om precies te zijn.

Nu probeer ik via walmart.com alvast wat campeerspullen te kopen en dan daar in de winkel op te halen.
Maar bij check-out met creditcard moet ik een amerikaans billing adress opgeven en ook een amerikaans telefoonnummer...

Betalen met PayPal kan ook, dit heb ik dan ook gedaan. Spullen zijn besteld, maar krijg na 2 minuten een mail van walmart: order canceled because we couldn't verify some of all your payment information...

Iemand dit eerder meegemaakt? zo ja, wat te doen?

Thnx! Groetjes Dennis
appelsap
Amerika-ontdekker
Berichten: 72
Lid geworden op: 26 okt 2008, 16:07

Re: Pick up Walmart

Bericht door appelsap »

Heb ik ook gehad. Bleek dat de creditcardmaatschappij de betaling blokkeerde omdat ze fraude vermoedden. Na een telefoontje hebben ze akkoord gegeven en kon ik gewoon bij de Walmart bestellen.
Gebruikersavatar
Tabakjuh
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 feb 2017, 20:30
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Re: Pick up Walmart

Bericht door Tabakjuh »

Gelukt!

Via de website van Walmart een chatgesprek gehad met een medewerker. Hij gaf aan dat dit wel eens gebeurde, na 30 minuten opnieuw proberen zei hij. Dit gedaan en met succes de spullen besteld en betaald via PayPal.
Zuidwesten: 23-5-17 tot 18-06-17

Neem een kijkje op onze website: http://www.firsttime-usa.simplesite.com
Jootje1
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 10 sep 2016, 22:32
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Pick up Walmart

Bericht door Jootje1 »

Wat een goed idee, bedankt voor deze tip!
Zou je alle producten (ook food etc of alleen grotere artikelen?) als pick-up bestelling kunnen kiezen?
Heeft iemand er ervaring mee om zo tijd te besparen op 1e grote boodschappenmoment 1e dag met camper?
Ikga het verder onderzoeken, lijkt me wel wat :thumbup:
Afbeelding
Anonymous123

Re: Pick up Walmart

Bericht door Anonymous123 »

Ik zou 't gewoon even proberen op de site, dan zie je het snel genoeg :)
jess85
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 14 jan 2012, 22:10

Re: Pick up Walmart

Bericht door jess85 »

Wij hebben vorig jaar ook kampeerspullen besteld via website van walmart. Enige issue dat wij hadden was dat onze tent te lang duurde om te leveren. Hebben die dan geannuleerd en andere besteld en kwam in orde. Hebben wel lang moeten wachten op het geld van de geannuleerde gent. Ging niet zo vlot die terugbetaling.

Maar gaan het deze jaar wrs terug zo doen.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Pick up Walmart

Bericht door Trails »

Wij hadden in maart een paar campingstoeltjes besteld met pick-up in Tucson. Werkte super.
Er staat bij de produkten vermeld of je ze voor pick-up besteld kunnen worden.
Anonymous123

Re: Pick up Walmart

Bericht door Anonymous123 »

Ik snap dat wanneer je een camper huurt het beter is om wat sneller door de Walmart heen te gaan, omdat je best wat tijd verliest.
Persoonlijk kies ik er liever voor om gewoon gericht de Walmart in te lopen, want ik wil het stoeltje en coolbox wel even zien voor in ze koop!
Soms hebben ze ook nog wel eens aanbiedingen die je via internet niet voorbij zag komen :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer