City Pass/Card

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
JR2007
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 02 okt 2015, 18:52

City Pass/Card

Bericht door JR2007 »

Ik was benieuwd naar ervaringen van mensen met City Passes en Cards. Wij gaan in april naar Las Vegas, San Francisco en Los Angeles en voor deze steden zijn de wereld aan kortingskaarten te koop. Ben benieuwd of veel mensen hier op het forum er gebruik van maken, zo ja welke en of zij nog tips hebben qua gebruik.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: City Pass/Card

Bericht door PSVwally »

Eerlijk gezegd in geen enkele stad die jij noemt gebruik van gemaakt. Wel myvegas facebookspel gedaan voor Las Vegas.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: City Pass/Card

Bericht door SuzieQ »

Wel naar gekeken uiteindelijk niet gedaan.
Die in Los Angeles kan interessant zijn als je een studio tour wil doen en op dezelfde dag nog iets anders.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: City Pass/Card

Bericht door Trails »

Ik heb 2 keer de CityPass in New York gekocht. De eerste keer alles er van gebruikt. De tweede keer (ook omdat iemand van ons ziek werd) niet.
In mei ga ik naar Canada en ik heb de CityPass voor Toronto gekocht omdat we nu toch (op 1 ding na) alles gaan doen waar je met de Pass gebruik van kunt maken.
Begin mei gaan we weer naar New York en nu niet aangeschaft omdat we niet naar de aangeboden bezienswaardigheden gaan.
Dus goed nagaan of je naar de betreffende bezienswaardigheden gaat en ook even op Google zoeken naar coupons die je evt. kunt gebruiken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer