Road-trip routeplanner app. Welke bevelen jullie aan?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Road-trip routeplanner app. Welke bevelen jullie aan?

Bericht door Martin & Marianne »

Of gewoon de bordjes volgen. :wink: Jullie bezoeken toch vooral de parken? Je krijgt bij de ingang van elk park - heel ouderwets - een papieren kaart. Die is meer dan gedetailleerd genoeg om alle trailheads en andere belangrijke punten te vinden.

Marianne
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Road-trip routeplanner app. Welke bevelen jullie aan?

Bericht door Stan.Gobien »

Ik gebruik https://www.myrouteapp.com in combinatie met mijn TomTom.
Ik gebruik trouwens geen tracks, dat limiteert me teveel. Ik gebruik ITN routes die ik via microSD op mijn TomTom Go plaats.
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Road-trip routeplanner app. Welke bevelen jullie aan?

Bericht door goState »

Inderdaad Stan ben ook bezig met mijn route app. (myrouteapp)
Gratis versie natuurlijk :D
Hier kan je een multi stop reis maken en dan naar verschillende apparaten of apps (google,waze,here we go).
Mijn voorkeur is Waze. Heb de routes per mail naar mijn smartphone en/of tablet. Heb ik ze op verschilende plaatsen staan in geval van nood.
Zo niet gaan we old school,vragen op elke kruissing naar de weg! :idea:
Margriet1102
Amerika-ontdekker
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 sep 2018, 11:24

Re: Road-trip routeplanner app. Welke bevelen jullie aan?

Bericht door Margriet1102 »

Martin & Marianne schreef:
17 mei 2019, 23:42
Of gewoon de bordjes volgen. :wink: Jullie bezoeken toch vooral de parken? Je krijgt bij de ingang van elk park - heel ouderwets - een papieren kaart. Die is meer dan gedetailleerd genoeg om alle trailheads en andere belangrijke punten te vinden.

Marianne
Dat vroeg ik me al af; of je idd een kaart zou krijgen bij de ingang. Toch wel fijn. En we doen vooral de parken, klopt, maar kom op internet en op het forum zoveel tips voor leuke stops en wandelingen tegen dat ik die allemaal maar in het roadbook zet. Weet nu al dat het er veel te veel zijn :lol: Vandaar dat het me handig lijkt om de evt stops ook allemaal in de routeplanner te zetten. En terwijl ik dat doe zie ik ook gelijk dat het qua tijd helemaal niet realistisch is, ha, ha. Dus dat wordt dan nog flink keuzes maken :wink:
Gebruikersavatar
Old Faithful
Amerika-expert
Berichten: 6123
Lid geworden op: 21 dec 2007, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Road-trip routeplanner app. Welke bevelen jullie aan?

Bericht door Old Faithful »

Wellicht ten overvloede: je kunt die kaarten al bekijken op de sites van de National Park Service: https://www.nps.gov/index.htm

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer