Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bestemming gezocht voor 2 weken in september.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
framboos1990
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bestemming gezocht voor 2 weken in september.

Bericht door framboos1990 »

Hi,

Samen met mijn moeder ben ik van plan om van 9 september tot en met 23 september naar Amerika te gaan. Oorspronkelijk was het plan om te beginnen in Boston en dan door te reizen naar Toronto met een aantal tussenstops. We hebben gekeken voor hotels etc. in Boston maar de prijs hiervan valt heel erg tegen voor deze tijd van het jaar, +/-$250-$350 per nacht. Dus dit plan hebben we nu eigenlijk uit ons hoofd gezet en gaan dit een ander keertje doen.

Maar dan is nu de vraag, waar gaan we dan naar toe? Heeft iemand de gouden tip van waar naar toe te gaan wat goed haalbaar is in 2 weken tijd. We willen niet 2 weken op dezelfde plaats blijven, maar ook niet elke dag uren lang in de auto zitten.

Afgelopen jaar ben ik al in Florida geweest en 3 jaar geleden zijn we van Washington naar New York geweest met een tussenstop in Philadelphia. Deze regio's vallen dus eigenlijk af.

Alvast bedankt!
mtl
Amerika-expert

Re: Bestemming gezocht voor 2 weken in september.

Bericht door mtl »

Pak een kaart van de VS erbij en kijk eens goed. Er zijn zat plekken waar je 2 weken kan reizen. Bijv. zuidwesten?
Rachel.
Amerikakenner

Bericht door Rachel. »

Is AirBnB ook een optie? Hotels in Boston zijn altijd duur, het is een populaire stad met veel te weinig ruimte. Ik heb ook vaak succes met de mystery deal van Priceline (hoewel niet specifiek in Boston geprobeerd); dan krijg je een wijk en rating te zien, maar weet je totdat je boekt niet precies welk hotel het gaat worden.

Er zijn zoveel plaatsen waar je twee weken kunt doorbrengen, die zijn zo voorbij!
SanFran
Amerikakenner

Bericht door SanFran »

Zuidwesten, noordwesten?
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou niet de beslissing af laten hangen van een paar dure nachten in Boston. Hoe lang zou je daar dan willen blijven? Met 2 nachten kun je daar al aardig wat zien.
september is een mooie tijd, hoewel misschien net iets te vroeg voor de mooie herfstkleuren. Kijk eens in ons 2012-verslag voor een route in het noordoosten met Boston.
september is ook een prachtige maand voor een rondje Las Vegas: met Zion, Bryce, Capitol Reef, Moab, Monument Valley, Page en de Grand Canyon. Een deel daarvan deed ik vanuit LA, in september 2011. Zie daarvoor mijn 2011-verslag.

Marianne
crazywarning
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door crazywarning »

Lange tijd geleden dat ik in September die kant heb gedaan. Kan me niet herinneren dat ons hotel zo prijzig was. Maar na een korte zoektocht inderdaad ondonden dat de prijzen erg hoog zijn in september.

In twee weken zou overigens onderstaande kunnen.

09-09 - 11-09 New orleans
12-09 - 15-09 Memphis
15-09 - 18-09 Nashville
18-09 - 20-09 Smokey Mountains
20-09 - 23-09 Atlanta

Maar ook het rondje van Martin & Marianne is een prachtige trip! Ligt er natuurlijk ook aan waar de interesses liggen.
Meggy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Meggy »

In het zuidwesten kun je prima een rondje maken van twee weken, wij hebben dit vorig jaar ook gedaan. Gevlogen op Las Vegas en toen een kleine roadtrip gemaakt langs de Grand Canyon, Monument Valley, Moab, Capitol Reef, Bryce en Zion.

Hier vind je mijn reisverslag: http://www.thestates.nl/reisverslagen/d ... -okt-2015/

Wij waren op de meeste plekken al eens geweest, maar ook als je voor de eerste keer in dit gebied komt is het een leuk rondje.
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW

TheStates.nl
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Of 2 weken Texas, genoeg te doen hier :thumbup:
Of combo Texas/New Mexico?
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Washington State en Oregon. Verdere uitleg overbodig...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer